//

veel gelezen: maar welke Fm-transmitter is een aanrader ?

veel gelezen: maar welke Fm-transmitter is een aanrader ? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag mijn Alpine setje binnen gekregen. Werkt echt geweldig. Kunt bij al je muziek gesorteerd op album, etc met album art. Tegelijkertijd pairen via bluetooth ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 01-03-08, 23:33
dylotic's schermafbeelding
dylotic dylotic is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zeeland
Berichten: 83
Standaard

Vandaag mijn Alpine setje binnen gekregen. Werkt echt geweldig.
Kunt bij al je muziek gesorteerd op album, etc met album art.
Tegelijkertijd pairen via bluetooth en bellen maar. Contact lijst
ook netjes op color display. Bij inkomend gesprek dimt muziek en heb
je het gesprek ook over de boxen van je radio. Microfoon die is
bijgeleverd geeft echt een heerlijk geluid en blocked rijgeluid
(Getest door mezelf te bellen via homeset) Via de AUX is het
geluid is echt geweldig!! (FM niet getest) Het display is erg
helder en heeft hoge resolutie. Kabels zijn allemaal ruim zodat
je het ook allemaal weg kunt werken. Wat ook handig is de
ingebouwde equalizer. Ik ben echt erg tevreden!

Laatst gewijzigd door dylotic; 01-03-08 om 23:37.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 02-03-08, 00:13
joke_name joke_name is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard

even een vraagje over die Herman Kardon set. Is het display makkelijk lost te klikken zodat als je je auto achterlaat niks meer van ziet.
  #43  
Oud 02-03-08, 13:30
andre-nl's schermafbeelding
andre-nl andre-nl is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joke_name Bekijk bericht
even een vraagje over die Herman Kardon set. Is het display makkelijk lost te klikken zodat als je je auto achterlaat niks meer van ziet.
helaas dit is niet mogelijk, schermpje opzicht zit in een ijzer frame (voelt erg degelijk aan).
en zit vast op met een speciale sticker daarop plak je en ring en daaraan zet je met een borg je schermvoet vast.
OF je kan de ring vast zetten met 3 schroefjes.
(maar omdat ik een lease auto heb was dat niet echt van toepassing )

Andre

Ps: ik zal vandaag wat foto's plaatsen..
  #44  
Oud 03-03-08, 20:54
joke_name joke_name is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard

Zou vandaag. Maar eens de auto van mijn ouders wat nader bekeken.
We hebben er altijd eigenlijk een ingebouwd navigatie systeem inzitten. Hierdoor zit er aan de voorkant een aux-in aansluiting. Ik heb altijd gedacht dat deze niet werkende (geprobeerd met een andere mp3 speler).

Vandaag met mijn dock naar de auto gegaan en aangesloten en wat bleek het werkt gewoon. Dus meteen naar de apple-store gegaan en een Griffin Tuneflex gehaald en het werkt perfect.
Griffin Technology: TuneFlex Aux
alleen heeft hij geen iphone dock stukje aanboord dus toen maar gedaan met een video 30 gb stukje en het pas goed.


De reden waarom ik geen harman kordon set in mijn auto wil. Omdat ik in Amsterdam woon en bang ben dat ze om die reden de auto gaan openbreken of hebben jullie daar een andere mening over.
  #45  
Oud 07-03-08, 22:48
andre-nl's schermafbeelding
andre-nl andre-nl is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 103
Standaard

even een update over het harman kardon setje.
behalve dat het een topset is met een FM transmitter (bekabeld) en op de aux in op je radio kan.
werkt dit zetje echt top, voor die 49,- euro kan je haast niet mis gokken

hier even een snel gemaakt filmpje van het setje.
kwaliteit van de film is niet geweldig, naja gewoon slecht maar ik heb helaas geen film camera.
en alles is opgenomen met een foto toestel (met film optie)

Filmpje:
Harman kardon

Grt Andre
  #46  
Oud 09-03-08, 18:48
joke_name joke_name is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard

De Harman Kordon ziet er echt top uit.

Helaas durf ik het niet echt in mijn auto in de bouwen ook omdat ik de auto moet delen met mijn ouders.

Ik heb vandaag de Tuneflex terugbracht, omdat hij niet lekker werkt met de iPhone. Omdat als ik te hard over een drempel reed hij er uit klikte.

Heb hier nu een ICarCharger van Monster liggen en daarbij een iCable van Monster.

