//

iphone 4 full protection case?

iphone 4 full protection case? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hier misschien of er al cases zijn voor de iphone 4 die de voorkant ook beschermen. Ik had er zo een ook bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-10, 19:36
Steef Steef is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard iphone 4 full protection case?

Weet iemand hier misschien of er al cases zijn voor de iphone 4 die de voorkant ook beschermen. Ik had er zo een ook bij mijn 3G en na een jaar gebruikt te hebben en te laten vallen zag mijn iphone er nog top uit.

voorbeeld: Case-Mate Naked Case Clear iPhone 3G / 3G S - PDAshop.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-10, 20:21
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Otterbox Defender, alleen is die case niet geschikt voor de 'ik koop de iPhone voor het design en ga hem dan niet in een case stoppen' personen
Prima bescherming. Heeft mijn 3gs vaak tegen een vrije val beschermd. Alleen de combo valt uiteraard wel wat groot uit.

Vond persoonlijk de Case Mate Naked Case niet zo'n succes. Stof en vuil kwamen gauw door de openingen naar binnen.
  #3  
Oud 16-08-10, 20:52
Steef Steef is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik zie dat de laatste van de 3 iig geen bescherming aan de voorkant heeft. Vind de 2e dan de mooiste van de 3 alleen kan ik niet goed zien of deze bescherming over het scherm heeft(iPhone 4 Commuter Series Case // OtterBox.com) In ieder geval bedankt!
  #4  
Oud 16-08-10, 21:21
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

De Defender case heeft een 'membraam' die het scherm beschermd. Er zit ook een membraam voor de camera lens en uitgezonderd van de speakers zijn alle 'openingen' beschermd. De andere cases hebben wat minder beschermende fucties.

Laatst gewijzigd door Kokkie76; 16-08-10 om 21:24.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gratis full body protection (zoals invisbleshield) shadownet iPhone accessoires en onderdelen 15 02-05-11 00:03
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:28.