//

Sterk spul, die schermfolie van Invisible Shield!

Sterk spul, die schermfolie van Invisible Shield! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) uhm, ik denk t wel... ze geven je er een levenslange garantie op “Uw zoektocht naar een Appel iPhone screen-protector is nu voorbij. Zoals zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-03-08, 00:00
sNicker's schermafbeelding
sNicker sNicker is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 124
Standaard

uhm, ik denk t wel... ze geven je er een levenslange garantie op

“Uw zoektocht naar een Appel iPhone screen-protector is nu voorbij. Zoals zijn naam beschrijft, is de InvisibleShield™ een sterke, 'onzichtbare' folie die uw iPhone zal beschermen voor lelijke krassen. Niet alleen beschermt het uw apparaat, de InvisibleShield™ zelf krast ook niet, zodat uw apparaat altijd eruit zal zien zoals op de dag dat u het kocht. De InvisibleShield™ heeft zijn oorsprong in het leger waar het werd ontworpen om de leidende randen van helicopterbladen te beschermen tegen krassen door rotsen en puin. Als het helicopterbladen kan beschermen die honderden mijlen per uur draaien, stelt u dan voor wat de InvisibleShield™ aankan om uw iPhone te beschermen in uw zak!
De InvisibleShield™ is slechts 0,2 milimeters dik en maken het de dunste iPhone Protector of iPhone folie van zijn soort. Het is zo sterk, dat wij het ondersteunen met een levenslange garantie. Indien het ooit toch krast, zullen wij het gratis en levenslang vervangen.
Indien u nog steeds niet overtuigd bent, kijk alstublieft de videodemo en zie voor uzelf hoe sterk de InvisibleShield™ echt is.”
(Netjes vertaald, al zeg ik t zelf! )
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-03-08, 00:33
alextam alextam is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 72
Standaard

Prachtig ;D
  #23  
Oud 15-03-08, 00:39
sNicker's schermafbeelding
sNicker sNicker is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 124
Standaard

cker cker! Ik heb het al besteld! (Ik heb mn iPhone nog niet eens! Die komt ook over een paar dagen )
  #24  
Oud 15-03-08, 00:41
alextam alextam is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 72
Standaard

Ik vraag me af zou het makkelijk erop plakken allé nie veel luchtbellen of stof eronder ofzo? Want bij mijn psp (welliswaar niet van invis shield) wast een en al ne ramp
  #25  
Oud 15-03-08, 00:56
sNicker's schermafbeelding
sNicker sNicker is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 124
Standaard

Dr komt volgens mij een doekje bij en een handleiding, dus t zou helemaal goed moeten komen... Altijd goed oppoetsen en heel voorzichtig plaatsen, dat werkt het beste en ik neem aan dat invisibleSHIELD geen bubbeltroep verkoopt Ze hebben een reputatie hoog te houden!
  #26  
Oud 26-03-08, 16:39
dennis9920 dennis9920 is offline
 
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 231
Standaard invisible shield.

Hallo,

heb vorige week een invisible shield gekocht.
daar stont dat er 3 weken tijd nodig was om hem bij mij thuis te hebben nu heb ik hem al na 1 week dit vind ik natuurlijk geweldig.

wat vinden jullie van invisible shield en hun service en in gebruik ook?

ik vind het echt super spul.
__________________
Origineel: Iphone us 3.1.3 OTB BL4.6 | Huidige firmware: 3.1.3 | Bootloader: 4.6 | Baseband: 04.05.04_G | Unlock: Bootneuter .
  #27  
Oud 26-03-08, 20:05
msunique msunique is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 201
Standaard

hoeveel geld ben je in totaal kwijt?
en kan je de shield nog goed zien als hij er eenmaal goed opzit?

ik wil er misschien ook wel een....
  #28  
Oud 26-03-08, 21:46
dennis9920 dennis9920 is offline
 
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 231
Standaard

hij kost ongeveer 12.50 euro en je ziet het shield bijna niet meer.

hij glanst ietsjes meer.

maar is echt goed.
  #29  
Oud 04-06-08, 17:47
Zspirit Zspirit is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 28
Standaard invisible shield frustratie.

