//

XtremeMac Luna SST wekkerradio

XtremeMac Luna SST wekkerradio discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een dock voor mijn iPod Touch 2g. Nou had ik mijn oog laten vallen op de XtremeMac Luna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-11, 15:27
kevincuperus kevincuperus is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Question XtremeMac Luna SST wekkerradio

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een dock voor mijn iPod Touch 2g.
Nou had ik mijn oog laten vallen op de XtremeMac Luna SST wekkerradio die ook te koop staat in de apple online store.
http://http://store.apple.com/nl/pro...IxODM#mfr-info

Nou komt het probleem,
ik heb namelijk om mijn iPod Touch een switcheasy nude hoesje zitten. Nu heb ik heel veel gelezen dat hij dan met geen mogelijkheid in een dock kan passen......

Weten jullie iets over deze dock? Of weten jullie misschien andere soortgelijke docks?

met vriendelijke groeten,

kevin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wekkerradio van de HEMA xidoos iPhone accessoires en onderdelen 1 24-05-11 17:16
Wekkerradio met IPhone Dock ErikvT iPhone accessoires en onderdelen 3 12-10-10 22:53
Wekkerradio voor Iphone? Forcefinn iPhone accessoires en onderdelen 16 03-04-09 00:48
wekkerradio voor de iphone IHOME IP99 truckdiver iPhone accessoires en onderdelen 3 09-08-08 23:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:24.