//

"Opladen niet ondersteund met dit accesoire"

"Opladen niet ondersteund met dit accesoire" discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een Iphone 3GS 32 GB, en ik heb sinds 2 dagen problemen met het opladen. Als ik de Ipone aansluit aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-03-11, 01:14
IphoneJuno IphoneJuno is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Exclamation "Opladen niet ondersteund met dit accesoire"

Beste mensen,

Ik heb een Iphone 3GS 32 GB, en ik heb sinds 2 dagen problemen met het opladen.
Als ik de Ipone aansluit aan me oplader, krijg ik de melding 'Opladen niet ondersteund met dit accesoire'.
Ik heb de Iphone al meerdere malen een harde reset gegeven ( Home button+aan/uit knop ingedrukt houden tot appeltje weer zichtbaar wordt) maar helaas werkte dit ook niet.
Ook alle contactpuntjes schoongemaakt van zowel de Iphone als de lader..

Iemand nog andere tips wat ik het beste kan doen?

Gr Juno van der Meulen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-11, 09:38
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Bij mijn oplader heb ik ook dit probleem. Als je gewoon een aantal keren de kabel eruithaalt en er terug instopt, en dit blijft herhalen. Zal die als het goed is weer gaan werken, gewoon dit proces blijven herhalen tot hij je telefoon oplaadt. Dit is bij mij de oplossing! Ik heb ook een 3G[S] 32GB.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein

Laatst gewijzigd door iWiefring; 28-03-11 om 09:39. Reden: klein foutje
  #3  
Oud 28-03-11, 10:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit is een probleem met pin 21 op ofwel de dock connector in de iPhone of de dock stekker aan de USB-kabel.

Op pin 21 moet een welbepaalde Ohmse weerstand liggen (Pin 21 <-> GND). Is de weerstand verkeerd of wordt deze niet herkend krijg je de boodschap die u ziet.

Probeer eerst eens met een nieuwe ORIGINELE Apple USB <-> dock kabel. Indien dit niet helpt ligt het probleem in de connector.

PS:
Ik schrijf met opzet ORIGINELE Apple kabel omdat ik hier drie (3) Chinese dockkabels heb van 1,25 € die alle drie hetzelfde probleem geven.
  #4  
Oud 28-03-11, 10:03
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ja maar waarom zou het dan eerder wel werken met precies diezelfde lader zonder problemen, en zouden dan inneens uit het niets die problemen opduiken.
  #5  
Oud 28-03-11, 10:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Ja maar waarom zou het dan eerder wel werken met precies diezelfde lader zonder problemen, en zouden dan inneens uit het niets die problemen opduiken.
Dat is een heel mooie academische vraag. Waarom heb ik nu een probleem en voorheen niet?

Problemen duiken nooit uit het niets op en ik kan van hier niet zien wat er allemaal met Pin 21 gebeurd is.
  #6  
Oud 28-03-11, 16:37
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Maar bij mij is het probleem dan ook opgelost naar mate ik de kabel eruithaal en erin blijf stoppen totdat hij hierop positief reageert en mijn iPhone op begint te laden.
  #7  
Oud 28-03-11, 17:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Maar bij mij is het probleem dan ook opgelost naar mate ik de kabel eruithaal en erin blijf stoppen totdat hij hierop positief reageert en mijn iPhone op begint te laden.
Ja, zoiets kan je ook een "oplossing" noemen
  #8  
Oud 28-03-11, 17:37
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Maar ik heb dit probleem weer niet bij een originele Apple Adapter met een originele Apple USB Kabel. Dus een echte oplossing is het niet, maar het werkt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[3Gs, Ios4 ] Opladen niet ondersteund met dit accessoire MacBookpro iPhone algemeen 27 13-03-13 20:14
Itunes account "dit apple id is niet beschikbaar" myirtici iTunes 1 25-10-10 19:49
Elke 30 sec. een push bericht met: "Dit asseccoire is niet geoptimaliseerd......" robstroom iPhone algemeen 3 05-09-10 00:33
"Dit bericht is niet gedownload van de server." djgns iPhone algemeen 6 21-04-10 14:09
Ongewenste melding: "Dit accesoire is niet bedoeld voor de iPhone" Greatix Archief 7 19-01-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.