//

Speciale Skins - verkoopadres?

Speciale Skins - verkoopadres? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even geleden heb ik gelezen over twee afzonderlijke projecten, die mogelijk in productie zouden gaan. Het betreft hier een skin voor de achterzijde van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-10, 13:29
Denaike Denaike is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 14
Standaard Speciale Skins - verkoopadres?

Even geleden heb ik gelezen over twee afzonderlijke projecten, die mogelijk in productie zouden gaan.

Het betreft hier een skin voor de achterzijde van de iPhone waarmee die eruit zag als een Gameboy Classic.
Daarnaast ging het verhaal dat, geïnspireerd door de initiële aankondiging van de iPhone 4 door Steve Jobs, een Skin in de maak was voor de achterzijde waarmee die dan zou ogen als een klassieke Leica camera.

Van beide kan ik nergens een verkoopadres/kanaal vinden. Kan iemand mij daaraan helpen?

Overigens nog niet tegen gekomen, maar ik zou erg graag een skin willen zien, waarmee de achterkant op de voorkant van de iPhone4 lijkt met actief springboard. Ik weet niet of het bestaand, maar als het iemand iets zegt, hoor ik het graag natuurlijk!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-10, 19:10
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Bedoelde je deze (leica)?
SGP iPhone 4 Skin Guard Set Series [Leather DeepBlack]

Ik heb zelf ook bij deze winkel besteld, duurt ongeveer 2 weken voordat hij er is.
  #3  
Oud 16-09-10, 20:52
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Kijk anders eens ff bij iPhonehoesjes.nl. Hier kun je een ontwerp laten maken of je kunt je eigen ontwerp insturen. Zij maken daar dan een skin of een hardcase van.
  #4  
Oud 17-09-10, 11:16
Denaike Denaike is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 14
Standaard

Thanks!! En die leica zocht ik inderdaad!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Originele skins Iphone maar in ander kleur Andreas.Borry iPhone accessoires en onderdelen 0 20-08-10 18:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:20.