//

SysEx dumps via MIDI Mobilizer?

SysEx dumps via MIDI Mobilizer? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben de blije bezitter van een MIDI Mobilizer voor mijn iPhone/iPad. Vooral nu ik het even zonder Mac moet stellen ben ik er erg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-10, 20:26
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard SysEx dumps via MIDI Mobilizer?

Ik ben de blije bezitter van een MIDI Mobilizer voor mijn iPhone/iPad. Vooral nu ik het even zonder Mac moet stellen ben ik er erg happy mee omdat ik via Music Studio nog gewoon lekker muziek kan blijven maken met mijn diverse synthesizers.

Ik ben echter nog op zoek naar een programma, als dat bestaat, om bestanden met SysEx dumps (.syx bestanden) naar mijn synths te sturen zodat ik fijn met nieuwe patches kan blijven rommelen.

De MIDI Memo app die bij de MIDI Mobilizer hoort kan wel SysEx dumps opnemen, terug sturen en versturen per mail e.d., maar ik zoek juist een manier om gedownloade .syx bestanden naar mijn MIDI apparaten te sturen welke ik niet van tevoren zelf heb gedumpt.

Ik heb al geprobeerd om op mijn (gejailbreakte) iPhone zelf de .syx bestanden in de lijst van MIDI Memo toe te voegen, maar dit resulteert alleen maar in een permanente crash van de app. Blijkbaar hanteert MIDI Memo een eigen formaat wat niet compatible is met standaard .syx bestanden.

Weet iemand een app of truukje om SysEx dumps via mijn iPhone/iPad te versturen over de MIDI Mobilizer?
__________________

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone als midi controller/ mixer (ableton, traktor, serato) vraag Bionic_Eye Jailbreak apps en thema's 1 18-05-08 02:11
wikipedia.app dumps nederlands STASKO iPhone Apps 0 12-05-08 16:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.