Hoi,
ik heb hier gelezen over de geweldige invisible shield ik heb het meteen gekocht voor mijn iphone en voor mijn macbook.
echter krijg blijven bij mij de randen bij mijn iphone helemaal los zitten ik heb op de site gekeken daar stond iets van 15 min wachten op nieuw doen maar dat wil ook niet werken doe ik misschien iets fout?
aan mijn laptop durf ik niet te beginnen!

MVG Stijn
  #30  
Oud 04-06-08, 18:01
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Wat ik heb gedaan, Ik heb hem erop geplakt, beetje aangedrukt en in het plastic gelegd van het iPhone doosje.
ff een tijdje wachten en dan zit ie goed.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #31  
Oud 04-06-08, 21:43
batalhador's schermafbeelding
batalhador batalhador is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 269
Standaard

gewoon even rustig wachten tot hij weer wat meer kleeft
__________________
There is no way to happiness, happiness is the way.
  #32  
Oud 04-06-08, 21:50
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

inderdaad, de kantjes doen soms eens moeilijk, gewoon in een case leggen, of het doosje waar de iphone ook mooi in ligt, en zo laten drogen.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #33  
Oud 02-07-08, 16:28
iPhoneRobin iPhoneRobin is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wijk bij Duurstede, Utrecht, Nederland.
Berichten: 30
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhoneRobin Stuur een bericht via MSN naar iPhoneRobin
Standaard

Ik heb toevallig een paar dagen geleden een invisible shield besteld op zagg.com, ben nu wachtende.
  #34  
Oud 18-07-08, 14:33
Santino Santino is offline
Banned
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard Invisible Shield

yo, zijn er nederlandse varianten van de invisible shield?
met zo'n siliconen hoesje om mn iphone lopen is niks, zo'n shield lijkt me het beste.
  #35  
Oud 30-07-08, 12:02
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Je kan hem het beste bestellen in USA, heb ik ook gedaan. Voor het prijsverschil hoef je het niet te doen.Hij kost ongeveer 25 US Dollar omgerekend 17 euro en hij wordt 'gratis' verzonden.Als je geen creditcard hebt, zoals ik, kan je het beste betalen via Paypal.Je hebt er een levenslange garantie op. Op marktplaats worden ze voor ongeveer hetzelfde aangeboden.

Als je hem besteld ,kijk dan ook even naar het leuke ZAGG bag voor de Iphone 3G,kost maar omgerend 3 euro.
  #36  
Oud 30-07-08, 16:04
rvanhusen rvanhusen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Hallo,

Gewoon bestellen bij ZAGG | invisibleSHIELD | iPhone, iPod Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield

Prima bescherming je kan twee types bestellen. Voor je hele iphone en alleen voor het scherm.

Ik heb voor de gehele iphone genomen en alleen het scherm voorzien van de folie.

Al een aantal malen besteld bij ze redelijk snelle levering zeer goed te beplakken. Eerst handen wassen dan scherm even goed schoonmaken dan je handen inspuiten met de vloeistof uit het spuitbusje plakken je vingers niet aan het shield dan haal je het shield los en maak je die nat met de vloeistof dan plakken en aanwrijven. Succes verzekerd.

Groet,

Rien
  #37  
Oud 07-08-08, 21:33
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Ik heb vanmorgen, met veel pijn en moeite, mijn invisible shield op mijn Iphone geplakt, maar de hoekjes aan de achterkant zijn toch wel de lastigste stukjes.
Ik heb het gevoel dat deze snel losraken.Ook op Youtube is te zien dat mensen mijn een iPhone niet erg tevreden zijn met de shield voor de hoekjes. Kan iemand die al wat langer de invisible shield gebruikt, voor bijv zijn eerste generatie iPhone, een reactie geven of wat foto's plaatsen van de hoekjes?.

