//

SGP Neo Hybrid Ex Series - Satin Silver - iPhone 4 Case + Screenprotector

SGP Neo Hybrid Ex Series - Satin Silver - iPhone 4 Case + Screenprotector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hop, Voor degene die eventueel deze cover willen aanschaffen, ik kreeg ze gisteren, 10 dagen na bestelling via de website van SGP. Ze past perfect ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-12-10, 15:21
digitrich's schermafbeelding
digitrich digitrich is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Brugge (BE)
Berichten: 33
Stuur een bericht via MSN naar digitrich
Thumbs up SGP Neo Hybrid Ex Series - Satin Silver - iPhone 4 Case + Screenprotector

Hop,
Voor degene die eventueel deze cover willen aanschaffen, ik kreeg ze gisteren, 10 dagen na bestelling via de website van SGP.
Ze past perfect en voelt heel stevig en solide aan. Installeren van de bumper (die uit 2 delen bestaat; een rubber gedeelte en een hard plastic gedeelte) neemt 2 minuten in beslag, het installeren van de bijhorende Steinheil Ultra Crystal screenprotector voor en achterkant, nam toch snel een half uurtje in beslag.
Een beeld zegt meer dan duizend woorden, dus hieronder de foto's!

Vragen of opmerkingen, laat maar komen.
cheers,
Dietrich

Postverpakking:


Productverpakking:
Inhoud: SGP Neo Hybrid Case + Steinheil Ultra Crystal LCD protector + Back panel protector + Micro-fiber Frabic


Na installatie:








Koptelefoon opening past perfect met de standaard headphone:


USB aansluiting past ook perfect:


Past lekker bij mn MacBook Pro:




2 details van de screenprotector die echt ultra transparant en glanzend is:


__________________
You can't depend on your eyes when your imagination is out of focus.

Laatst gewijzigd door digitrich; 29-03-11 om 14:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-10, 00:02
WezVTEC WezVTEC is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard

Dat ziet er heel fraai uit moet ik zeggen.
  #3  
Oud 06-12-10, 18:51
IGuardianI IGuardianI is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Klundert
Berichten: 7
Standaard

Erg mooi! Heb deze ook besteld, hij is namelijk nu ook in nederland verkrijgbaar bij iPodhoes.nl : voor al uw iPod & iPhone accessoires...!

Dank voor de foto's!
  #4  
Oud 06-12-10, 20:40
andre1961 andre1961 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

Dat ziet er erg mooi uit zelfs. Hoe ging dat met de voorkant, is dat geplakt? Ik heb de Bodyguardz maar ben niet echt heel tevreden.
  #5  
Oud 07-12-10, 09:16
digitrich's schermafbeelding
digitrich digitrich is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Brugge (BE)
Berichten: 33
Stuur een bericht via MSN naar digitrich
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andre1961 Bekijk bericht
Dat ziet er erg mooi uit zelfs. Hoe ging dat met de voorkant, is dat geplakt? Ik heb de Bodyguardz maar ben niet echt heel tevreden.
De Steinheil Ultra Crystal screenprotector zit er voor en achter op, en komt standaard mee met de bumper. Het installeren is een eitje, als je wat geduld hebt en het in een zo stofvrij mogelijke omgeving aanpakt!
Het is een 'droge' installatie, dus niet met een spray ofzo zoals met de Zagg Shield of gelijkaardige producten.

Ik startte linksboven, sreenprotector in linkerhand, en had reeds een stukje van de folie die de shield beschermd eraf gehaald, om dan heel langzaam de beschermfolie te verwijderen, terwijl ik traag naar beneden wreef en met mn rechtervingers de screenprotector heel langzaam (en nog niet hard) aandrukte.

