//

Alpine IDA X100

Alpine IDA X100 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door McNRiQ Ik heb de alpine x100. Werkt geweldig trouwens!!! zowel met een iphone 2g als 3g....heb ze allebei. Ik krijg gewoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-09-08, 11:46
ross ross is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McNRiQ Bekijk bericht
Ik heb de alpine x100. Werkt geweldig trouwens!!! zowel met een iphone 2g als 3g....heb ze allebei. Ik krijg gewoon de albumart te zien...misschien moet je op View drukken?
Ik heb veel radio's gehad, maar dit is veruit de beste!!

ik vraag me alleen af of dat bluetooth wel werkt op die iphone
Ik heb de x200, maar ik krijg na 17 minuten hele kleine onderbrekingen van 0,5 seconden. Dit schijnt de x100 niet te hebben, maar daar hoorde ik weer over dat die de 3g niet laadt?

Laadt die de 3g nou wel of niet op?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-09-08, 11:52
McNRiQ's schermafbeelding
McNRiQ McNRiQ is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

mijn 3g en 2g laden prima op met de x100!
Nu wil ik een full speed cable kopen, omdat er een hele kleine vertraging is van milliseconde ofzo...als ik op next druk is ie milliseconde later aan het skippen pas...niet heel erg irritant, maat als ik games speel of wat dan ook in de auto met de autospeakers dan is het geluid niet synchroon...ben benieuwd of mn iphone nog dan wel oplaadt met full speed....
Het zou overigens tof zijn als alpine met een software upgrade kwam om de genius playlist te activeren
  #23  
Oud 17-09-08, 11:59
ross ross is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McNRiQ Bekijk bericht
mijn 3g en 2g laden prima op met de x100!
Nu wil ik een full speed cable kopen, omdat er een hele kleine vertraging is van milliseconde ofzo...als ik op next druk is ie milliseconde later aan het skippen pas...niet heel erg irritant, maat als ik games speel of wat dan ook in de auto met de autospeakers dan is het geluid niet synchroon...ben benieuwd of mn iphone nog dan wel oplaadt met full speed....
Het zou overigens tof zijn als alpine met een software upgrade kwam om de genius playlist te activeren
Je kan met de full speed kabel niet opladen. Had ik al opgezocht.
  #24  
Oud 18-09-08, 17:15
ross ross is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 37
Standaard

Hoe zit het met interferentie met e x100. Mijn iphone ligt op moment dichtbij de radio en dan hoor ik af en toe dt dre drd , je kent het wel zo'n storing van een gsm bij de radio geval. Heb je dit bij de x100 ook en anders hoe dichtbij of ver van de radio is de iphone?
  #25  
Oud 19-09-08, 10:32
robjuuuh robjuuuh is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nymegen
Berichten: 21
Standaard

Goedendag,
Ik heb de Alphine X300 gekocht.
ik had er een kabel bij gekregen waarmee ik de iphone/ipod kon aansluiten. Ik krijg steeds de melding: No Device.
Ik had wat rondegeken en zag dat je de ALP-KCE422I moet hebben. Mij hebben ze een verleng stukje gegeven die ik op de usb kabel kan klikken. De Iphone (1.1.4 en 2.1) en mijn ipod nano (2e gen) doen het bijden niet . De kabel die ik gebruik is eigenlijk het zelfde als mijn ipod usb kabel maar dan korter.
Welke kabel gebruiken jullie?
Alvast bedankt.
__________________
16 iPhone // Nice

Laatst gewijzigd door robjuuuh; 19-09-08 om 10:34.
  #26  
Oud 19-09-08, 17:58
robjuuuh robjuuuh is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nymegen
Berichten: 21
Standaard

Bij deze stuur ik voor de duidelijkheid welke kabel ik gebruik. volgens mij hebben ze mij de verkeerde kabel verkocht. (ik ben al terug geweest naar de winkel, maar ze beweren dat het de goede kabel is. Iemand bekend met deze kabel?




