//

Bodyguardz iPhone 4

Bodyguardz iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond allemaal, Gisteren heb ik de protector van Bodyguardz op mijn iPhone 4 geplakt. Het verliep allemaal prima en veel bubbels zijn er nu al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-08-10, 19:13
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard Bodyguardz iPhone 4

Goedeavond allemaal,

Gisteren heb ik de protector van Bodyguardz op mijn iPhone 4 geplakt. Het verliep allemaal prima en veel bubbels zijn er nu al uit. Heb nu eigenlijk alleen nog last van die 'fog,' maar verwacht dat dit komende dagen ook wel weg zou trekken.

Nu is mijn vraag; kan ik de iPhone 4 gewoon gebruiken met de bodyguardz die dus nog niet hélemaal droog is. Of is het beter om 'm nog even een paar dagen te laten liggen.. (er er komt bij gebruik ook nog een Apple bumper omheen)

Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-10, 19:25
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Ik heb gisteren de dry apply bodyguardz ontvangen, is heel mooi geworden! Ik heb hem gewoon gebruikt, maar jij hebt de vloeistof variant? Dan raad bodyguardz aan je toestel 24 uur uit te laten!
  #3  
Oud 21-08-10, 19:36
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Ik heb de vloeistofvariant inderdaad. Het is nu zo'n 26 uur geleden dat ik 'm er op geplakt heb dus heb 'm net even aan de gang geslingerd. Zoals ik al zei is het nog niet helemaal netjes, maar ik heb er wel vertrouwen in dat 't bijtrekt
  #4  
Oud 22-08-10, 11:03
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

heb mijn iPhone nu 2 weken met bodyguardz en met de stickers van the lucky labs. heb gisteren fotos genomen.




film zit er nog overal mooi op. hier en daar een putje door sleutels die er in je broekzak tegenzitten, maar deze verdwijnen weer als je de film daar wat "masseert"
  #5  
Oud 22-08-10, 11:11
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Sleutels bij je iPhone...jij hebt iets te veel vertrouwen op je bodyguardz?

Ziet verder goed uit. Het rode zou ik zelf nooit nemen maar het ziet er niet lelijk uit.
  #6  
Oud 22-08-10, 11:26
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

ja ik probeer dit zo veel mogelijk te vermijden, maar op het werk gebeurt het toch vaak dat deze 2 vijanden in dezelfde broekzak verzeild geraken.
mijn iPhone 2G had geen bescherming en hierbij gebeurde dat ook regelmatig en na 3 jaar geen echt grote krassen gehad.

wat het rood betreft, ik had dit besteld voor ik de iPhone in bezit had, ik vind de iPhone zonder bescherming ook heel mooi, maar ben er voorlopig nog niet uit of ik het rood zal laten, ik vind het ook niet lelijk.
heb verder nog kleuren: limoen groen, metallic zilver, mat zwart, apple wit, donker blauw
  #7  
Oud 22-08-10, 11:43
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Mooi dat rood! Dat zijn stickers?
Mijn IPhone heeft nu wel de Bodyguardz full body, maar blijft thuis tot ik het leren hoesje van Sena heb, ben veel te bang dat hij beschadigd, sleutels levensgevaarlijk....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
heb mijn iPhone nu 2 weken met bodyguardz en met de stickers van the lucky labs. heb gisteren fotos genomen.




film zit er nog overal mooi op. hier en daar een putje door sleutels die er in je broekzak tegenzitten, maar deze verdwijnen weer als je de film daar wat "masseert"
  #8  
Oud 22-08-10, 11:45
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Heb een rood leren elega pouche besteld bij Sena, dus dat rood zou er mooi bij staan.....
Als het stickers zijn, gaan ze er dan makkelijk af zonder beschadiging?
  #9  
Oud 22-08-10, 11:47
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

En is het mooi geworden? Ik kan de dry apply heel erg aanraden, ik heb nergens bubbels, het lijkt wel of er niets op zit.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost_ Bekijk bericht
Goedeavond allemaal,

Gisteren heb ik de protector van Bodyguardz op mijn iPhone 4 geplakt. Het verliep allemaal prima en veel bubbels zijn er nu al uit. Heb nu eigenlijk alleen nog last van die 'fog,' maar verwacht dat dit komende dagen ook wel weg zou trekken.

