//

Home knop in scherm werkt niet

Home knop in scherm werkt niet discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb enige tijd geleden mijn telefoon laten vallen en er zat een barst in het scherm. Ik heb vandaag met een handleiding de hele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-09-11, 17:22
MGF MGF is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard Home knop in scherm werkt niet

Ik heb enige tijd geleden mijn telefoon laten vallen en er zat een barst in het scherm. Ik heb vandaag met een handleiding de hele telefoon uit elkaar gehaald en het scherm vervangen. vervolgens heb ik de telefoon weer helemaal in elkaar gezet en toen ik het beschermende plastic van het scherm trok zag ik dat de home knop scheef zat en was ingedrukt.

Ik heb hem weer uit elkaar gehaald en de knop goed schoon gemaakt (al het stof ui de rand gehaald. Telefoon weer in elkaar gezet en nog doet de knop niets.

Weet iemand hoe die knop werk? hij lijkt nu wel permanent ingedrukt, zit er een veer onder die hem weer omhoog duwt? ik heb geen onderdelen over.

Suggesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-11, 23:01
dungeon dungeon is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Purmerend
Berichten: 62
Standaard

Dan zou je de hele knop moeten vervangen dan heb je nodig iPhone 4G home button flex cable

Gr
  #3  
Oud 19-09-11, 23:03
MGF MGF is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb de knop los gehaald en hij paste niet in het gat van het scherm, ik heb de knop met een stuk schuurpapier pas gemaakt en nu werkt hij weer... erg veel werk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Home knop werkt niet meer Josser iPhone algemeen 5 18-09-11 14:05
Blijft in herstel mode en Home knop werkt niet! MissValerie iPhone algemeen 9 23-08-11 03:04
Apple logo blijft hangen en home knop werkt niet roberts7 iPhone algemeen 1 24-05-10 15:43
Home knop werkt niet jawoh iPhone algemeen 22 01-11-08 12:57
home-knop werkt niet (dringend!) El_Rutgero iPhone algemeen 3 19-10-08 10:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17.