//

av adapter -hdmi kabel

av adapter -hdmi kabel discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vandaag een tussenstuk gekocht voor mijn iphone op de tv aan te sluiten... nu krijg ik alleen geluid en geen beeld. wel de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-11, 18:05
valereVdV valereVdV is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard av adapter -hdmi kabel

ik heb vandaag een tussenstuk gekocht voor mijn iphone op de tv aan te sluiten...
nu krijg ik alleen geluid en geen beeld.
wel de zelfopgenomen filmjes kan ik afpselen met beeld en geluid.
Maar via de app "yelo" krijg ik geen beeld.
Ook foto's kan ik niet zien op mijn tv via deze kabel

iemand ervaring met deze kabel? of me meer uitleg kan geven?

ik heb een iphone 4


al vast bedankt!
grtz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-11, 10:59
Hammondman Hammondman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 30
Standaard

Die kabel is op de markt gekomen met name voor de iPad 2 (mirror functie) waarbij je het beeld van je iPad 2 direct op een TV kan spiegelen. In dit geval werkt die mirror functie niet met iPad 1 en iPhone 4 en werkt deze kabel net als de VGA kabel niet met alle apps, sterker nog, alleen maar met een handjevol apps (keynote en video's bijvoorbeeld). Kortom: je kunt dus niet zomaar je scherm van je iPad 1 of iPhone 4 op je tv toveren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 1 + DV/HDMI Adapter + AirVideo Azunai iPad accessoires en onderdelen 4 16-07-11 12:57
Heb de Iphone 4 HDMI adapter GETEST....!!!!! BT73 iPhone accessoires en onderdelen 9 12-04-11 17:23
Onofficiële iPhone 4 hdmi kabel/adapter RoyalMess iPhone accessoires en onderdelen 1 01-04-11 14:56
iphone 3GS hdmi adapter? roelst iPhone accessoires en onderdelen 1 27-10-10 21:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.