  #27  
Oud 19-09-08, 18:59
elvisP's schermafbeelding
elvisP elvisP is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zuid-Scharwoude
Berichten: 36
Stuur een bericht via MSN naar elvisP
Standaard

Ik heb de ida-x100 en heb ook die kabel.
Bij mij werkt alles, weet je zeker dat die usb verlengkabel goed is?
En de usb poort van de radio, is die goed?
Je zult moeten uittesten wat wel en niet werkt, en als je er helemaal niet uitkomt contact opnemen met je leverancier.
__________________
Bezig met synchroniseren...
  #28  
Oud 21-09-08, 17:51
robjuuuh robjuuuh is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nymegen
Berichten: 21
Standaard

ElvisP,

Een usb stick werkt prima! ook het ik alles getest zonder de usb verlengkabel en dan werkt de usb stick goed maar de iphone/ipod niet.
Ik ga morgen voor de zoveelste keer terug naar de winkel, hopelijk kunnen ze me dit keer wel helpen.
Mocht er iemand zijn met de x300, vertel me dan hoe jullie hem hebben aangesloten.

Groeten,ROb
  #29  
Oud 22-09-08, 21:25
robjuuuh robjuuuh is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nymegen
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robjuuuh Bekijk bericht
ElvisP,

Een usb stick werkt prima! ook het ik alles getest zonder de usb verlengkabel en dan werkt de usb stick goed maar de iphone/ipod niet.
Ik ga morgen voor de zoveelste keer terug naar de winkel, hopelijk kunnen ze me dit keer wel helpen.
Mocht er iemand zijn met de x300, vertel me dan hoe jullie hem hebben aangesloten.

Groeten,ROb
Mijn probleem is opgelost,
Terug gegaan naar de winkel en heb gratis een ALP-KCE422I kabel gekregen. De iphone laad op en speelt alles af via deze kabel.
Over drop-outs kan ik nog niets vertellen, ik heb de radio nog geen 1 min aangehad vandaag!
  #30  
Oud 26-09-08, 16:59
amdr amdr is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Raar dat de IDA X100 bij sommigen wel goed werkt met de iPhone 3G.

Volgens de Duitse website van Alpine, ondersteunt de IDA X100 de iPhone 3G officieel niet: iPod® Kompatibilität - Alpine - Europe - Mobile Media Solutions


Ik koop hem dus nog niet.
  #31  
Oud 26-09-08, 17:32
elvisP's schermafbeelding
elvisP elvisP is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zuid-Scharwoude
Berichten: 36
Stuur een bericht via MSN naar elvisP
Standaard

Ik heb 2 dagen terug de Bluetooth module KCE-350bt binnen gekregen.
Heb hem aangesloten, er zat zelfs een externe microfoon bij, en hij werkt perfect.
Geen echo oid dus ik ben tevreden.
  #32  
Oud 26-09-08, 23:43
ross ross is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robjuuuh Bekijk bericht
Mijn probleem is opgelost,
Terug gegaan naar de winkel en heb gratis een ALP-KCE422I kabel gekregen. De iphone laad op en speelt alles af via deze kabel.
Over drop-outs kan ik nog niets vertellen, ik heb de radio nog geen 1 min aangehad vandaag!
Dat is interessant. Ik had gelezen dat hij met deze kabel niet laadde. Heb je drop outs?
  #33  
Oud 31-10-08, 13:03
ross ross is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McNRiQ Bekijk bericht
mijn 3g en 2g laden prima op met de x100!
Nu wil ik een full speed cable kopen, omdat er een hele kleine vertraging is van milliseconde ofzo...als ik op next druk is ie milliseconde later aan het skippen pas...niet heel erg irritant, maat als ik games speel of wat dan ook in de auto met de autospeakers dan is het geluid niet synchroon...ben benieuwd of mn iphone nog dan wel oplaadt met full speed....
Het zou overigens tof zijn als alpine met een software upgrade kwam om de genius playlist te activeren
Kan je films kijken op de iphone als die is aangesloten op de radio?
Ik kwam er gisteren achter dat het niet gaat bij mijn 200
  #34  
Oud 31-10-08, 13:06
ross ross is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robjuuuh Bekijk bericht
Mijn probleem is opgelost,
Terug gegaan naar de winkel en heb gratis een ALP-KCE422I kabel gekregen. De iphone laad op en speelt alles af via deze kabel.
Over drop-outs kan ik nog niets vertellen, ik heb de radio nog geen 1 min aangehad vandaag!
Heb je iphone 3g op 1e gen?
Heb je dropouts?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alpine IDA-X305S icm. Iphone 3gs 4.2.1 kilzone iPhone accessoires en onderdelen 0 20-12-10 21:34
IDA doet het perfect met 3.0 joeblack2k Jailbreak apps en thema's 1 20-06-09 02:09
Ida europe harryxxl Archief 1 07-06-09 10:11
IDA maps zwaan Archief 1 06-06-09 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.