//

Ik kom er niet meer uit.. (case)

Ik kom er niet meer uit.. (case) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben opzoek naar een nieuwe case. Mijn Incase Snap Case in de kleur Smoke vertoond scheurtjes bovenin de case. Ik had deze gratis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-11, 11:06
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard Ik kom er niet meer uit.. (case)

Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe case. Mijn Incase Snap Case in de kleur Smoke vertoond scheurtjes bovenin de case. Ik had deze gratis van Apple ontvangen, maar nadat de eerste case (ook dezelfde) scheurtjes vertoonde, op dezelfde plek als die ik nu heb, heb ik naar Apple gebeld en (gratis) een nieuwe gekregen. Wederom gebeld, maar ze zeggen dat ze niet gratis hoesjes blijven leveren.

Ik ben dus opzoek naar een nieuwe hoesje. Het liefst wil ik een hoesje die veel op deze case lijkt. Een zelfde hoesje is geen optie omdat ik bang ben binnen 4 maanden weer 30€ uit te geven.

Ik heb al heel veel rond gekeken, maar ik zoek iets wat bescherming biedt voor de achterkant en zijkant. Het liefst zou ik de bovenkant en onderkant onbedekt willen zien, en de originele knopjes. Net zoals de Incase zeg maar

Deze lijkt me wel wat, SwitchEasy Nude Black voor iPhone 4, maar op Youtube lees ik dat deze heel snel krast.

Ik hoop dat jullie me er uit kunnen helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-11, 11:21
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik heb zelf de Speck Pixelskin HD via het Case Program verkregen. En ik ben er zeer tevreden over. Degelijke bescherming, het hoesje blijft mooi en goed. Ik gebruik het hoesje nu al bijna een jaar. De telefoon gaat nog steeds makkelijk in en uit de broekzak. Het hoesje heeft geen invloed op de fotokwaliteit.
Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je het mooie design van de iPhone niet meer ziet.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 26-08-11, 11:23
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Bedankt voor je reactie! Maar ik houd niet zo veel van die blokjes.. ik zie liever het Apple logo (en alles daar omheen)

Iets wat op de Incase lijkt zeg maar, die vind ik echt prachtig.. maar hij is niet bepaald goedkoop en ik ben bang dat ik na ruim 4 maanden weer een nieuwe case kan bestellen.
Reageren

Labels
case, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kom er niet meer uit!!!! barrelz750 iPhone algemeen 1 18-08-11 21:12
iPhone: ik kom er niet meer uit (ben nieuw) Rammer.INC Jailbreak 0 24-07-10 19:37
Kom niet meer uit de Engelse i-Tune store....... Rick L. Archief 3 13-09-08 21:57
Help ik kom er niet meer uit! bartelicious Unlock [archief] 5 27-05-08 19:27
kom er niet meer uit markmg Archief 7 13-02-08 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.