//

Portable speakers?

Portable speakers? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het enige wat ik nog mis op mijn iPod Touch is een speakerfunctie. Aangezien die niet ingebouwt is ging ik zoeken. Maar ik kon eigenlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-03-08, 15:10
joepmeeuwissen joepmeeuwissen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 19
Question Portable speakers?

Het enige wat ik nog mis op mijn iPod Touch is een speakerfunctie. Aangezien die niet ingebouwt is ging ik zoeken. Maar ik kon eigenlijk niks vinden.

ik had zoiets als dit in gedachten:

Alleen dan wat beter, groter en mooier?

Heeft iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #3  
Oud 10-03-08, 19:16
joepmeeuwissen joepmeeuwissen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 19
Standaard

Ja, dat is degene die ik ookal postte. Alleen volgensmij komt daar niet erg veel geluid uit, of wel?

weet iemand iets anders of heeft ervaring hiermee?

later
  #4  
Oud 13-03-08, 19:27
joepmeeuwissen joepmeeuwissen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 19
Standaard

helemaal niemand?
  #5  
Oud 13-03-08, 20:41
Adriaan Adriaan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 48
Standaard Portable speakers

Ik zit toevallig zelf ook een beetje naar kleine iPod/iPhone speakers te kijken, aangezien mijn iPod Touch geen speaker heeft en ik het toch wel fijn zou vinden af en toe zonder oordopjes geluid te krijgen. Jouw link is voor mij heel interessant, dank je!
Wat ik verder heb gevonden:
De Gear4 Pocketparty V2 is een wat grotere versie, maar stukke duurder (33 euro). Ik zou zelf voor die van eBay gaan.
Op de Apple Store is de JBL On Stage Micro-luidspreker te krijgen voor 100 euro.
Je kan ook eens naar de Rockstic van ZAGG kijken. Voor 50 dollar heb je een portable speakerset van redelijk goede (geluids)kwaliteit. Hij moet wel geimporteerd worden en betaald met creditcard of PayPal.

Laatst gewijzigd door Adriaan; 13-03-08 om 20:48.
  #6  
Oud 13-03-08, 20:54
joepmeeuwissen joepmeeuwissen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 19
Standaard

Ja, die van Gear4 was ik ook al tegen gekomen en vind ik er super netjes uitzien! alleen op een site was een comment dat ie al na 10 minuten hoogste volume kapot was... dus daarom zit ik te twijfelen.
Verder vind ik die andere twee eigenlijk te groot. het is echt meer voor op de fiets of tijdens het lopen met vrienden ofzo. toch bedankt voor de tips en op die gear4 ga ik dieper in!
  #7  
Oud 13-03-08, 21:03
joepmeeuwissen joepmeeuwissen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 19
Standaard

Deze had ik trouwens ook gezien; Saitek Audio

en dan het meeste rechtste product. Saitek iPhonic A-100
ziet er ook wel snel uit en als ie netzogoed is als ze zeggen vind ik dat echt perfect!


Laatst gewijzigd door joepmeeuwissen; 13-03-08 om 21:16.
  #8  
Oud 13-03-08, 21:30
Adriaan Adriaan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 48
Standaard

Ik heb de Portable Mini Speaker (van het plaatje bovenaan) besteld op marktplaats. Daar is hij namelijk inclusief verzendkosten goedkoper dan op eBay (linkje).
Ik verwacht er niet teveel van, behalve dat er geluid uit komt , maar het zal zeker van pas komen.
Zodra ik hem een beetje getest heb, zal ik mijn bevindingen plaatsen.
  #9  
Oud 13-03-08, 21:31
joepmeeuwissen joepmeeuwissen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 19
Standaard

oke, mooi! dan zal ik daarop wachten, ik heb toch nog drie weken voordat ik jarig ben
  #10  
Oud 20-03-08, 22:07
Adriaan Adriaan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 48
Standaard

Ik heb de minispeaker inmiddels ontvangen en een beetje uitgetest. Toen ik hem inplugde viel mij meteen op dat mijn iPod naar muziekmode gaat en soms zelfs vanzelf muziek gaat afspelen. Dat is best irritant, maar misschien kan het met een wijziging in de software verholpen worden. Ook had het volume veranderen opeens geen effect meer. Dat kan dus alleen met de knoppen op de speaker.
Er komt geluid uit de speaker, maar niet veel en niet erg mooi. In een rumoerige ruimte hoor je echt helemaal niks. Daar is het dus niet voor.

Over het algemeen ben ik redelijk tevreden. Wil je iets voor thuis, dan is dit niet aan te raden. Voor on-the-go is dit een prima oplossing.

Als iemand nog vragen heeft, hoor ik het wel .

Laatst gewijzigd door Adriaan; 20-03-08 om 22:11.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes op USB portable iMac iTunes 1 10-05-10 09:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:56.