//

iPod dock, werkt ook met iPhone?

iPod dock, werkt ook met iPhone? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik zag op ebay.nl een leuke docking station van het merk AEG. nu staat er bij dat het voor iPod is, zal dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-01-11, 02:04
iRodney iRodney is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard iPod dock, werkt ook met iPhone?

Beste mensen,

Ik zag op ebay.nl een leuke docking station van het merk AEG.
nu staat er bij dat het voor iPod is, zal dit ook werken met mijn iPhone 3Gs? Wat mij eerder opgevallen is, als ik de mensen bij MediaMark even goed laat schrikken door mijn iPhone in een dock te plaatsen en het volume op te krikken, dat mijn iPhone bij de ene dock wel oplaadt, maar bij de ander niet..
Of mijn iPhone geeft aan dat het aangesloten apparaat niet volledig functioneerd..

Mischien willen jullie er eens naar kijken... hieronder de link

Thnx alvast! xD

Link: Stereoanlage iPod Dockingstation CD MP3 USB AEG MC 4429 - eBay, Stereoanlagen, Audio Hi-Fi. (Eindtijd 11-jan-11 11:56:20 CET)

Laatst gewijzigd door iRodney; 07-01-11 om 02:11.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-11, 10:19
brugge2 brugge2 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Drachten
Berichten: 46
Standaard

Volgens mij zal de Iphone hier ook wel mee overweg kunnen. Maar volgens de specificaties zal de oplaadfunctie bij de Iphone niet werken.
  #3  
Oud 07-01-11, 11:33
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Bij een goede die ook compitabel is met een iPhone zul je bij het ontvangen van berichten of gesprekken niets horen. Maar bij zo'n dock zul je waarschijnlijk dat stoorgeluid horen wat je in alle geluidsapparaten hoort wanneer je iets ontvangt.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #4  
Oud 07-01-11, 13:11
iRodney iRodney is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Ja dat klopt inderdaad, ik denk dat ik deze maar pass dan. Alhoewel het model erg leuk is
  #5  
Oud 07-01-11, 14:00
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Laat 'ns zien dan? Misschien kan ik deze dan aanschaffen voor m'n zusje die binnekort jarig is. Zij heeft een iTouch! Geef even een link indien dit mogelijk is.
  #6  
Oud 07-01-11, 14:22
iRodney iRodney is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Als je het eerste bericht goed gelezen had, had je die vraag niet hoeven stellen, link staat er bij in!
  #7  
Oud 07-01-11, 14:23
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Had ik overheen gelezen, mijn excuses haha! Zelfs ik maak wel eens fouten, degene die anderen altijd adviseert om iets beter te lezen, maarja toch bedankt!

Edit:
WTF, dat ding ziet er wel heel netjes uit inderdaad, en ook te zien aan de afstand die de boxen hebben met vergelijking tot de iPod, zal het gekraak wel meevallen als je 'm gebruikt met iPhone. En anders bestaat er nog altijd de vliegtuigmodus!
  #8  
Oud 07-01-11, 14:30
iRodney iRodney is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Haha no problem,

Heb er zelf ook wel eens last van.
Tenslotte maken we allemaal idd foutjes, dus ook de gene die anderen adviseerd geen fouten te maken.. Of goed te lezen haha

Back to topic:

Het is idd een erg leuk ding, zit er ook nig steeds over te twijfelen...
Had toch liever gehad dat hij volledig compitabel was geweest net de iPhone.. Maarja.. Je kunt niet alles hebben!

Laatst gewijzigd door iRodney; 07-01-11 om 14:34.
  #9  
Oud 07-01-11, 14:37
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Persoonlijk ben ik in bezit van een soort ronde speaker, en in het midden kun je je iPhone plaatsen. JBL Speaker Dock, is best een goed ding en als je iPod app ge-opend hebt, heb je ook een afstandbediening die je kunt gebruiken!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is de iPhone ook met hoes toch geschikt voor dock? oblomov iPhone accessoires en onderdelen 2 02-03-09 17:13
werkt ipod adapter cd-ib1002 ook met iphone 3g mamutskywalker iPhone accessoires en onderdelen 2 05-12-08 11:08
Stereo setje met iPhone/iPod dock? blahblah iPhone accessoires en onderdelen 0 21-04-08 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.