//

Otterbox defender iPhone 4

Otterbox defender iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er mensen hier op het forum die ervaring hebben met deze Otterbox case?!? De bescherming spreekt mij namelijk aan. Wil alleen een gebruikers ervaring ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-02-11, 16:01
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard Otterbox defender iPhone 4

Zijn er mensen hier op het forum die ervaring hebben met deze Otterbox case?!? De bescherming spreekt mij namelijk aan.

Wil alleen een gebruikers ervaring weten. Bijv hoe is de telefoon te gebruiken met de case, hoe reageert het touchscreen met games e.d?!?

Wie kan er meer over vertellen..
Thanx alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-11, 15:24
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Niemand?!?!
  #3  
Oud 27-02-11, 19:17
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

De Case is aardig "lomp". Je hebt igv wel iets in de handen. Ik vind de Otterbox voor de iP4 wat minder "degelijk" dan de versie voor de iP 3G(s). Vooral het onderste "flapje" wat de lader/dock aansluiting beschermd blijft bij mij niet zitten. Heb mijn iP 4 gejailbreakt en als ik het SB settings menu tevoorschijn wil halen dmv een swipe op de menubar dan moet ik wel ff "goed mikken" aangezien de Case een verhoging heeft aan de bovenkant. Heb deze case een paar dagen om mijn iP4 gehad maar door het veelvuldig gebruik van docks/accessoires is deze case niet geschikt voor mij aangezien je niet even snel de iP4 erin en eruit haalt. Als je je iP4 in je (strakke) spijkerbroek vervoerd (ik ben niet zo'n fan van zo'n "cowboy nerd holster") zul je ook wat moeite hebben om de iP4 + Otterbox uit je broekzak te halen. Icm de Otterbox (stroef) glijd hij wat minder snel in en uit je broekzak. Als je al een screenprotector of een volledige shield op je iP4 hebt geplakt zul je die er af moeten halen. De Defender Case is aardig goed op maat gemaakt en de Defender zal wat moeilijker om je iP4 te plaatsen zijn met een screenprotector. Het plastic laagje van de Defender die je scherm beschermd heeft een aardige dikte. Persoonlijk vind ik het scherm van de iP4 wat minder reageren met de case. Heb nu een Otterbox Impact Series Case voor de iP4. Die case heeft een aardig dikke silliconen laag die je iP4 bijna net zo goed beschermd. Het scherm is dan niet "beschermd" maar deze heeft dan weer het grote voordeel dat je de iP4 er makkelijk uit haalt wil je hem bv in je TT cradle plaatsen. Deze case past ook icm de Bodyguardz die ik op mijn iP4 heb geplakt. Over de bescherming kan ik kort wezen. Voor de normale val en lompe Harry beschadigingen is de Defender een perfecte case. Games speel ik niet op mijn iP4 dus daar kan ik niks over vertellen.

Laatst gewijzigd door Kokkie76; 27-02-11 om 19:20.
  #4  
Oud 27-02-11, 19:24
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht
De Case is aardig "lomp". Je hebt igv wel iets in de handen. Ik vind de Otterbox voor de iP4 wat minder "degelijk" dan de versie voor de iP 3G(s). Vooral het onderste "flapje" wat de lader/dock aansluiting beschermd blijft bij mij niet zitten. Heb mijn iP 4 gejailbreakt en als ik het SB settings menu tevoorschijn wil halen dmv een swipe op de menubar dan moet ik wel ff "goed mikken" aangezien de Case een verhoging heeft aan de bovenkant. Heb deze case een paar dagen om mijn iP4 gehad maar door het veelvuldig gebruik van docks/accessoires is deze case niet geschikt voor mij aangezien je niet even snel de iP4 erin en eruit haalt. Als je je iP4 in je (strakke) spijkerbroek vervoerd (ik ben niet zo'n fan van zo'n "cowboy nerd holster") zul je ook wat moeite hebben om de iP4 + Otterbox uit je broekzak te halen. Icm de Otterbox (stroef) glijd hij wat minder snel in en uit je broekzak. Als je al een screenprotector of een volledige shield op je iP4 hebt geplakt zul je die er af moeten halen. De Defender Case is aardig goed op maat gemaakt en de Defender zal wat moeilijker om je iP4 te plaatsen zijn met een screenprotector. Het plastic laagje van de Defender die je scherm beschermd heeft een aardige dikte. Persoonlijk vind ik het scherm van de iP4 wat minder reageren met de case. Heb nu een Otterbox Impact Series Case voor de iP4. Die case heeft een aardig dikke silliconen laag die je iP4 bijna net zo goed beschermd. Het scherm is dan niet "beschermd" maar deze heeft dan weer het grote voordeel dat je de iP4 er makkelijk uit haalt wil je hem bv in je TT cradle plaatsen. Deze case past ook icm de Bodyguardz die ik op mijn iP4 heb geplakt. Over de bescherming kan ik kort wezen. Voor de normale val en lompe Harry beschadigingen is de Defender een perfecte case. Games speel ik niet op mijn iP4 dus daar kan ik niks over vertellen.
Erg bedankt voor je toelichting! Heel duidelijk. Hieruit kan ik opmaken dat jij hem niet meer gebruikt?
En zo niet, wat heb je nu om de IPhone zitten?

