//

Sterk spul, die schermfolie van Invisible Shield!

Sterk spul, die schermfolie van Invisible Shield! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe maakt ge zo ne screenprotector zuiver ? mijne hing perfect , maar toen ik mijne gsm terug aanzette, en ge zag ne witte achtergrond, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 21-09-08, 02:34
hummel hummel is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 217
Standaard

hoe maakt ge zo ne screenprotector zuiver ?
mijne hing perfect , maar toen ik mijne gsm terug aanzette, en ge zag ne witte achtergrond, dan zag ge pas hoeveel vuil eronder zat, kheb m eraf gehaald en proberen zuiver te maken, maar het wordt alleen maar erger, iemand een idee?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 21-09-08, 11:51
sNicker's schermafbeelding
sNicker sNicker is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk bericht
hoe maakt ge zo ne screenprotector zuiver ?
mijne hing perfect , maar toen ik mijne gsm terug aanzette, en ge zag ne witte achtergrond, dan zag ge pas hoeveel vuil eronder zat, kheb m eraf gehaald en proberen zuiver te maken, maar het wordt alleen maar erger, iemand een idee?
Helaas, als er eenmaal vuil op zit, krijg je het er niet meer af... De truuk is om hem in een stofloze omgeving op je iPhone aan te brengen (bijvoorbeeld in de badkamer nadat de hete douche een hele tijd heeft aangestaan). iPhone goed schoonpoetsen, dan pas de folie aanbrengen.
Jammer van je huidige protector, ben bang dat je een nieuwe zult moeten aanschaffen.

@ hieronder: helaas

Laatst gewijzigd door sNicker; 21-09-08 om 12:52.
  #63  
Oud 21-09-08, 12:40
hummel hummel is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 217
Standaard

ik dacht dat alles stofvrij was tot ik de gsm aanzette
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Invisible SHIELD voor iPhone 4 Tim4444 iPhone accessoires en onderdelen 17 21-08-10 16:50
Deathgrip in ZAGG Invisible Shield I-Travel iPhone algemeen 13 17-08-10 18:44
ZAGG Invisible shield francebramie iPad algemeen 5 21-07-10 22:03
Invisible Shield - welk merk best kwakkwakje iPhone accessoires en onderdelen 11 25-01-09 21:10
Problemen met Invisible Shield Yash100 iPhone accessoires en onderdelen 1 18-08-08 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:24.