De kabel is echt top, lekker beschermt enzvoort en natuurlijk mooie vergulde contacten.
  #47  
Oud 10-03-08, 13:10
Cainnech Cainnech is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 52
Standaard

Ik heb het nog nooit getest op iPhone maar voor mijn iPod gebruikte ik Griffin iTrip. Niet de oude maar de nieuwere reeks. Ik heb er een paar getest maar deze was qua kwaliteit toch het beste: Griffin Technology: iTrip Auto

Hou er wel rekening mee dat als je voor een FM transmitter gaat, je moet opletten welke frequentie je kiest. Aangezien in Nederland en België de FMband zo overvol zit zal het niet simpel zijn om een lege frequentie te vinden waar er niet teveel storing is.
__________________
1.1.2 (OTB) > 1.1.3 > 1.1.2 > 2.1
  #48  
Oud 02-04-08, 22:30
timmeh timmeh is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 64
Standaard

een vriend van mij heeft de monster icable, die werkt echt prima.
geluidskwaliteit is goed, en ipod word meteen opgeladen, ik vind t een super ding.
moet alelen nog ff uitzoeken waar ik m ga kopen, hij heeft m via ebay gekocht maar ik vertrouw dat op een of andere manier toch niet echt.
@ joke name,
waar had jij m gekocht?
  #49  
Oud 27-05-08, 16:57
The R's schermafbeelding
The R The R is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: almelo
Berichten: 1
Stuur een bericht via Instant Messenger naar The R
Standaard

Tot op heden kan ik die van Harman Kardon nog niet werkende krijgen in combo met de Iphone. (Had hem 1,5 jaar geleden voor ipod nano gekocht werkte toedertijd subliem). Dus heb je een iphone zou ik even wachten tot er een oplossing is.
  #50  
Oud 04-07-08, 12:01
beeldbuis beeldbuis is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 23
Standaard vervolg via autoradio luisteren i phone

Eerder kreeg ik op deze plek de tip om de Griffin FM transmitter te kopen om via de autoradio mijn muziek van de iphone te beluisteren op vakantie. Nu blijkt dat iets te summiere info omdat er allerlei modellen enz. zijn. Weet iemand proefondervindelijk welk type/nummer ik dan het beste kan kopen (ik heb geen ingangen op mijn autoradia dus het moet via de fm transmitter).
  #51  
Oud 04-07-08, 12:05
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Hey,

deze werken voor mij ; Griffin Technology: iTrip Auto
en de deze
Apple Store (België) - Cassette- en stereoset van Belkin
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #52  
Oud 04-07-08, 12:11
beeldbuis beeldbuis is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 23
Standaard

Ik neem aan dat je voor de tweede tip een casettedeck nodig hebt en die heb ik niet. Gaat de eerste via de aansteker ingang?
Caro
  #53  
Oud 04-07-08, 12:15
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Zoals je- duidelijk op de site- kan zien gaat hij via de aanstekeringang en wordt je iPhone dus ook geladen. Geeft ook een melding of je in airplane-mode wil gaan.

Ook op de site van Griffin staat duidelijk vermeld welke werken op de iPhone.
  #54  
Oud 13-07-08, 21:36
febe febe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 140
Standaard vraag over harman kardon

Vandaag bij onedayfly de Harman Kardon FM transmitter gezien. Ik meen dat het om dezelfde gaat die in deze draad al eerder is genoemd.
Wellicht kan 1 van de eerder kopers dit bevestigen of ontkennen?
Is het nu zo dat deze moet worden ingebouwd in de auto of kan hij ook 'los' gebruikt worden?
Dit ivm andere auto < 6 maanden, maar ik wil graag rijdens mijn vakantieritten wel lekker mijn eigen muziek kunnen luisteren ... Dus heb niet zo'n zin om de hele boel nog in te bouwen.
  #55  
Oud 14-07-08, 10:19
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Die Harman Kardon set is wel leuk en ook goedkoop. Maar heeft deze ook Bluetooth functie? En is die compatibel met de iPhone? Of is deze enkel om MP3's te beluisteren?
  #56  
Oud 21-07-08, 19:37
smart smart is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik heb een dension ipod carkit het enige nadeel is dat de nieuwe iphone g3 zich niet meer oplaad.
zou mooi zijn dat die er straks komt en dat je er ook mee kan bellen
  #57  
Oud 22-07-08, 08:25
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

Mocht het al gepost zijn dan mijn excuus hiervoor, maar iemand ervaring met deze?
bol.com | Elektronica | Kensington Liquid FM Deluxe voor iPod , Kensington
__________________
Herinner je verleden, droom van je toekomst, maar leef Vandaag!
  #58  
Oud 01-11-08, 09:43
gperini gperini is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb de Harman Kardon DP1, maar deze is dus niet compatible met de iPhone 3G
  #59  
Oud 02-01-09, 16:30
teyeheimans teyeheimans is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Post Goede en goedkope fm transmitter

Hallo allemaal,

Ik heb niet het hele topic gelezen dus excuses voor info die er al in staat.

