//

Iphone/touch wireless verbinden met stereo

Iphone/touch wireless verbinden met stereo discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, heb nog niet lang een itouch en hopelijk snel een iphone maar zit met de volgende vraag. IKk ben op zoek naar een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-02-08, 13:02
luds22475 luds22475 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard Iphone/touch wireless verbinden met stereo

Beste allen, heb nog niet lang een itouch en hopelijk snel een iphone maar zit met de volgende vraag. IKk ben op zoek naar een wireless verbinding tussen de itouch/phone en mijn stereo-installatie.
nu heb ik de tunestage 2 van belkin gezien maar zover ik weet werkt die alleen met de overige ipods?? wie weet er meer van?
alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-08, 14:34
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

 Verplaatst naar: iPhone Accessoires
  #3  
Oud 10-03-08, 13:42
nielzr6 nielzr6 is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Het zou mooi zijn als ze zo'n programma kunnen schrijven net als in Itunes zodat je muziek naar je airport express kan zenden!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verbinden van iPad2 met iPod touch....... Dusty9 iPad algemeen 0 07-04-11 17:58
Walkie Talkie App verbinden Met iPad en iPod touch 3G. mathijs666 iPad Apps 4 27-07-10 21:41
Bluetooth programma om iPod Touch met gsm te verbinden DaMob Jailbreak apps en thema's 1 12-05-10 23:40
Ipod touch streamen naar stereo koenverbruggen iPhone accessoires en onderdelen 2 16-09-09 11:47
Sitecom Bluetooth CN-532 wireless stereo headset pontifex iPhone accessoires en onderdelen 1 31-10-07 15:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:28.