Een goede bescherming is voor mij heel belangrijk. Mijn dochtertje heeft hem ook wel eens stiekem in handen en die is er alles behalve voorzichtig mee.... Wil uiteraard nog een tijdje met mijn Iphone doen...
Als er nog goede alternatieven zijn zoals een Otterbox, dan hoor ik dat heel graag van jullie!
  #5  
Oud 27-02-11, 19:39
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Ik ben nogal een "case freak" maar ik gebruik nu regelmatig de Otterbox Impact Series Case voor de iP4.

Een alternatief in de klasse van de Otterbox Defender zijn BV de:
Ballistic HC Series Case,
Griffin’s Survivor case,
Cygnett WorkMate,
Seidio Rugged Combo,
Trident Kraken.
  #6  
Oud 28-02-11, 20:07
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Zie nu ook op de Otterbox site dat ze een reflex model hebben...!
Ziet er ook super uit en je kan je ipod dock e.d gemakkelijk blijven gebruiken en daarnaast de ultieme beveiliging...

Laatst gewijzigd door supreme81; 28-02-11 om 20:28.
  #7  
Oud 01-03-11, 18:14
Frits Frits is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Wenen, Oostenrijk
Berichten: 244
Stuur een bericht via ICQ naar Frits Stuur een bericht via MSN naar Frits
Standaard

Jaaa het klopt allemaal wat jullie over de Otterbox Defender zeggen MAAR hij beschermd je Iphone4,... alles "andere" zijn kopien van de Defender,..qua bescherming EN je kan altijd fotoos nemen/filmen, bij bv de survivor griffin heb je een klapje,.. Mijn mening neem de Otterbox Defender als je je Iphone lief is ;-)
  #8  
Oud 01-03-11, 21:07
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frits Bekijk bericht
Jaaa het klopt allemaal wat jullie over de Otterbox Defender zeggen MAAR hij beschermd je Iphone4,... alles "andere" zijn kopien van de Defender,..qua bescherming EN je kan altijd fotoos nemen/filmen, bij bv de survivor griffin heb je een klapje,.. Mijn mening neem de Otterbox Defender als je je Iphone lief is ;-)
Bedankt voor je reactie!
Kan jij jou ervaringen met de Defender misschien delen?!
Zou heel fijn zijn...

Gebruik jij bijvoorbeeld de Defender ook gewoon tijdens het gamen e.d? Hoe is naar jou mening de scherm gevoeligheid?
Zijn voor mij belangrijke vragen, aangezien de Defender ook weer niet echt goedkoop is.. Wil een goede keuze kunnen maken..

