//

De perfecte iPhone 4 docking / speaker station?

De perfecte iPhone 4 docking / speaker station? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was eens aan het rondsnuffelen in de MediaMarkt naar een mooi docking station voor mijn iPhone 4 die ik vooral ook als wekker wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-11, 12:44
jant90 jant90 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Standaard De perfecte iPhone 4 docking / speaker station?

Ik was eens aan het rondsnuffelen in de MediaMarkt naar een mooi docking station voor mijn iPhone 4 die ik vooral ook als wekker wil gebruiken.

Omdat ik graag wakker wil worden met mijn eigen muziek is het denk ik wel zo handig om de iPhone de wekker functie te laten verzorgen, hiervoor gebruik ik nu de app iHome+Sleep het enige nadeel is dat deze niet een willekeurig nummer uit je muziek bibliotheek kan gebruiken, het grote voordeel is dat deze met een sound fade in kan werken waardoor je lekker rustig wakker wordt.

Omdat ik deze fade in graag bij mijn wekker wil gebruiken is het denk ik vooral van belang dat mijn iPhone het volume van de docking station kan besturen en dat het niet alleen mogelijk is het volume te besturen via een een knop op de docking station. Een docking station waarbij dit mogelijk is, is het Dr. Dre Docking Station, die vind ik alleen niet mooi en ook wel wat prijzig.

Kunnen jullie mij een docking station aanraden waarbij het volume door de iPhone bestuurd kan worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-11, 14:30
IGuardianI IGuardianI is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Klundert
Berichten: 7
Standaard

Heb zelf laatst de Pioneer XW-Nas5 aangeschaft, en moet zeggen dat ik ontzettend onder de indruk ben van de kwaliteit en functionaliteit die hij geeft!
Muziek klinkt ontzettend goed en is zeker kamervullend, en de wekkerfunctie zit ingebouwd in het apparaat zelf. OOk kan je een eigen app gebruiken, die het geluid van de iphone doorstuurd naar de speakerdock. Deze zal dan netjes het geluid doorgeven Tevens zit er een radiofunctie op, bluetooth sharen, en tevens kan je een ander apparaat aansluiten dmv een line-in. Ook kan je de iphone op je tv aansluiten dmv van component en composite. De gehele set is bedienbaar met bijgeleverde afstandsbediening!

Kortom erg uitgebreid en een ontzettend mooi design apparaat!

Hoop dat je hier iets aan hebt

Mocht je nog vragen of foto's willen, laat het maar weten!
  #3  
Oud 06-04-11, 21:34
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Ik heb sinds een paar weken deze
Wireless Speaker Z515

ik kan met deze op de iphone de volume regelen.
  #4  
Oud 07-04-11, 11:29
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Waar je wel even op moet letten (en waar ik zelf last van heb) is dat, wanneer je je iPhone hebt voorzien van een bumper of ander soort bescherming, deze waarschijnlijk geen contact maakt met de dockplug.
Door de dikte van de beschermhoes past dat allemaal net niet dus geen opladen of andere leuke functies.
En om nu elke keer de hoes erom weg te halen..

Iets om rekening mee te houden
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone niet herkent door docking station ducodewit iPhone algemeen 0 30-07-10 22:04
Iphone docking station met digitale audio-out Xplod iPhone accessoires en onderdelen 1 06-07-10 14:08
iPhone 4 Music Docking Station SPehlivan iPhone accessoires en onderdelen 0 18-06-10 08:26
iPhone docking / speaker station zalex iPhone accessoires en onderdelen 1 24-07-09 02:34
Docking station Ipod niet voor Iphone? jeroenkommer iPhone accessoires en onderdelen 2 20-07-08 18:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:43.