//

vapor case

vapor case discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al iemand met zo een behuizing voor de iphone 4 in nederland? Ik heb op de site gekeken maar het lukt niet om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-08-10, 14:57
pannapatje pannapatje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard vapor case

Is er al iemand met zo een behuizing voor de iphone 4 in nederland?

Ik heb op de site gekeken maar het lukt niet om te registreren.

Weet iemand een andere manier om hier aan te komen?

Alvast bedankt. Pannapatje.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-10, 15:00
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Ziet er mooi uit!
  #3  
Oud 21-08-10, 18:11
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

je moet je registreren voor een pre order, dan krijg je na een tijdje (aantal weken) een mail waar en link met code zit, daarmee kan je op hun site een bestelling kan plaatsen.

ze lopen een beetje achter met bestellingen, omdat er een enorme run was met voor bestellingen, waar ze niet op berekend waren.

je ziet al hier en daar de bestellingen bij mensen aankomen, en de case ziet er super uit.

ik heb ook een tijdje geleden eentje besteld, en wacht af wanneer ik deze binnen krijg, en ik ben ook nog niet zeker of ik hem ga gebruiken
ze hebben een verandering in het ontwerp doorgevoerd wat ik niet mooi vindt, zoals een sleuf voor de simkaart, en een mega sleuf bij de koptelefoon aansluiting.








Laatst gewijzigd door absrnd; 21-08-10 om 18:13.
  #4  
Oud 22-08-10, 07:40
pannapatje pannapatje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

hmm.Dat is inderdaad niet zo fraai.
Als er toch zo een stormloop op is zullen andere producenten hier waarschijnlijk ook wel brood in zien en komen er waarschijnlijk meerdere vergelijkbare case-modellen op de markt.
Misschien toch nog even wachten...
  #5  
Oud 22-08-10, 11:23
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door absrnd Bekijk bericht
je moet je registreren voor een pre order, dan krijg je na een tijdje (aantal weken) een mail waar en link met code zit, daarmee kan je op hun site een bestelling kan plaatsen.
Maar dat is toch juist het probleem, je kunt je op dit moment niet registreren voor een pre-order.

Blijven proberen, er zijn wat probleempjes met de web-site.
Dit staat op de site.

YOU MAY BE EXPERIENCING PROBLEMS DUE TO THE EXCESSIVE AMOUNT OF TRAFFIC ON OUR SITE PLEASE REFRESH THE PAGE IF YOU ARE HAVING TROUBLE ORDERING.
  #6  
Oud 15-09-10, 18:27
S2Kevin S2Kevin is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Jammer dat dat ding het bereik halveert. Als je een beetje research doet kom je er al snel achter waarom ze meteen weer ebay opgaan na een uur gebruik
  #7  
Oud 15-09-10, 21:42
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S2Kevin Bekijk bericht
Jammer dat dat ding het bereik halveert. Als je een beetje research doet kom je er al snel achter waarom ze meteen weer ebay opgaan na een uur gebruik
ze gaan snel op eBay omdat ze er geld aan kunnen verdienen (meer dan dubbel), ze worden maar mondjesmaat geleverd, en er is te veel vraag.

ik heb er zelf net een binnen gehad, en ik verlies binnen maar een bar , en de rest werkt zonder problemen.
in de US hebben ze sowieso al slecht ontvangst, en met de Vapor case verdwijnt hun laatste beetje verbinding wat ze hadden, en daar lopen ze veel over te zeiken.

foto genomen in een gebouw met zeer dikke betonnen muren !

  #8  
Oud 15-09-10, 22:01
S2Kevin S2Kevin is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik vind dat heel frappant want iemand anders in NL had het ding meteen retour afzender gestuurd.. terwijl in de eerste instantie hij heel erg tevreden was en eht bereik prima was.. Maar na een paar dagen kwam hij daar sterk op terug...

Lees hier onderaan, reactie van Bas:
Vapor4: aluminium bumper-case voor de iPhone 4 - iPhone - iPhoneclub.nl

Ik wil héél graag die Vapor case hebben maar ik lees OVERAL over de verslechterde ontvangst.. Het is ook heel logisch eigenlijk. Heb zelf elektrotechniek gedaan en als je een metalen kooi om iets heen doet, dan krijg je een faraday-cage effect waardoor het signalen gaat blokkeren. Het gene wat precies het geval is bij de vapor case.. Een metalen omhulsel om de antenne heen doen..