Ik zie nu na een aantal dagen ook wat verticale strepen op de touchscreen. Misschien is het vuil die ik niet goed heb verwijderd, maar hebben meer mensen hier last van?

Laatst gewijzigd door Yash100; 12-08-08 om 11:35.
  #38  
Oud 16-08-08, 20:10
Charissastap's schermafbeelding
Charissastap Charissastap is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 23
Standaard

Ik overweeg ook om een invisbleshield te halen.
Adviseren jullie om alleen het scherm ermee te doen, of mij gehele iPhone?
Aangezien ik hier lees dat de hoekjes los laten.
En dan nog een vraag, als je hem in je broek zat doet, gaat er dan geen stof tegen de randjes plakken? En als je het eraf wilt hebben kan je het er dan zo afhalen zonder lijmresten of je iPhone te beschadigen?
En las hier op het forum dat je ook Bodyguard Invisible Shield hebt, die kun je namelijk ook bij nederlandse online shops bestellen, of raden jullie toch de kwaliteit van zagg.com aan?
En hoe lang duurt het verzenden ongeveer?
  #39  
Oud 16-08-08, 20:29
rvanhusen rvanhusen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Hallo,

Ik zou gaan voor de shield van ZAGG | invisibleSHIELD | iPhone, iPod Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield
Tegenwoordig gaat het verzenden een stuk sneller komen uit Engeland.

Zelf heb ik alleen het display voor de rest heb ik de iphone beschermt met een mooie zwart harde cover. Het eraf halen zou goed moeten gaan als je de vloeistof bewaart even een hoekje loshalen dan iets vochtig maken.

Zelf was ik eerst mijn handen dan maak ik het scherm brandschoon spuit mijn handen in met iets van vloeistof (blijft het shield niet aan je vingers plakken) en haal dan het shield los en spuit daar vloeistof op en plakken maar. Even aanstrijken en dan droog maken en dan goed laten drogen.

Gaat bij mij altijd goed op deze manier.

Groet,

Rien
  #40  
Oud 16-08-08, 21:41
Charissastap's schermafbeelding
Charissastap Charissastap is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvanhusen Bekijk bericht
Hallo,

Ik zou gaan voor de shield van ZAGG | invisibleSHIELD | iPhone, iPod Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield
Tegenwoordig gaat het verzenden een stuk sneller komen uit Engeland.

Zelf heb ik alleen het display voor de rest heb ik de iphone beschermt met een mooie zwart harde cover. Het eraf halen zou goed moeten gaan als je de vloeistof bewaart even een hoekje loshalen dan iets vochtig maken.

Zelf was ik eerst mijn handen dan maak ik het scherm brandschoon spuit mijn handen in met iets van vloeistof (blijft het shield niet aan je vingers plakken) en haal dan het shield los en spuit daar vloeistof op en plakken maar. Even aanstrijken en dan droog maken en dan goed laten drogen.

Gaat bij mij altijd goed op deze manier.

Groet,

Rien
Dankjewel voor je reactie, dan bestel ik het inderdaad van zagg.com
Mag ik vragen welke cover jij gebruikt? Een die alleen de zijkanten en achterkant bedekt of ook een deel van het scherm? (om de home button enzo)
Ik ben namelijk ook op zoek naar kunststof cover (geen siliconen) voor alleen de zijkanten en achterkant, ben tot nog toe alleen op het merk incase uitgekomen en die leveren alleen in de US
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Invisible SHIELD voor iPhone 4 Tim4444 iPhone accessoires en onderdelen 17 21-08-10 15:50
Deathgrip in ZAGG Invisible Shield I-Travel iPhone algemeen 13 17-08-10 17:44
ZAGG Invisible shield francebramie iPad algemeen 5 21-07-10 21:03
Invisible Shield - welk merk best kwakkwakje iPhone accessoires en onderdelen 11 25-01-09 20:10
Problemen met Invisible Shield Yash100 iPhone accessoires en onderdelen 1 18-08-08 21:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:19.