//

Iphone - 'controller' - Oortjes

Iphone - 'controller' - Oortjes discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet niet of dit op de juiste plek staat, maar ga er even vanuit.. Zo niet, dan mijn excuses en hoor ik het vast wel. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-11, 22:57
XiniP XiniP is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard Iphone - 'controller' - Oortjes

Weet niet of dit op de juiste plek staat, maar ga er even vanuit.. Zo niet, dan mijn excuses en hoor ik het vast wel.

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel? Is er een soort van draagbare volumeregelaar met forward/backward functie voor muziek? Welke je dus bijvoorbeeld in je IPhone plugt en dan je oortjes aan de andere kant. Met dit ding kan je dan je volume regelen en naar een volgend/vorig nummer gaan tijdens het muziekluisteren.
Om het even te verduidelijken:


Waarom? Als ik muziek zit te luisteren wil ik graag zonder dat ik de hele handel weer uit mn zak moet halen een nummer kunnen doorspoelen of het volume veranderen. Mijn huidige telefoon heeft dit ook. Ideaal als ik bijvoorbeeld in bus/metro zit.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-11, 09:46
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Jazeker, die is er. De standaard oortjes hebben dit nl. Ter leringh ende vermaeck, kijk eens in dit hele oude topic.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 13-02-11, 11:16
XiniP XiniP is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard

Mijn ervaring met die standaardoortjes is niet zo positief en dan ook nog wat ik van anderen lees. ^^ Heb zelf andere oortjes, dus vraag me af of er zo'n dergelijk ding als op mijn plaatje te koop is. Ben er inmiddels achter dat zoiets een remote heet, maar heb nog niets kunnen vinden.

Dus weet iemand of er zo'n losse remote te koop is die je aansluit op je Iphone en die dan weer op je oortjes?

Is dit zoiets waar ik het over heb, maar dan met radio erbij?
iPod iPhone 3G (s) FM Radio /afstandsbediening 2 in 1 - YourStuff.nl

Staat echter wel bij dat deze voor IPhone 3G(s) is, dus ga ervanuit dat dit ook voor 4 is?
  #4  
Oud 13-02-11, 12:43
MikMakMan MikMakMan is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard

Apple - In-Ear Headphones with Remote and Mic for iPod and iPhone

Problem solved.
  #5  
Oud 14-02-11, 17:32
XiniP XiniP is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MikMakMan Bekijk bericht
Ik bedoel een ding dat ik gewoon kan gebruiken met mijn bestaande oortjes. Bovendien zijn de recensies niet al te positief over die Apple In-Ears. ^^ Dus vraag me nog steeds af of er zoiets bestaat? Al is het dan speciaal voor Iphone. ^^
  #6  
Oud 15-02-11, 23:45
XiniP XiniP is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard

Sorry voor de bump, maar ben waarschijnlijk weer een stukje verder... Wil even weten of iemand hier ervaring heeft met de volgende artikelen.

1. - Amazon.com: Audio Technica AT-MP100 Music Phone Headphone Adapter: Electronics

2. - Amazon.com: Headset Hands Free 3.5mm Adapter + Microphone for Apple iPod Touch iTouch 1 2 3 iPad iPhone 2 3g 3gS: Electronics

3. - Amazon.com: iLuv iEA15BLK iPod Remote with Third-party Headphones Adapter for VoiceOver (Black): Electronics

4. - Amazon.com: Scosche Control Adapter for iPod: Electronics

Die eerste twee ogen mij naar de reviews het meest positief. ^^ Maar als ik het goed begrijp kan ik met deze dingen gewoon mijn eigen oortjes TOCH een remote hebben. En de prijzen zijn
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
fantasie? Iphone als controller/gameconsole aan TV? Leduc iPhone Games 9 22-10-08 19:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.