//

Standby tijd met iOS5

Standby tijd met iOS5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) lees op andere plekken dat afzetten van IOS5 functionaliteiten wijnig oplossing levert ... maar wel dat alle email instellingen weghalen, herstarten en terug configureren wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-10-11, 15:07
vincefra vincefra is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

lees op andere plekken dat afzetten van IOS5 functionaliteiten wijnig oplossing levert ... maar wel dat alle email instellingen weghalen, herstarten en terug configureren wel werkt (overzetten van oude settings naar ios5 is ergens corrupt ...)
Ben nu aan het testen, en voorlopig lijkt me dit wel een oplossing ... (eerstdaags meer nieuws)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-10-11, 15:47
Vullings Vullings is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Noord Limburg
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoef Bekijk bericht
bedoel je met 4 de firmware versie 4 of de iphone 4 t.o.v. de 4S?
Sorry.
Ik bedoel de Iphone 4 t.o.v. de Iphone 4s.

Nu na volledig opgeladen te zijn geweest enkele telefoontjes en emials gelezen te hebben staat hij op 53%. Dat na 6 uur en 55 minuten.
Dus hij trekt hem erg snel leeg vind ik. Als dat zo doorgaat nog niet eens een dag.

Kijk ik naar de Iphone 4 van mijn vrouw die is vanmorgen om 7.00 uur van de lader gehaald en staat nu nog op 92%
Het lijkt wel of de 4s een .... accu heeft.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 16:19 ----------

Ik heb Apple gebeld en die wisten mij te melden dat de 4s sneller leeg is omdat de processor zwaarder is. Dit was bij hun al bekent. Echter kan men er niets aan veranderen.
Dus schijnbaar vaker aan de lader leggen helaas.

Laatst gewijzigd door Vullings; 17-10-11 om 16:00.
  #23  
Oud 18-10-11, 09:29
vincefra vincefra is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

een dag later, en kan bevestigen dat na een update van een 3GS of een 4 het handig is om de email settings manueel weg te halen, herstarten en manueel terug te zetten. Dit lost een groot deel van de baterij duur op ... (in ieder geval bij mij een 3GS en bij een collega met een 4 ...).
  #24  
Oud 18-10-11, 11:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het is idd normaal de 4s wat sneller leeg zal raken door idd de snellere processor of als je in 1080p zal filmen.

Ik hoop vandaag teweten te komen of ik een beetje het probleem van de batterij wat heb kunnen verbeteren. Mijn batterij ging ook zeer snel naar beneden, toch te snel en heb eens bij itunes herstellen genomen,nieuwe iphone, geen reservekopie en zou wel eens kunne zijn daardoor nu de batterij wat minder snel afgaat, het heeft alvast mijn probleem van het emailen opgelost, kon geen mails sture maar wel ontvangen, door dat te doen lukt het nu wel.
  #25  
Oud 18-10-11, 13:14
DutchGuyDotMe DutchGuyDotMe is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zeeland
Berichten: 34
Standaard

Bij mij loopt de 3GS iets sneller terug dan normaal, omdat ik nu notificaties wel heb aanstaan in dat nieuwe centrum. En daardoor pak ik toch sneller de iPhone. Dus mijn gebruik is iets omhoog gegaan, maar echt schokkend is het verbruik van de accu allemaal niet...
  #26  
Oud 18-10-11, 13:33
discoverrr discoverrr is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 25
Standaard

Op een ander forum las ik dat de netwerk instellingen resetten zou werken.
Ik heb het geprobeerd, en na anderhalf uur is er pas 2% af.
In die tijd heb ik een paar keer op twitter gekeken, mijn mail gecheckt en een bericht verstuurd via whatsapp.
Bij mij schijnt het dus wel te helpen, tot nu toe.
  #27  
Oud 18-10-11, 13:40
becosemsaida becosemsaida is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Becosemsaida
Berichten: 6
Standaard

Ik heb een 3gs met ios5 en die gaat mee voor 48 uur, ok heb 3g en data natuurlijk uit en zet alleen maar aan als ik het nodig heb. Bel veel met een aantal sms. 3-4 keer per dag wel even e-mails syncen. Vind het toch langer duren dan 4.3...........
  #28  
Oud 18-10-11, 15:24
vincefra vincefra is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

heren,


reset van email settings (en netwerk en bleutooth ... e.g. moest dat toch doen want de upgrade had deze niet mee genomen om één of andere redenen) kan ik ook zeggen dat baterij veel langer mee gaat dan onder vorige IOS ... Een goede 6 uur werken vandaag (en 7-tal telefoontjes, email checken, notificatie scherm actief en I love It, krant lezen, weerbericht nagaan, ... ) en er is nog maar 30% af ... een drastisch betere prestatie dan onder vorige IOS.
  #29  
Oud 18-10-11, 18:31
Vullings Vullings is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Noord Limburg
Berichten: 44
Standaard

