//

Zero 5 iphone 4 case (0,5mm dik)

Zero 5 iphone 4 case (0,5mm dik) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand al ervaring met de Zero 5 UltraThin case van Caze? Wat voor materiaal is het precies? De 1ste lichting ervan is al geweest, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-10, 23:44
pkaak pkaak is offline
• iOS 4.3.4
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Gorinchem
Berichten: 14
Standaard Zero 5 iphone 4 case (0,5mm dik)

Iemand al ervaring met de Zero 5 UltraThin case van Caze?
Wat voor materiaal is het precies?
De 1ste lichting ervan is al geweest, maar kan maar weinig echte reviews vinden (meeste zijn alleen "nieuws" artikelen ipv reviews)

meer info op iPhone 3G/3GS case - Zero 5 (0.5mm) The World's Thinnest Transparent iPhone case
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-10, 10:48
sven-erik sven-erik is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

ook ergens in nl te verkrijgen?
__________________
nog nooit zo gelukkig geweest met een telefoon
  #3  
Oud 19-08-10, 12:42
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Ik heb deze een maand of 2 geleden besteld. Zowel de matte als transparante variant. De matte was binnen een week gescheurd, de transparante is na 4 weken gescheurd en stukjes afgebroken. Ik gebruik nu weer de incipio feather case. Ik heb inmiddels wel contact gehad met CAZE en ik heb foto's van beide moeten toe sturen. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen, echter ben ik bang dat die ook weer snel kapot gaan.

EDIT: Ik zie net dat je vraag over de iPhone 4 ging. Mijn cases waren voor de 3Gs. Ik vraag me af of dit enig verschil maakt met de build quality, aangezien de iPhone 4 echt plat is waardoor er misschien minder makkelijk scheurtjes kunnen optreden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone aansl. op 3.5mm aux stanleyt iPhone algemeen 4 19-05-11 20:25
Pinlo Slice 3 0.35mm dik Asnjason iPhone accessoires en onderdelen 0 14-02-11 16:54
2.5mm naar 3.5mm jack iKnidreeg iPhone accessoires en onderdelen 3 11-05-10 15:41
iPhone headset met 3.5mm adapter Merkie iPhone accessoires en onderdelen 9 16-05-08 17:54
Muziek: Iphone 3,5mm plug Gabster Muziek, foto & video 4 12-12-07 12:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.