//

Waarschuwing betreffende protectionshields icm. cases

Waarschuwing betreffende protectionshields icm. cases discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vervelende ervaring die ik even met jullie wil delen om te zorgen dat andere dit ook niet meer overkomen. Ik heb zojuist mijn EasySwitch case ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-08, 14:56
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Exclamation Waarschuwing betreffende protectionshields icm. cases

Vervelende ervaring die ik even met jullie wil delen om te zorgen dat andere dit ook niet meer overkomen.

Ik heb zojuist mijn EasySwitch case van €30,00 kunnen openbreken door de hitte die de iPhone produceert. Ik had gisteren eindelijk na lang wachten mijn full protectionshield ontvangen die ik netjes met veel geduld op mijn iPhone heb zitten plakken. Helaas was ik weer zo slim om hem vlug in mijn case te duwen aangezien ik direct de deur uit moest en hij ruim een dag moest drogen.
Allemaal leuk en aardig, nu wou ik hem toch eens eruit halen omdat die case eigenlijk alleen bedoelt was om voor buiten de deur te gebruiken aangezien ik hem dan vaak in de haast zo hup op 't dashboard van me auto gooi. Helaas kreeg ik de case er totaal niet meer vanaf. Ik heb alles geprobeerd en heb toen besloten de case te breken. Eenmaal de voorkant eraf gebroken met veel geweld zat de achterkant er nog steeds aan vast, jawel, geplakt. De shield was blijkbaar een beetje plakkerig geworden door de hitte die de iPhone accu produceert.

Case ligt nu aan diggelen en me iPhone gelukkig weer caseloos gekregen met veel geweld maar de rest is dus gewaarschuwd voordat ze (dure) cases over die shield doen.
Ik ben van plan de producent aan te schrijven over het falen van zijn product aangezien deze begint te plakken zodra de accu maar enigzins warm wordt. Hopelijk stoppen ze er dan een waarschuwing bij voordat er meerder mensen zijn die dit grapje uithalen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-08, 18:27
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Ligt het er niet eerder aan dat je hem hebt laten drogen in je case?
misschien een beetje van die plakvloeistof of zo eruit gedrupt en beginnen harden aan je case fzo....
  #3  
Oud 23-02-08, 23:04
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

Sinds wanneer wordt de telefoon warm ? Heb hem nog nooit binnen het bereik van lichaamstemperatuur zien opwarmen. Ofwel heeft hij ergens warm gelegen ofwel is er lijm tussen gekomen.
__________________
iPhone 8GB (US) --- OOTB 1.1.2 (w51) --> 1.1.4
Agent 18 EcoShield --- Modded Sony MDR-EX71SL earphones
  #4  
Oud 25-02-08, 16:35
1B1 1B1 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vleuten
Berichten: 88
Standaard

Das mooi balen.

Vraag me alleen af om welke shield het gaat?

De goedkope die aangeboden worden veel op marktpaats met name zijn inderdaad waardeloos. Zijn heel gauw kapot, en laten lijmresten na die er niet makkelijk af te halen zijn! Heb bij de duurdere rond 15,00 EURO nog geen last gehad. heb al eentje verwijderd en nieuwe aangebracht.

Van de hitte moet ik zeggen ook geen last. Niet dat het opvalt.
Telefoon word wat warm, maar zeker niet dat er zoals je aangeeft zoveel hitte afkomt.

Doet je telefoon dat nu nog steeds die hitte afgeven?
__________________
Het leven is te kort om je overal druk om te maken
  #5  
Oud 26-02-08, 00:05
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1B1 Bekijk bericht
Das mooi balen.

Vraag me alleen af om welke shield het gaat?

De goedkope die aangeboden worden veel op marktpaats met name zijn inderdaad waardeloos. Zijn heel gauw kapot, en laten lijmresten na die er niet makkelijk af te halen zijn! Heb bij de duurdere rond 15,00 EURO nog geen last gehad. heb al eentje verwijderd en nieuwe aangebracht.

Van de hitte moet ik zeggen ook geen last. Niet dat het opvalt.
Telefoon word wat warm, maar zeker niet dat er zoals je aangeeft zoveel hitte afkomt.

Doet je telefoon dat nu nog steeds die hitte afgeven?
Het a merk van de topprijs, weet zo de naam niet zo 1,2,3...

Ik heb hem goed laten drogen en ook lijm zat er niet op. De accu wordt nu eenmaal warm als je telefoon bijvoorbeeld even de mail binnen haalt. Een GPRS download is toch een inspanning die wat meer energie van dat ding vraagt helaas.
  #6  
Oud 26-02-08, 00:08
1B1 1B1 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vleuten
Berichten: 88
Standaard

dan zou het ook niet aan de shield mogen liggen.

Maar blijf het vreemd vinden dat je iPhone zo warm wordt.
Hier niet opgemerkt. Sterkte ermee
  #7  
Oud 26-02-08, 09:01
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Snels Bekijk bericht
Het a merk van de topprijs, weet zo de naam niet zo 1,2,3...
invisble shield? Bodyguardz?
  #8  
Oud 26-02-08, 11:49
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeekes Bekijk bericht
invisble shield? Bodyguardz?
invisble shield
  #9  
Oud 26-02-08, 11:50
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1B1 Bekijk bericht
dan zou het ook niet aan de shield mogen liggen.

Maar blijf het vreemd vinden dat je iPhone zo warm wordt.
Hier niet opgemerkt. Sterkte ermee
Zet maar 's voor de grap een half uurtje Navizon aan met automatische lokalisatie en voel na een half uurtje maar eens wat een inspanning dat is geweest voor je accu. Dit is logisch en gebeurt met vrijwel iedere telefoon als je zulke acties uithaalt dus.
  #10  
Oud 27-02-08, 01:02
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

Ik denk dat er eerder iets aan jouw telefoon scheelt, heb de mijne nog nooit veel warmer voelen worden.
  #11  
Oud 28-02-08, 13:25
1B1 1B1 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vleuten
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Snels Bekijk bericht
Zet maar 's voor de grap een half uurtje Navizon aan met automatische lokalisatie en voel na een half uurtje maar eens wat een inspanning dat is geweest voor je accu. Dit is logisch en gebeurt met vrijwel iedere telefoon als je zulke acties uithaalt dus.
Ja dat soort dingen haal ik niet uit met de telefoon, dus kan niet bevestigen of ontkennen, maar dat hij warmer zou worden ....Kan ik wel beter iets bij voorstellen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: WAARSCHUWING. SDM icm met Ultrasn0w Chrisl Unlock 1 29-08-10 15:34
Ervaring cases wouter2190 Archief 2 13-08-10 08:05
Flip cases syren iPhone accessoires en onderdelen 0 08-08-10 19:41
Vraagje betreffende de gedownloade Cydia Apps en je HDD! JDFS Jailbreak apps en thema's 2 05-03-09 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.