Hier houd de Iphone 4s het 8 á 9 uur vol en dan is hij op de 25% gekomen.
Dus gaat lekker zo. Elke dag extra opladen. NIET LEUK
  #30  
Oud 23-10-11, 13:47
rafpbr rafpbr is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Duffel, Antwerpen, België
Berichten: 12
Standaard

om geen nieuw topic te openen:
ik kamp sinds enkele dagen weer met een 'probleempje' dat ik nu met ios5, maar ook in het verleden al enkele keren meegemaakt heb en zich op wonderlijke wijze toen vanzelf weer oploste.
ik merkte dat mijn batterij plots sneller leegliep en als ik ga kijken naar mijn verbruik zie ik dit:

het echt verbruik is dus hetzelfde als de stand-bytijd. vanacht heb ik m'n iphone opgeladen nadat ik een 'verbruik' had van 1 dag en 7u...
iemand die me hiermee kan helpen?

voor als het wat uitmaakt: iphone 3gs, nieuwe bootrom, ios5, tethered jb

Edit: een maat van me met een iphone 4 heeft hetzelfde probleem, recent niets geinstalleerd, net zoals ik...

Laatst gewijzigd door rafpbr; 23-10-11 om 15:02.
  #31  
Oud 24-10-11, 12:08
Robkro's schermafbeelding
Robkro Robkro is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vincefra Bekijk bericht
heren,


reset van email settings (en netwerk en bleutooth ... e.g. moest dat toch doen want de upgrade had deze niet mee genomen om één of andere redenen) kan ik ook zeggen dat baterij veel langer mee gaat dan onder vorige IOS ... Een goede 6 uur werken vandaag (en 7-tal telefoontjes, email checken, notificatie scherm actief en I love It, krant lezen, weerbericht nagaan, ... ) en er is nog maar 30% af ... een drastisch betere prestatie dan onder vorige IOS.
Ik heb dit ook maar eens gedaan. En jawel, de batterij gaat beduidend langer mee. Het kan dus een oplossing zijn.
  #32  
Oud 24-10-11, 13:26
civicracer civicracer is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

Mijn 3gs is in nog geen halve dag al weer leeg. ik heb altijd mijn lader bij me en zit de dag door te bellen, mailen, facebooken en wordfeud te spelen. met Wordfeud merk ik toch dat die het meeste slurpt van mijn accu
  #33  
Oud 24-10-11, 16:50
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vincefra Bekijk bericht
heren,


reset van email settings (en netwerk en bleutooth ... e.g. moest dat toch doen want de upgrade had deze niet mee genomen om één of andere redenen) kan ik ook zeggen dat baterij veel langer mee gaat dan onder vorige IOS ... Een goede 6 uur werken vandaag (en 7-tal telefoontjes, email checken, notificatie scherm actief en I love It, krant lezen, weerbericht nagaan, ... ) en er is nog maar 30% af ... een drastisch betere prestatie dan onder vorige IOS.
Hoe doe je dat precies? Met de optie "Herstel netwerkinstellingen"?
  #34  
Oud 24-10-11, 19:52
Ralphxxx Ralphxxx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

BATTERIJ standby tijd kun je op je 4 en/of 4S redelijk makkelijk verlengen/verbeteren. In dit topic worden al vele aanbevelingen gedaan. Het beste is de BATTERIJ eens geheel te ontladen (Iphone zelf uit laten gaan!) hiervoor zijn meerder apps (druppelen) en daarna via een snellader - USB oplader Apple - geheel op te laden dus niet via je IMAC. Beter is nog wanneer je dit proces herhaalt een aantal keren. Doe dit als de Iphone nog nauwelijks of niet gebruikt is!! Je reset zo de memory van je BATTERIJ naar maximaal. 4S bevalt mij erg goed veel snelller dan 4, betere ontvangst door de twee antennes, betere handsfree geluidskwaliteit door Bleutooth 4.0 in je auto, overzichtelijker en meer instellingen die het nog makkelijker maken in IOS 5. SIRI wat minder je moet het accent van een Amerkaan hebben om er iets redelijks uit te halen. Hoop snel op een NL versie want op zichzelf is het natuurlijk super die kunstmatige intelligentie. Aan Icloud ontbreken nog een aantal dingen en laat bij het backuppen ook al gebeurt dit via Wi-Fi de BATTERIJ snel leeglopen staat bij mij uit net als fotostream. Icloud ververst op al je devices o.a. je contacten, agenda, documenten super snel.
  #35  
Oud 28-10-11, 08:10
Florida96 Florida96 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Thumbs down

Tot nu toe vind ik iOS5 een regelrechte ramp. Heb een iPhone 4 white. Met iOS4 verloor ik 's nachts hooguit 2 á 3% batterij, nu met iOS5 meer dan 25% terwijl ik 's nachts slaap en mijn telefoon niet gebruik. Tijdens welk gebruik dan ook zie je de procenten echt naar beneden gaan. Denk er serieus over na om terug te gaan naar iOS4.
  #36  
Oud 28-10-11, 12:46
rcwdeg rcwdeg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard

Mijn accu is ook heel snel leeg.
Ik gebruik iOS 5 nu vanaf 14 oktober en gebruik mijn iPhone gewoon, zoals ik altijd doe.
Voorheen had ik tegen de nacht nog ruim 50%, nu heb ik halverwege de dan al dat ik hem weer op moet laden.