Begrijp me niet verkeerd, ik wil HEEL graag dat mijn theorie "fout" is zodat ik ook die vapor case kan gaan aanschaffen maar ben even heel kritisch nu..

Ik ben benieuwd naar je ervaringen over enkele dagen. vooral binnenshuis Wi-Fi en als je gaat navigeren buiten..

Ik heb trouwens 19 augustus een pre-order geplaatst maar nog niks vernomen... Hoe snel had jij jouwne en welke variant is het? Is het die nieuwste versie? De limited nickel?

Gr Kevin

Please let me know!
  #9  
Oud 16-09-10, 21:48
S2Kevin S2Kevin is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik zie dat larry Greenberg ook de vapor case getest heeft..

YouTube - Element CASE Vapor for iPhone 4 Version 2.0

Na wat navraag via pm berichten met larry heeft hij me medegedeeld dat hij last had van signal loss en de case dus niet meer gebruikt heeft. jammer
  #10  
Oud 11-11-10, 10:04
LioApplefan LioApplefan is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 40
Standaard

Heb toch een Vapor4 binnen (foutje met bieden eBay) en besloten hem te monteren. Moet zeggen dat alles vooralsnog als vanouds werkt (telefoon, internet GPS). Nu moet ik wel zeggen dat er geen direct contact mogelijk is, omdat ik een Bodyguardz om mijn telefoon heb geplaatst. Als het slechter wordt gaat ie eraf, blijft het zoals het is blijft ie.
__________________
Iphone 4 16GB - Ipad 32GB
  #11  
Oud 14-11-10, 18:26
S2Kevin S2Kevin is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LioApplefan Bekijk bericht
Heb toch een Vapor4 binnen (foutje met bieden eBay) en besloten hem te monteren. Moet zeggen dat alles vooralsnog als vanouds werkt (telefoon, internet GPS). Nu moet ik wel zeggen dat er geen direct contact mogelijk is, omdat ik een Bodyguardz om mijn telefoon heb geplaatst. Als het slechter wordt gaat ie eraf, blijft het zoals het is blijft ie.
Klinkt goed, ben benieuwd naar je ervaringen met die bodyguards erom! Let us know!
  #12  
Oud 14-11-10, 19:40
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

ik zou deze ook graag aanschaffen maar :

1. Is deze er ook voor een 3Gs?
2. Heb ook een beetje schrik voor signaalverlies want als ik nu soms de iphone in mijn handpalm houd en deze vanonder aan de zijkanten vasthoud dan heb ik zelfs al geen signaal meer dus kan mij best inbeelden dat het bij een metalen case ook gebeurd ...
  #13  
Oud 14-11-10, 20:00
LioApplefan LioApplefan is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 40
Standaard

Beste allen,

Even mijn ervaring na 4 dagen het gebruik van de Vapor op verschillende locaties. Zoals eerder aangegeven heb ik de telefoon in een volledige bodyguardz. Ik heb een KPN abbo in een simlockvrije I4 uit Engeland. Ik heb geen ingewikkelde tests gedaan, ik heb alleen naar de mogelijkheden voor en na aanbrengen van de case gekeken nl bellen, gebeld worden en gebruik van internet en 3G.

Internet met 3G werkt zoals het altijd heeft gewerkt. Ik kan overal waar ik voor de case kon internetten dat nog steeds. Bellen en gebeld worden gaat zoals vanouds. Kwaliteit van bellen is nog steeds perfect.

Zoals het nu lijkt goed te telefoon het zoals hij het hoort te doen, zonder verlies van functionaliteit. Ik probeer de case nog een week en dan neem ik aan dat het gewoon goed (of slecht is). Dus of de case blijft, of gaat er weer af.

Mochten jullie het willen horen dan zal ik uiteraard graag laten weten.

Laatst gewijzigd door LioApplefan; 14-11-10 om 20:06.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Element vapor case ervaringen Talking Carl iPhone accessoires en onderdelen 5 28-11-12 13:46
Hardware: Mio Carkit vs. Vapor case Brunovds iPhone Navigatie 12 09-11-10 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.