//

Fout met de accu

Fout met de accu discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb een probleem. Hoewel mijn iphone volledig opgeladen is (hangt nu al 6 uur aan de pc), denkt hij dat de accu nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-03-08, 00:49
ejdvandenberg ejdvandenberg is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 10
Standaard Fout met de accu

Goedendag,

Ik heb een probleem. Hoewel mijn iphone volledig opgeladen is (hangt nu al 6 uur aan de pc), denkt hij dat de accu nog steeds leeg is. Op het moment dat ik hem uit de lader haal krijg ik dat rondje met streepjes dat hij even nadenkt en daarna valt hij uit.
Zet ik hem aan terwijl hij niet in de lader zit dan geeft hij rechtsboven heel even dat de accu vol is, vervolgens de melding dat ik nog maar 10% over heb en als ik die wegklik gaat hij meteen weer uit (nadat hij even heeft "nagedacht").
Ik heb hier al eerder last van gehad toen ik 1.1.3 draaide, maar toen ging het na een paar keer vanzelf over. Nu heb ik hem om dat op te lossen vanmiddag gerestored naar 1.1.4 (zie handleiding op deze site), en nu doet hij helemaal niets meer zonder kabel.
Ik ga hem nu weer downgraden naar 1.1.3 maar ik denk niet dat dat gaat helpen, ik hou jullie op de hoogte.

Komt dit vaker voor en/of heeft iemand een idee?

Alvast bedankt voor de reactie!

Evert Jan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-08, 01:09
ejdvandenberg ejdvandenberg is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 10
Standaard

10 minuutjes aan het net (ipv mijn pc) deed wonderen. Zit er een verschil in de laadspanningen van die 2 ofzo? Ik vind het maar raar maar ik ben allang blij dat het weer werkt (voor nu).

Edit:
De situatie zoals het nu is. Hij werkt een uurtje ofzo, daarna is opeens de accu leeg. Als ik dan 5 minuten wacht doet hij het weer, maar als ik dezelfde periode dat ding aan blijf zetten blijft deze ook uitvallen. Pas echt als ik hem 5 min ofzo heb laten liggen doet hij het weer.
Dit gebeurt willekeurig, hij valt gewoon uit of je nou aan het smsen of film kijken bent, maar het gebeurt altijd als je erop bezig bent zegmaar, en zodra ik gebruik wil maken van GPRS gaat hij ook meteen uit.

Iemand een idee, want het is wel heel erg vervelend zo.

Laatst gewijzigd door ejdvandenberg; 26-03-08 om 20:23.
  #3  
Oud 28-03-08, 16:15
ejdvandenberg ejdvandenberg is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 10
Standaard

Niemand een idee?
  #4  
Oud 28-03-08, 16:19
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik denk dat je er iets mis is met de hardware........Tis maar een idee
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #5  
Oud 28-03-08, 16:41
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

De laadspanning van een USB-aansluiting is normaal gesproken 500 ma
De laadspanning van de meegeleverde adaptor is 1000 ma

Wellicht dat er iets niet goed is met je usb aansluiting ?
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 19:53
Iemand ervaringen met deze accu? soltix r.steffin iPhone accessoires en onderdelen 13 28-08-09 17:42
Hoelang doe jij met je accu? twentuh9 Archief 5 18-05-09 20:37
accu problemen met iphone 3G pcsw Archief 1 08-08-08 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.