Hoop dat hier snel een oplossing voor komt.
  #37  
Oud 28-10-11, 15:54
pdp pdp is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Had hetzelfde probleem na installatie van iOS5. Alle instellingen van berichtgeving, netwerk,... proberen aan te passen maar de batterij bleef maar leeglopen.

1. Heb hem dan opnieuw volledig hersteld (eerst alle nuttige info gesynced met Outlook en foto's gekopieerd naar harde schijf) en geïnstalleerd als volledig nieuwe iPhone (dus niet kiezen om de reservekopie terug te zetten).
2. Netwerk en mailinstellingen opnieuw toegevoegd en locatievoorzieningen van systeem uitgezet.
3. Vervolgens al de echt nuttige en veelgebruikte apps handmatig terug geplaatst (gemakkelijk via de nieuwe functie 'aangekochte apps'). Dit heb ik telkens app per app gedaan met tussentijd van halve dag. Zo kon ik de apps eruit halen die de batterij leegtrokken.
4. Mijn contacten opnieuw gesynced met Outlook.

KLAAR

iPhone 4 gaat nu 3 tot 5 dagen mee afhankelijk van gebruik. Door niet te kiezen om de reservekopie terug te zetten ben ik wel berichtjes en dergelijke kwijt MAAR heb dit probleem vooraf ingecalculeerd en dus alle belangrijke info handmatig naar pc overgezet.

SUCCES
  #38  
Oud 28-10-11, 16:33
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdp Bekijk bericht
Had hetzelfde probleem na installatie van iOS5. Alle instellingen van berichtgeving, netwerk,... proberen aan te passen maar de batterij bleef maar leeglopen.

1. Heb hem dan opnieuw volledig hersteld (eerst alle nuttige info gesynced met Outlook en foto's gekopieerd naar harde schijf) en geïnstalleerd als volledig nieuwe iPhone (dus niet kiezen om de reservekopie terug te zetten).
2. Netwerk en mailinstellingen opnieuw toegevoegd en locatievoorzieningen van systeem uitgezet.
3. Vervolgens al de echt nuttige en veelgebruikte apps handmatig terug geplaatst (gemakkelijk via de nieuwe functie 'aangekochte apps'). Dit heb ik telkens app per app gedaan met tussentijd van halve dag. Zo kon ik de apps eruit halen die de batterij leegtrokken.
4. Mijn contacten opnieuw gesynced met Outlook.

KLAAR

iPhone 4 gaat nu 3 tot 5 dagen mee afhankelijk van gebruik. Door niet te kiezen om de reservekopie terug te zetten ben ik wel berichtjes en dergelijke kwijt MAAR heb dit probleem vooraf ingecalculeerd en dus alle belangrijke info handmatig naar pc overgezet.

SUCCES
Maar ben je dan niet al je progress kwijt van je spellen enzo?
  #39  
Oud 29-10-11, 15:16
florussg florussg is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vincefra Bekijk bericht
heren,


reset van email settings (en netwerk en bleutooth ... e.g. moest dat toch doen want de upgrade had deze niet mee genomen om één of andere redenen) kan ik ook zeggen dat baterij veel langer mee gaat dan onder vorige IOS ... Een goede 6 uur werken vandaag (en 7-tal telefoontjes, email checken, notificatie scherm actief en I love It, krant lezen, weerbericht nagaan, ... ) en er is nog maar 30% af ... een drastisch betere prestatie dan onder vorige IOS.
Vince,
Hoe bedoel je dit?
Wat bedoel je met het resetten van de emailsetting?
Wat gebeurd er als je de netwerk instellingen reset?

Ik heb namelijk ook problemen met mijn batterij. Heb een iPhone 4 trouwens. Eerst deed ik er 1,5 dag over en nu nog maar 1.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
I phone snel leeg tijd gebruik & standby lopen synchroon Thermo iPhone algemeen 0 11-08-11 13:58
Accu drain: usage en standby tijd gelijk! martijnmoret iPhone algemeen 3 18-02-11 07:19
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden JuRGiE iPhone algemeen 0 18-01-10 09:45
Iphone 3G standby tijd dannycoolen iPhone algemeen 4 26-07-09 22:10
Gebruik en standby tijd sabe iPhone algemeen 2 23-07-09 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.