//

Optimaal iPhone 4 Bluetooth Apple Keyboard Gebruiken

Optimaal iPhone 4 Bluetooth Apple Keyboard Gebruiken discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb sinds afgelopen zaterdag de i4. Zojuist heb ik een Apple Bluetooth Keyboard gekocht bij Saturn. Deze werkt tot nu toe perfect, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-10, 21:50
Fredzzz Fredzzz is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 25
Standaard Optimaal iPhone 4 Bluetooth Apple Keyboard Gebruiken

Beste leden,

Ik heb sinds afgelopen zaterdag de i4. Zojuist heb ik een Apple Bluetooth Keyboard gekocht bij Saturn.

Deze werkt tot nu toe perfect, en het syncen/aansluiten was ook geen probleem (kwestie van 3 seconden en 4 cijfers intoetsen).

Het bereik weet ik momenteel nog niet; de verkoper zei 25m, ik hoop op meer (niet dat het nodig is).

Ik wil dit toetsenbord graag optimaal gebruiken. Hij werkt standaard al heel goed voor het afspelen van muziek (door de play, forward, backward buttwons te gebruiken).

Echter vraag ik mij af of er nog schortcuts zijn die men kan instellen (zoals de home button, bepaalde programma's openen, het keyboard op de iPhone zelf oproepen ipv alleen met het Bluetooth keyboard te typen).

Alvast bedankt,
Fred
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
bluetooth, keyboard



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone als bluetooth GPS Gebruiken Pelle4495 iPhone Navigatie 2 07-06-10 22:37
Apple test iPhones met fysiek keyboard Bartje Archief 1 02-07-08 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.