Wanneer er een te grote luchtbel onder kwam, kon je deze heel eenvoudig wat terugtrekken, en indien nodig, wanneer hij zelfs al volledig op het glas lag, (en ik dus niks meer vasthield) met een stukje tape de screenprotector opnieuw opheffen om nog eens opnieuw aan te wrijven. Nadien gewoon met het doekje alle kleine luchtbelletjes (het waren er maar stuk of 3) langzaam maar hard naar de zijkant gewreven en ook dit gaat heel vlot.

Deze screenprotector is redelijk stevig, het is dus geen dun velletje die je snel kan schuin trekken, duwen of beschadigen.
Belangrijkste is dat je vooraf eens de screenprotector erop legt om de exacte positionering te bepalen en vooral je beginpunt goed te visualiseren zodat wanneer je hem er echt op kleeft, je op hetzelfde punt en exact dezelfde afstand kan starten.
Op YouTube staan paar installatie filmpjes, zelden een screenprotector geweten die zo eenvoudig installeert!

Deze screenprotector past ook heel nauw aansluitend, waarmee ik bedoel dat er tussen de opening / uitsparing voor de front en back camera en de homebutton weinig opening / marge zit, wat heel knap is als je die goed plaatst, maar natuurlijk moeilijker is wanneer je deze zelfs maar een klein beetje schuin gaat kleven. Paar keer vooraf de screenprotector erop leggen en overal goed kijken hoeveel je over hebt is hier het belangrijkste dus.

Veel suc6, en wat geduld, bij het plaatsen!

Laatst gewijzigd door digitrich; 07-12-10 om 21:06. Reden: tekstcorrecties
  #6  
Oud 07-12-10, 20:42
andre1961 andre1961 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

Digitrich, onwijs bedankt voor je duidelijke uitleg, daar heb ik wat aan. Waar had jij deze set besteld, en wat kostte dat?

Nogmaals bedankt!
  #7  
Oud 07-12-10, 21:05
digitrich's schermafbeelding
digitrich digitrich is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Brugge (BE)
Berichten: 33
Stuur een bericht via MSN naar digitrich
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andre1961 Bekijk bericht
Digitrich, onwijs bedankt voor je duidelijke uitleg, daar heb ik wat aan. Waar had jij deze set besteld, en wat kostte dat?

Nogmaals bedankt!
Geen dank, daarvoor doen we dit, en ik heb op dit forum ook al heel veel uitleg gevonden!

Deze heb ik besteld bij SGP zelf via hun online store en dit wordt dus vanuit Amerika - Los Angeles naar je toegezonden.

Hieronder zie je detail uit de factuur die het totale bedrag toont + verzending naar België (Brugge) Daaronder heb ik dit bedrag even omgezet naar dollars via de standaard Apple valuta widget uit OSX en dan zie je dat dit overeenkomt met een goeie €29 verzending inclusief.





Mocht ik deze hier in deze Nederlandse webshop besteld hebben, dan kwam het me iets duurder uit, omdat ik bij hun prijs nog de verzendkost naar België moest rekenen.

De shield is ook afzonderlijk verkrijgbaar in de SGP Store.
cheers!
  #8  
Oud 07-12-10, 21:30
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Super!! Ga morgen de shield bestellen voorkant+achterkant..Maar dat wordt dan full body zie ik? Gaat mij niet om zijkanten..Heb een prachtige sena case besteld, die er omheen, voor en achterkant in de shield, kan ik hem ook een keer op tafel leggen zonder te denken van? Kras? Medunkt...
  #9  
Oud 08-12-10, 10:23
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Toch maar ook de hele set besteld..Voor die paar euro meer..Kan ik altijd nog kijken of ik de bumper er later omheen doe..Eerst niet, anders past hij vast niet in mijn mooie case die ik heb besteld...Wel gelijk de shields erop zodra ik ze heb..
  #10  
Oud 11-12-10, 18:20
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Heb hem er ook op..Viel inderdaad best mee om te doen..Voorkant had een tikkie beter gekund, bij de homeknop, maar nu ben ik ook een miepert hoor..Zit er heel strak op..Heb toch ook de bumper gemonteerd, omdat mijn mooie lederen hoes nog niet binnen is, deze komt maandag met FedEx, haha..Denk dat ik wel maandag de bumper er dus afhaal en alleen de shields gebruik met de lederen hoes..Al met al..Goede aankoop en kan het iedereen aanraden...

