//

Problemen facetime en imessaging idevices

Problemen facetime en imessaging idevices discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4 en een ipad 2 geupdatet naar ios 5. Als ik van face time gebruik wil maken tussen deze apparaten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 22:51
woodynr26 woodynr26 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 13
Standaard Problemen facetime en imessaging idevices

Hallo,

Ik heb een iphone 4 en een ipad 2 geupdatet naar ios 5. Als ik van face time gebruik wil maken tussen deze apparaten geeft deze constant in gesprek aan. Als ik imessage gebruik worden de berichten op het apparaat dat ik gebruik twee keer weergegeven met als afzender de ipad en de iphone. Beide apparaten zitten in hetzelfde account. Facetime bellen tussen de twee apparaten ging voor de update probleemloos. Weet iemand hier een oplossing voor?

Gr,
Woody
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-11, 03:35
djsparky djsparky is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

Nu gebruik ik FaceTime zeer zelden, maar een paar keer dat ik het gebruikte had ik ook het "in gesprek" probleem. Toen dacht ik dat het lag aan dat beide devices zicht op hetzelfde draadloze netwerk bevonden. Kan dat er iets mee te maken hebben?
  #3  
Oud 14-10-11, 08:58
woodynr26 woodynr26 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djsparky Bekijk bericht
Nu gebruik ik FaceTime zeer zelden, maar een paar keer dat ik het gebruikte had ik ook het "in gesprek" probleem. Toen dacht ik dat het lag aan dat beide devices zicht op hetzelfde draadloze netwerk bevonden. Kan dat er iets mee te maken hebben?
Nee,
Ik heb dit probleem in elke Wi-Fi omgeving.
  #4  
Oud 21-10-11, 19:48
woodynr26 woodynr26 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 13
Standaard Opgelost

Ik heb mijn probleem opgelost. Ik heb op m'n Ipad een nieuwe Apple id aangemaakt voor imessaging en FaceTime. Nu kan ik gewoon over en weer naar m'n Ipad en Iphone bellen en berichten versturen. Dit kun je instellen bij de instellingen en dan bij FaceTime en bij berichten. Het hoofd id blijft gewoon hetzelfde waardoor dit geen effect heeft op het aankopen en downloaden van apps.
Ik hoop dat ik ook anderen die een soortgelijk probleem hebben hiermee kan helpen.

Greets,
Woody
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met facetime. simlockvrij iPhone algemeen 2 28-07-11 00:53
FaceTime problemen van iPhone 4 naar iPod toucb mark61 iPhone algemeen 6 11-07-11 17:27
Facetime problemen werkt niet Nv22 iPhone algemeen 3 14-02-11 00:35
iPhone: Problemen met het starten van FaceTime gesprekken na limera1n. iPhone4Robin Jailbreak 3 26-12-10 17:27
Facetime probleem(problemen) smartie266 iPhone algemeen 0 26-12-10 01:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.