Iphone uit en ging niet meer aan discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kom net van familie bezoek.Ik speelde daar een spelletje farmville.Mijn batterij percentage was 46%.Toen ik naar huis ging lopen wilde ik me iphone uitzetten(Die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone uit en ging niet meer aan
Ik kom
net van familie bezoek.Ik speelde daar een spelletje farmville.Mijn batterij percentage was 46%.Toen ik naar huis ging lopen wilde ik me iphone uitzetten(Die had ik dus daar niet uitgezet maar gewoon in mn broekzak gestopt)Maar toen ging die niet meer aan ik hield de powe button ingedrukt maarngebeurde niks.Daarna een harde reset en hij deed weer?!? Hoe is dit gebeurd mn iphone is NIET meer gejailbreakd(reden:gevaarlijk) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is en blijft een massaproduct he... things happen
|
|
||||
|
||||
Ow dat is zeker niet leuk, maar aub kan je de volgende keer minder spaties gebruiken.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 gaat uit en niet meer aan | kaasje01 | iPhone algemeen | 17 | 08-06-11 10:01 |
Iphone valt uit, niet meer aan te krijgen.. | mtijn1991 | iPhone algemeen | 4 | 29-04-11 01:41 |
Aan uit knop werkt niet meer | joene28 | iPhone algemeen | 1 | 07-04-11 09:54 |
Iphone valt uit in dfu en gaat niet meer aan | puma17 | iPhone algemeen | 2 | 28-03-11 10:31 |
Iphone 3G 8GB zwart - Unlock ging vroeger, nu niet meer | bobbieboy | Unlock [archief] | 1 | 13-03-09 23:32 |
|
|