//

Belkin bluetooth muziek ontvanger?

Belkin bluetooth muziek ontvanger? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben vandaag naar de winkel geweest om een belkin bluetooth muziek ontvanger te kopen. Alleen mijn vraag is kan ik dan ook de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-10, 16:26
Boy van Baal Boy van Baal is offline
• iOS 8.0
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 122
Standaard Belkin bluetooth muziek ontvanger?

Hallo,
Ik ben vandaag naar de winkel geweest om een belkin bluetooth muziek ontvanger te kopen. Alleen mijn vraag is kan ik dan ook de volume regelen? Op het plaatje van de doos staat van wel maar de winkelier wist het niet zeker.

Weten jullie hier meer over? Of misschien een alternatief die werkt? Het is voor in een auto.

Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 00:14
arjenstarreveld arjenstarreveld is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Dronten
Berichten: 5
Standaard

Beste Boy, ik heb hem nu een paar weken en hij valt flink tegen. Max bereik zo'n 8 à 9 meter. Stopt soms met geluid doorgeven als iPhone op lock screen gaat. Ook als er iemand door de straal heen loopt kan dit storing geven of geen audio.
En om antwoord te geven op je vraag of je het volume kan besturen, gaat helaas niet alleen Play pauze stop spoelen exc. Het is dus niet echt een aanrader helaas!!

Gr. Arjen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met de GEAR4 blustream RX bluetooth ontvanger wleijten iPhone accessoires en onderdelen 1 11-03-11 22:47
Belkin bluetooth music receiver gvanderteems iPhone accessoires en onderdelen 0 19-12-10 12:47
Muziek: Muziek luisteren over bluetooth Tunix Muziek, foto & video 7 12-02-10 18:45
E-blue A2DP bluetooth-ontvanger srf0611 iPhone accessoires en onderdelen 0 18-08-09 14:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:16.