Mijn jacht naar een goedkope maar goede fm transmitter voor m'n iphone 3g is eindelijk beëindigd. Ik was op zoek naar een fm transmitter voor in de auto, welke tevens ook tijdens vakantie gebruikt kan worden.

In het algemeen blijft het (IMHO) een probleem van een fm transmitter bij lange ritten dat je af en toe een nieuwe "lege" frequentie moet opzoeken, omdat er opeens een (lokale) radio zender op de frequentie zit waar jij net aan het afspelen was. Dit neem ik voor lief, want de prijs is er dan ook naar. Alle onderstaande transmitters waren 20 euro of goedkoper.



Mijn eerste was een van dealExtreme: LINK

Voordelen
:
Komt met autolader (12v stekker). Laad de iphone ook op, maar kan ook zonder de 12v stekker gebruikt worden.
Kan zelf een signaal frequentie instellen.
Nadelen:
Erg zwak signaal, waardoor er bijna altijd ruis te horen is. Slechte geluidskwaliteit dus. Ook het apparaatje zelf voelt HEEL goedkoop en slap aan.

De tweede (en de slechtste, heb em dan ook direct terug gestuurd) kwam van bol.com en was een Konig FM transmitter
: LINK
Ik kan niks vertellen over signaal sterkte, namelijk niet aan de praat gekregen.

Voordelen:
Is te gebruiken met universele usb poort waardoor ook andere mp3 spelers aan te sluiten zijn.
Nadelen:
Is niet te gebruiken met een iphone (3g). Voelt zwak en goedkoop aan. Kan maar 3 voorgedefinieerde fm frequenties gebruiken.

Mijn laatste aankoop was de DNT MusicFLY Mini van conrad.nl: LINK

Voordelen:
Voelt stevig en solide aan. Is te gebruiken voor alle apparaten met een 3,5 mm plug (2,5 mm plug wordt tevens meegeleverd).
Is te gebruiken met een AAA batterij of met de meegeleverde 12v stekker.
Relatief krachtig zendsignaal (maar niet sterk genoeg om een bestaande zender te "blokken"). Je zult dus nog wel een lege frequentie moeten opzoeken.
Komt tevens met mooi subtiel draag tasje.
Je kan zelf een fm frequentie instellen en er zijn zelfs 6 geheugenplaatsen om een frequentie in op te slaan.
Nadelen:
Iphone wordt niet opgeladen. Voor lange trips zul je dus hier iets op moeten verzinnen.
Is officieel alleen in Duitsland te gebruiken en illegaal in Nederland vanwege het te sterke signaal.
Mijn voorkeur gaat dus uit naar de DNT MusicFLY Mini. Prima apparaatje voor weinig geld.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg photo.jpg‎ (127,8 KB, 25x gelezen)
Bestandstype: jpg photo1.jpg‎ (131,6 KB, 20x gelezen)

Laatst gewijzigd door teyeheimans; 02-01-09 om 16:37. Reden: Twee afbeeldingen toegevoegd van de DNT MusicFLY Mini
  #60  
Oud 10-01-09, 21:39
P33TN P33TN is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik was ook op zoek naar een goede manier om mijn muziek te kunnen afspelen in mijn firmawagen. Omdat een andere autoradio plaatsen geen oplossing is en de standaard radio geen aux-in heeft was de enige mogelijkheid via een fm-transmitter.

Na wat zoekwerk ben ik op deze website terecht gekomen:
mr Handsfree en heb ik de mr Handsfree Stereoboomm aangeschaft.

Dit is een wired fm-transmitter. Het toestel zit tussen de antennekabel, wat resulteert in een geruisloze ontvangst waar je ook bent.

Ik had deze besteld via slimprinten.nl aan de prijs van 7€! maar ondertussen is de prijs spijtiggenoeg reeds opgetrokken naar 38€..


Greetz..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na een wasbeurt toch nog wat leven, maar niet veel JeroenAlmere iPhone algemeen 4 23-03-12 14:50
iPod touch: Wiki andere topics gelezen maar snap er geen bied van!!!! GamerPrime Jailbreak 1 19-01-11 22:21
Welke FM-transmitter biedt aansluiting voor standaard laadkabel? robenroute iPhone accessoires en onderdelen 2 18-04-10 02:33
Welke iMac een aanrader? Tjedemich Chat en geruchten 25 15-06-08 21:54
Al veel gestelde vraag maar nergens een goed antwoord over ANYSIM hanzana Unlock [archief] 21 27-01-08 19:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.