//

Aux Ipod Touch geen contact?

Aux Ipod Touch geen contact? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Ik heb sinds een tijdje zo dat mijn oortjes in mijn ipod het niet goed doen. Eerst begon het met alleen het linkeroortje, als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-06-11, 23:21
Renaat09 Renaat09 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard Aux Ipod Touch geen contact?

Hee,

Ik heb sinds een tijdje zo dat mijn oortjes in mijn ipod het niet goed doen.
Eerst begon het met alleen het linkeroortje, als ik die hard tegen de zijkanten drukte wilde hij het soms nog wel doen. Later gebeurde hetzelfde ook met het rechteroortje.
Het ligt niet aan de oortjes, deze doen het normaal wel goed. Ik heb het geprobeerd met apple oortjes en met andere (goede) oortjes, maakte geen verschil.
Als ik de oortjes er in doe, maar niet doorklik zegmaar (zodat je ze er heel makkelijk uit kan halen) dan doen ze het wel, maar zo kan je natuurlijk niet fatsoenlijk muziek luisteren.
Ik heb de auxingang al proberen schoon te maken > geen resultaat.
Volgens mij maakt mijn oortje gewoon geen goed contact met de ingang.

Ik heb mijn Ipod nu 2 jaar, dus garrantie heb ik sowieso niet meer.
Weet iemand wat ik nu kan doen (ja naar de applestore gaan, maar voor de rest), hoeveel zoiets kost en of t überhaupt wel te helpen is?

Alvast heel erg bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-13, 22:05
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Dit bericht is al heel oud, maar omdat er geen antwoord is gekomen, probeer ik dit maar even. Ik heb een vergelijkbaar probleem. Oordopjes (eender welke) maken geen goed contact meer met de AUX uitgang van de iPod. Alleen als ik ze in een bepaalde houding duw én ze daar weet te houden - wat niet bepaald goed is voor de kabel van de oordopjes - dan doet 'ie het redelijk. Nu heb ik een adapter gevonden à la deze:

3.5mm AV Adapter for All iPod/iPhone 2G/3G (Black) - Free Shipping - DealExtreme

Ik kan alleen geen enkele plek vinden waar zoiets wél te koop is. Ik denk dat een dergelijke adapter het probleem van Renaat09 en mijzelf op zou lossen, maar dan moet ik e.e.a. wel kunnen aanschaffen! Of iemand anders reparatietips? Hoe zouden die mannetjes op de markt het doen?

Groet, H.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen Wi-Fi meer op iPod Touch LindsayQ Wi-Fi 0 12-12-10 12:46
Help!!!! IK HEB GEEN BEVOEGHEDEN / IPOD TOUCH mitchie13 Archief 1 18-12-08 16:41
[iPod Touch] Wel verbonden geen contact? mach Wi-Fi 1 26-08-08 16:23
Ipod Touch geen Wi-Fi na update 2.0.1 saskia_89 Wi-Fi 0 09-08-08 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.