Edit...De Bumper er al weer afgehaald..Hij past zo niet meer in mijn mooie dock die ik vorige week had gekocht..Daar glijdt de iPhone4 mooi in en met de bumper erom is hij nu te breed..Ach ja..Heb mijn oude 3gs hoesje nog zolang...

Laatst gewijzigd door pdavie; 11-12-10 om 19:46.
  #11  
Oud 01-03-11, 23:18
mphoogeveen's schermafbeelding
mphoogeveen mphoogeveen is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 59
Stuur een bericht via MSN naar mphoogeveen
Standaard

Hallo!

Hoe bevalt deze inmiddels in gebruik?

Groetjes
  #12  
Oud 02-03-11, 00:04
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

kleine opmerking, je weet dat je complete adres nu online staat?
  #13  
Oud 03-03-11, 14:59
digitrich's schermafbeelding
digitrich digitrich is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Brugge (BE)
Berichten: 33
Stuur een bericht via MSN naar digitrich
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij Bekijk bericht
kleine opmerking, je weet dat je complete adres nu online staat?
Merci voor de opmerking, maar dat is het adres van het bedrijf waarvoor ik werk
  #14  
Oud 06-03-11, 22:20
mphoogeveen's schermafbeelding
mphoogeveen mphoogeveen is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 59
Stuur een bericht via MSN naar mphoogeveen
Standaard

Ik probeer het gewoon nog een keer,

Hoe bevalt deze inmiddels in gebruikt?

Groetjes
  #15  
Oud 09-03-11, 12:19
digitrich's schermafbeelding
digitrich digitrich is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Brugge (BE)
Berichten: 33
Stuur een bericht via MSN naar digitrich
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mphoogeveen Bekijk bericht
Ik probeer het gewoon nog een keer,

Hoe bevalt deze inmiddels in gebruikt?

Groetjes
Excuus, ik had je eerste post niet opgemerkt!
Deze bevalt me nog steeds enorm goed.
De 2-delige bumper zit nog steeds heel strak rond het toestel.
Om de paar weken neem ik de bumper er volledig af en spoel ik het rubber gedeelte af onder de kraan om alle vuildeeltjes die er inzitten weg te nemen zodat er zeer geen krasjes in de metalen rand kunnen ontstaan en dit is nog steeds het geval; de metalen rand is nog steeds krasvrij.
De screenprotectors bevatten wel al enkel kleine krasjes, maar die zijn bijna niet zichtbaar, en dit komt natuurlijk doordat ik nu de iPhone heel normaal en zorgeloos gebruik. (ligt los in auto, stop ik in broekzak, vliegt in handtas van vriendin, gaat los in rugzak met andere spullen enz...)
Leuk is ook dat ik al van heel wat andere iPhone 4 gebruikers de vraag kreeg van waar ik deze gehaald heb, omdat hij er gewoon zo goed uitziet. Je blijft een redelijke iPhone4 uitstraling behouden met dit geheel, wat voor mij doorslaggevend was bij de aankoop.
Nu blijkt hij nog heel goed te beschermen na paar maanden gebruik, dus ik kan er echt niet meer zonder.
TOP bumper!
  #16  
Oud 21-03-11, 19:15
LanWolf LanWolf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 99
Standaard

Hier ook een zeer tevreden gebruiker van de SGP Neo Hybrid EX.
In mijn geval de Dante Red.
Hij is overigens in een Koreaanse Ebay Shop verkrijgbaar ZONDER verzendkosten
(ik had hem ook uit de USA, maar iemand anders hier op het forum wel uit korea.)

Het enige is dat de verf van de knopjes er al wel bijna afgesleten is.



