//

iPhone 4 icm Parrot CK3200LS audiobron-probleem

iPhone 4 icm Parrot CK3200LS audiobron-probleem discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4 en die gebruik ik icm een Parrot CK3200ls carkit. Op zich gaat het best goed. Ik kan er mee bellen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-11, 23:55
Daneel Daneel is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Unhappy iPhone 4 icm Parrot CK3200LS audiobron-probleem

Ik heb een iPhone 4 en die gebruik ik icm een Parrot CK3200ls carkit. Op zich gaat het best goed. Ik kan er mee bellen, gebeld worden en synchroniseren gaat ook prima. Alleen . . .

Als ik de carkit instel op -Automatisch opnemen dan neemt de CK ook direct de telefoon op. Indien ingesteld trilt de iPhone even kort en is de verbinding daar. Mis je het trillen even, dan zit je inene in gesprek met iemand, wat je niet had verwacht. Dat wil je dus niet. (Zonder trillen hoor je helemaal niets, tot je in gesprek bent)

Zet je het -Automatisch opnemen uit, dan neem je met één druk op de knop het gesprek aan maar . . . het geluid komt dan uit de iPhone en gebruik je de microfoon van de iPhone ipv via de CK. Dit kunt je aanpassen door rechtsboven in het menuutje de luidspreker te kiezen en dan in de popup te kiezen voor de Parrot. Mooi ... Niet dus, want de eerstvolgende keer staat de geluidsbron weer op iPhone ipv Parrot.

Wat is ook doe, welke firmware ik ook laad (gebruik nu IOS 433 en de laatste Parrot FW) dit krijg ik niet aangepast. Ook in de andere soortgelijke topics heb ik dit probleem niet opgelost gezien.

Heeft iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 met Parrot probleem ReneJongsma iPhone algemeen 10 23-12-10 16:44
Bluetooth carkit inkomend gesprek verkeerde audiobron Matthijs Tempels iPhone algemeen 6 25-10-09 23:18
Parrot icm Voice Control generator iPhone accessoires en onderdelen 0 11-09-09 16:59
probleem met parrot 3100 en 3gs boblong iPhone algemeen 0 21-07-09 21:01
Nog een audiobron op mn Oortelefoon harrys iPhone accessoires en onderdelen 1 23-12-08 12:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.