Alvast bedankt!
  #9  
Oud 01-03-11, 21:43
Frits Frits is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Wenen, Oostenrijk
Berichten: 244
Stuur een bericht via ICQ naar Frits Stuur een bericht via MSN naar Frits
Standaard

Tsja ik "voel" geen enkel verschil of ik MET of ZONDER otterbox defender game, de schermgdvoeligheid is hetzelfde !
EN de gordelclip die erbij komt is onmisbaar, dan hoef je hem helemaal niet uit je broekzak halen ;-)
Zoek maar in youtube naar otterbox defender ,..... Als ik je niet overtuigen kan, die filmpjes zeker ;-)
  #10  
Oud 01-03-11, 22:05
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frits Bekijk bericht
Tsja ik "voel" geen enkel verschil of ik MET of ZONDER otterbox defender game, de schermgdvoeligheid is hetzelfde !
EN de gordelclip die erbij komt is onmisbaar, dan hoef je hem helemaal niet uit je broekzak halen ;-)
Zoek maar in youtube naar otterbox defender ,..... Als ik je niet overtuigen kan, die filmpjes zeker ;-)
Ok, je hebt me bijna om.. Laatste vraag waar wel over gesproken word zijn de bubbels onder het scherm? of heb je daar geen last van?
  #11  
Oud 02-03-11, 10:07
Frits Frits is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Wenen, Oostenrijk
Berichten: 244
Stuur een bericht via ICQ naar Frits Stuur een bericht via MSN naar Frits
Standaard

Ik heb zelf GEEN last van bubbels / smeervlekken ,..maar als je google vraagt :

YouTube - Otterbox Screen Tip and Trick

Met babypoeder geen probleem
Nogmaals ik heb er geen last van !
  #12  
Oud 02-03-11, 10:17
Frits Frits is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Wenen, Oostenrijk
Berichten: 244
Stuur een bericht via ICQ naar Frits Stuur een bericht via MSN naar Frits
Standaard

Ik heb zelf GEEN last van bubbels / smeervlekken ,..maar als je google vraagt :

YouTube - Otterbox Screen Tip and Trick

Met babypoeder geen probleem
Nogmaals ik heb er geen last van !
  #13  
Oud 02-03-11, 22:21
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Hoe lang gebruiken jullie de defender al naar volle tevredenheid?!?
  #14  
Oud 06-03-11, 17:16
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Kan ik de screenprotector erop laten zitten als ik hem in de case doe?!? Of is het beter zonder screen protector nog eens onder de standaard protector?!
  #15  
Oud 06-03-11, 18:54
Frits Frits is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Wenen, Oostenrijk
Berichten: 244
Stuur een bericht via ICQ naar Frits Stuur een bericht via MSN naar Frits
Standaard

Meer als 4 tevreden maanden ;-)
Ik zou het zonder screenprotector doen
  #16  
Oud 06-03-11, 19:10
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Gebruik hem niet meer dus. Viel me persoonlijk ietwat tegen (had hem destijds direct aangeschaft zodra hij beschikbaar was). Eerst met SP proberen. Zodra je bubbels / smeervlekken krijgt kun je evt de SP eraf halen.
  #17  
Oud 06-03-11, 19:11
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frits Bekijk bericht
Meer als 4 tevreden maanden ;-)
Ik zou het zonder screenprotector doen
Ok. Thanx. Blijft het retina beeldscherm ook even helder??

Zijn veel vragen die ik heb, want wil zoveel mogelijk uitsluiten. Bijna wel zeker dat ik hem van de week ga halen. 
  #18  
Oud 06-03-11, 19:14
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Er staat er nog een te koop in het accessoire te koop topic. Je moet het toch zelf beoordelen. Frits vind de case geweldig, Ik vind hem tegenvallen.
  #19  
Oud 06-03-11, 19:32
Frits Frits is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Wenen, Oostenrijk
Berichten: 244
Stuur een bericht via ICQ naar Frits Stuur een bericht via MSN naar Frits
Standaard

Inderdaad,.. Het is jouw geld ;-)
Enne zoek maar op you tube naar de OD,.. Je vind genoeg meningen en tests ;-)

Ps mijne is rood/ zwart. ;-)
  #20  
Oud 21-03-11, 20:01
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apple109 Bekijk bericht
Ik vind de Otterbox ook erg lomp, maar het is wel echt de beste bescherming! Geen andere case die in de buurt komt. Als je op zoek bent naar een slanke case, dan moet je gewoon kijken naar de Case-Mate Barely There. Die zijn erg dun.
Gebruik jij ook de otterbox dan?!
Heb die van mij via eBay besteld, maar wacht al sinds 08-03-2011 op mijn pakketje.. Duurt wel heel lang zo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.