//

Agenda items lockscreen

Agenda items lockscreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 en een ipad 1 beide heb ik iOS 5 GM op geinstalleerd, mijn iphone is gejailbreaked, mijn ipad niet. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-10-11, 20:51
pgorel pgorel is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 66
Standaard Agenda items lockscreen

Ik heb een iphone 4 en een ipad 1 beide heb ik iOS 5 GM op geinstalleerd, mijn iphone is gejailbreaked, mijn ipad niet. Ik heb ook iCloud configureerd en het werkt allemaal erg goed tussen elkaar, agenda contacten, reminders allemaal prima.

Alleen krijg ik het niet voor elkaar dat ik mijn agenda items op mijn lockscreen kan krijgen, van zowel mijn ipad als op mijn iphone. In mijn berichtencentrum zie ik ze wel gewoon. Krijg ik een whatsapp bericht zie ik die wel netjes op mijn lockscreen (strookje)

Heeft een van jullie een idee hoe dit kan? en nog belangerijker hoe op te lossen want ik meen dat dit gewoon moet kunnen, of vergis ik me?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-11, 21:38
Vlierik Vlierik is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Dit is precies dezelfde vraag die ik ook heb. Nieuwe afspraken komen wel in mijn lockscreen maar ik zou graag willen dat mijn agenda 'altijd' de nieuwste agendapunten laat zien in mijn lockscreen. Dus permanent.
  #3  
Oud 12-10-11, 23:57
Muxje Muxje is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 37
Standaard

Precies: nieuwe afspraken interesseren mij niet zo, maar ik wil op het lockscherm zien wat ik in het berichtencentrum ook te zien krijg: de eerstvolgende 5 afspraken. Gemiste kans van Apple als dit er niet in zit... nog steeds niet in zit mag ik wel zeggen, want er is vanaf het moment dat de eerste iPhone op de markt verscheen al om gevraagd.
  #4  
Oud 13-10-11, 00:10
arnold83 arnold83 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard

Vreemd. Zowel in de gm versie als de definitieve versie zie ik ook geen agenda afspraken in mijn lockscreen. Als dit geen bug is dan is dit echt een super tegenvaller!
  #5  
Oud 13-10-11, 00:12
3svb 3svb is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 57
Standaard

Een gemiste kans zo lijkt ... dan maar wachten op de jailbreak.
  #6  
Oud 13-10-11, 09:04
vivianv vivianv is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Dit had ik ook graag gewild. Hopelijk komt er een app voor of zullen ze het alsnog snel aanpassen.
  #7  
Oud 13-10-11, 09:56
pgorel pgorel is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 66
Standaard

ik krijg helemaal geen agenda items te zien op me lockscreen ook geen nieuwe items... en geen herinneringen... er jammer want dat is toch voor mij een must have. dan maar weer lockinfo gebruiken... (wil gewoon makkelijk en snel kunnen zien wat mijn afspraken zijn voor die week, zoals ik met lockinfo wel kan

Echt een gemiste kans, ipv dat ze dat iMessage achterwege hadden gelaten, en gezorgd hadden dat dit goed werkt dan waren er een hoop mensen blij geweest.
  #8  
Oud 13-10-11, 11:13
scrimage scrimage is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Ik vind dit ook een gemis. Had eigenlijk gedacht dat het berichtencentrum in het lockscreen à la lockinfo zou worden.
  #9  
Oud 13-10-11, 12:06
Messi's schermafbeelding
Messi Messi is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Mechelen / Belgie
Berichten: 82
Standaard

Ergens gelezen in iOS 5 uitgelicht: vernieuwde notificaties, berichtencentrum en widgets - iPhone - iPhoneclub.nl

Waar is de agenda-widget?

Een vraag die we al een paar keer hebben gekregen: waar is de agenda-widget? Die is er niet! iOS 5 zal worden geleverd met slechts twee widgets, zoals we hierboven ook al hebben aangegeven: weerbericht en aandelen.

ik heb ook even aan't zoeken geweest maar
  #10  
Oud 13-10-11, 12:20
pgorel pgorel is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Messi Bekijk bericht
Ergens gelezen in iOS 5 uitgelicht: vernieuwde notificaties, berichtencentrum en widgets - iPhone - iPhoneclub.nl

Waar is de agenda-widget?