Nu is mijn vraag; kan ik de iPhone 4 gewoon gebruiken met de bodyguardz die dus nog niet hélemaal droog is. Of is het beter om 'm nog even een paar dagen te laten liggen.. (er er komt bij gebruik ook nog een Apple bumper omheen)

Bedankt alvast!
  #10  
Oud 22-08-10, 12:16
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

dat zijn inderdaad stickers (vinyl) en je kan ze er makkelijk afhalen als dat nodig zou zijn. Kosten 9,99$ per 3 kleuren, ik heb er 6 besteld, oh ja er zit ook een apple logo in zelfde kleur bij maar dat heb ik niet gebruikt.

linkie


Laatst gewijzigd door Peter; 22-08-10 om 12:18. Reden: foto bijgevoegd
  #11  
Oud 22-08-10, 17:26
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

OOh zie er mooi uit. Ik ga eens even kijken, thanks!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
dat zijn inderdaad stickers (vinyl) en je kan ze er makkelijk afhalen als dat nodig zou zijn. Kosten 9,99$ per 3 kleuren, ik heb er 6 besteld, oh ja er zit ook een apple logo in zelfde kleur bij maar dat heb ik niet gebruikt.

linkie

  #12  
Oud 23-08-10, 14:09
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Heej!

Ik heb een vraagje. Ik heb nu bijna 2 dagen mn bodyguardz shield erop zitten mbv de vloeistof.
Gisteren (zondag) zag ie er prima uit. Alleen valt me vandaag (maandag) op dat op de plaats van die microbubbeltjes ze weer terugkomen. Het lijkt net alsof ze nu uitgedroogd zijn oid.

Trekt dit nog weg of is er iets fout gegaan tijdens het aanbrengen???

Laatst gewijzigd door Corch; 23-08-10 om 14:42.
  #13  
Oud 24-08-10, 15:59
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
En is het mooi geworden? Ik kan de dry apply heel erg aanraden, ik heb nergens bubbels, het lijkt wel of er niets op zit.
Hey,

Hoe is de ervaring met het aanbrengen?? Ik heb momenteel ook de dry apply van BodyGuardz thuis liggen en ben nog aan het wachten op de Iphone. Is het een beetje makkelijk want ik ben niet zo handig met zo'n dingen

Gr Randy
  #14  
Oud 24-08-10, 21:56
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Op de website staat bij het produkt (de dry apply) een super handig filmpje, ik heb die eerst gekeken en toen aan de slag gegaan. Ging makelijk hoor! Mooi spul, echt niet te zien dat er een protector op zit. Ik zweer bij de dry apply variant!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
Hey,

Hoe is de ervaring met het aanbrengen?? Ik heb momenteel ook de dry apply van BodyGuardz thuis liggen en ben nog aan het wachten op de Iphone. Is het een beetje makkelijk want ik ben niet zo handig met zo'n dingen

Gr Randy
  #15  
Oud 24-08-10, 22:14
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Op de website staat bij het produkt (de dry apply) een super handig filmpje, ik heb die eerst gekeken en toen aan de slag gegaan. Ging makelijk hoor! Mooi spul, echt niet te zien dat er een protector op zit. Ik zweer bij de dry apply variant!

Super!! Dit filmpje heb ik ook al een paar bekeken en het moet zeker lukken!! Ziet er gemakkelijk uit... Kan echt niet wachten tot de phone er is ik word helemaal gestoord van m'n huidige LG....
  #16  
Oud 24-08-10, 22:16
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Waar heb je besteld en is er al zicht op wanneer je hem ontvangt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
Super!! Dit filmpje heb ik ook al een paar bekeken en het moet zeker lukken!! Ziet er gemakkelijk uit... Kan echt niet wachten tot de phone er is ik word helemaal gestoord van m'n huidige LG....
  #17  
Oud 24-08-10, 22:18
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Waar heb je besteld en is er al zicht op wanneer je hem ontvangt?

Heb bij de Phoneshop Iphone 4, 16 GB Zwart besteld icm vodafone. Heb een kleine 3 weken geleden besteld (levertijd 3-6 weken) dus moet nog effe wachten.... Maar de protectie voor op de iPhone ligt al thuis te wachten

Laatst gewijzigd door Maddog; 24-08-10 om 23:05.
  #18  
Oud 24-08-10, 22:59
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Op de website staat bij het produkt (de dry apply) een super handig filmpje, ik heb die eerst gekeken en toen aan de slag gegaan. Ging makelijk hoor! Mooi spul, echt niet te zien dat er een protector op zit. Ik zweer bij de dry apply variant!
Heb hem er nu ook een aantal dagen opzitten en is idd een geweldig product, je moet echt goed kijken voor de protector te zien.
  #19  
Oud 24-08-10, 23:06
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Heb hem er nu ook een aantal dagen opzitten en is idd een geweldig product, je moet echt goed kijken voor de protector te zien.

Ok, maar het is dus bijna niet te zien als ie er goed op zit maar.... het erop plakken valt dus mee??
  #20  
Oud 25-08-10, 09:27
Astro's schermafbeelding
Astro Astro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 218
Standaard

Ik heb de Bodyguardz 'Dry Apply' voor iPhone 4 en buiten dat die van de eerste keer goed moet plakken is die ook super!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bodyguardz rdahmen Archief 4 29-03-09 20:45
iPhone case: BodyGuardz invisibleshield iGregor iPhone accessoires en onderdelen 4 12-09-08 04:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.