Laatst gewijzigd door LanWolf; 21-03-11 om 19:21.
  #17  
Oud 24-03-11, 01:45
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Mooie bumpercase, gaat er wel komen
Nu kan je een kleur uitzoeken bij je bestelling, maar is het ook mogelijk meerdere verschilende kleuren van die randen erbij te bestellen?
Lijkt me toch raar als je elke keer het complete pakket zou moeten bestellen..

Hoe zijn de ervaringen na een aantal maanden bij de gebruikers?
Las op de site van SGP een aantal slechte reviews over met name de breekgevoeligheid bij de diverse aansluitingen, en dan aansluitend dat de rubberrand niet meer blijft zitten.
Iemand ook een idee hoe het dan zit met garantie hierop..?

En zijn deze cases al verkrijgbaar voor minder dan de genoemde €30.- ?
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1

Laatst gewijzigd door Onyx; 24-03-11 om 11:03.
  #18  
Oud 24-03-11, 13:51
LanWolf LanWolf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onyx Bekijk bericht
Mooie bumpercase, gaat er wel komen
Nu kan je een kleur uitzoeken bij je bestelling, maar is het ook mogelijk meerdere verschilende kleuren van die randen erbij te bestellen?
Lijkt me toch raar als je elke keer het complete pakket zou moeten bestellen..

Hoe zijn de ervaringen na een aantal maanden bij de gebruikers?
Las op de site van SGP een aantal slechte reviews over met name de breekgevoeligheid bij de diverse aansluitingen, en dan aansluitend dat de rubberrand niet meer blijft zitten.
Iemand ook een idee hoe het dan zit met garantie hierop..?

En zijn deze cases al verkrijgbaar voor minder dan de genoemde €30.- ?
Je kan natuurlijk ook extra randen bijbestellen, dat heet SGP Neo Fram e Option Suite..

Heb hem er al diverse keren afgehaald om schoon te maken, 1x per 2 weken of zo. Vind het rubber wel wat ruimer zitten als in het begin, heel soms als je hem uit je broekzak haalt dan is het wel een beetje los bij de connector.

Heb nu ook de DealExtreme variant besteld, ben heel benieuwd hoe die is
  #19  
Oud 24-03-11, 19:01
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Zojuist ook maar 2 setjes besteld, samen met een extra rand in kleur.
Heb even gebeld en ze hanteren een garantieduur van 6 maanden, ruim voldoende lijkt mij.
De extra randjes zijn helaas maar in 3 kleuren verkrijgbaar, nl. Champagne, Satin Silver en Gun Metal.

Wat nog wel het vermelden waard is is dat de blauwe en de roze versie een rubberrand hebben in dezelfde kleur als het randje.
De overige modellen hebben allemaal een zwarte rubberen randen.
  #20  
Oud 26-03-11, 11:43
LanWolf LanWolf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 99
Standaard

Helaas, van de week was ik nog erg tevreden over de Neo Hybrid EX , maar nu niet meer,
Hij is geknapt toen ik hem uit mijn broekzak haalde. Precies onderaan bij de dunne stukjes waar de dock connector zit. Erg jammer, en veel te snel, zeker omdat ik hem altijd voorzichtig behandel, rechterbroekzak is speciaal gereserveerd voor de iphone nl.
Gebruik een universal dock, dus geen gepiel met kabeltjes. Gewoon zo spontaan geknapt.
Jammerr.... ga ze wel mailen hierover ben benieuwd wat ze er op uit doen..
Reageren

Labels
bumper, ex series, neo hybrid, satin silver, sgp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SGP iPhone 4 Case - Linear Color Series Satin Silver iKroes iPhone accessoires en onderdelen 4 29-05-11 23:57
Cover/case/screenprotector dilemma! ardtieboy iPhone accessoires en onderdelen 2 21-03-11 08:40
iphone swichteasy neo hoesje timvdn iPhone accessoires en onderdelen 0 22-08-08 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:36.