Een vraag die we al een paar keer hebben gekregen: waar is de agenda-widget? Die is er niet! iOS 5 zal worden geleverd met slechts twee widgets, zoals we hierboven ook al hebben aangegeven: weerbericht en aandelen.

ik heb ook even aan't zoeken geweest maar
Wat daar nou het mooiste van is, is dat zowel de weer als de aandelen widget beide alleen maar de optie hebben om het in het berichtencentrum te laten zien (instellingen - berichtgeving)

Dus ook die zijn niet zichtbaar in het toegangscherm

Alle andere (agenda, sms, herinneringen, whatsapp) hebben de optie wel. En alles werkt behalve dat hij de agenda items laat zien voor aankomende week, bv

Maar ik bedenk me nu net misschien hebben we het allemaal wel verkeerd gelezen, want volgens mij krijgen de meeste wel van ons als je herinnering of je agenda item zijn tijd heeft bereikt. Een melding in het toegangscherm.

Alleen waar de meeste het over hebben en ik ook, is dat je je planning (agenda items) voor de aankomende week kan zien (zoals lockinfo doet)

Maar volgens mij zijn dit 2 wezenlijke verschillende dingen en is van de laatste nooit gezegd dat dat in iOS 5 zou komen, alleen hebben wij onterecht die link gelegd.

Dit bedenk ik me nu net, hoe denken jullie hierover?
  #11  
Oud 13-10-11, 12:38
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Bij laat de agenda items van vandaag verjaardagen van morgen zien.
Persoonlijk vind ik dat genoeg.
  #12  
Oud 13-10-11, 12:45
pgorel pgorel is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 66
Standaard

Op je lockscreen of in je berichtencentrum? Want in mijn berichtencentrum laat hij het bij mij ook zien. Maar niet op me lockscreen, tenzij de tijd die ik er aan mee heb gegeven verstreken is

Maar als ik nu een nieuwe agenda item maak, voor vandaag zie ik die wel terug in mijn berichtencentrum maar niet op mijn lockscreen
  #13  
Oud 13-10-11, 13:42
Wolffy Wolffy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 15
Standaard

Heel jammer dit.!!
Dacht echt dat dit er in zou zitten.

Ik wil niet jailbreaken!! Lockscreen was echt de bom waarvoor ik dat deed.
Nu weer geen Agenda op mn lockscreen. Misschien toch maar weer jailbreaken??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 12:47 ----------

Ik wil zo iets al dit:
http://teehanlax.com.s3.amazonaws.co..._home_all1.jpg

Today's meeting
  #14  
Oud 13-10-11, 14:01
Dijkzandt Dijkzandt is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 48
Standaard

Ik heb verschillende agenda's, maar slechts een geselecteerd (omdat er veel dubbele afspraken in staan). In het berichtencentrum laat hij steeds van twee agenda's de afspraken zien (dubbel dus), maar een afspraak van een uurtje later (uit een van die agenda's) staat er niet :-(. Ben ook best wel een btje teleurgesteld!
  #15  
Oud 13-10-11, 14:10
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Echt belachelijk dat dit nog steeds niet kan!
Ik wil niet zien wat al GEWEEST is..ik wil zien wat ik vandaag en de aankomende dagen heb zodat ik het niet VERGEET! Daar is een agenda handig voor. Wat is dit voor stoms? Was ook voor mij de enige reden om te jailbreaken..zal dus toch wel weer moeten blijkbaar.
Achterhaald en superslecht van apple! Wat een crap.
  #16  
Oud 13-10-11, 14:30
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

Dit is inderdaad een tegenvaller, niet op de lockscreen. Had anders begrepen, maar goed. verder werkt OS 5.0 perfext op de iphone.
  #17  
Oud 20-10-11, 13:27
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard

Met een jailbreak kon dit met LockCalendar maar deze werkt niet meer op IOS5. Erg gemis ja.
Iemand een oplossing? Ik heb jailbreak met IOS5, iphone 3gs
  #18  
Oud 20-10-11, 13:39
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Nog even geduld ...

IntelliScreenX Looks Like the Must-Have Jailbreak App for iOS 5
  #19  
Oud 02-11-11, 17:47
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Ik heb IntelliScreenX gister geïnstalleerd en meteen gekocht. Het is gewoon Notification Center op je lockscreen en nog meer Je kan hier dus ook instellen hoeveel dagen/weken/maanden in de toekomst de agenda afspraken getoond moeten worden. Ik gebruikte vroeger altijd LockInfo, maar de integratie van IntelliScreenX direct in het OS is toch wel wat fijner. Ook alle widgets die je apart installeert kan je perfect gebruiken. Echt super tweak!
  #20  
Oud 02-11-11, 17:55
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Zit je dan met je 4S

Mis me lockinfo en my3g wel hoor
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda items ineens weg! Nickk93 iPhone algemeen 0 01-06-11 17:36
Agenda items verdwenen vadersentechniek iTunes 2 23-09-10 12:15
Agenda items wijzigen erik872 Desktop-applicaties 0 05-06-10 11:44
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items Cybex iTunes 3 26-10-08 15:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.