//

Externe antenne via carkit?

Externe antenne via carkit? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was gisteren bij mijn dealer (Audi) en die vertelde mij dat als ik de telefoon in de cradle druk, dat dan de externe antenne ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-05-11, 18:30
bugboy bugboy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 18
Standaard Externe antenne via carkit?

Ik was gisteren bij mijn dealer (Audi) en die vertelde mij dat als ik de telefoon in de cradle druk, dat dan de externe antenne gebruikt wordt. Mijn auto heeft geen eigen GSM, dus die antenne zou dan via de dockconnector moeten lopen.

Nu heb ik de specificatie van de dockconnector er eens bij gepakt, maar volgens mij is dit helemaal niet mogelijk i.c.m. de iPhone. Weet iemand hier meer van. Het gaat om een Audi A4 avant (bouwjaar 2011) met standaard tel. voorbereiding.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-11, 18:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De iPhone heeft geen externe antenne en op de dock connector zit die al helemaal niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W levindenboer iPhone accessoires en onderdelen 3 07-01-14 21:42
Carkit naar Carkit probleem herda iPhone algemeen 0 07-02-11 10:17
3G antenne kapot? ProMac Archief 4 09-01-11 22:47
Hardware: Externe microfoon TT carkit Mac-iRon iPhone Navigatie 0 04-09-10 13:08
3g (antenne?) probleem 5ezgin iPhone algemeen 6 24-06-10 16:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:24.