//

Na installatie iOS5 contacten weg, reserve kopie zet hij niet terug

Na installatie iOS5 contacten weg, reserve kopie zet hij niet terug discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Na het instelleren van iOS 5 op mijn iphone 4 16 gb, krijg ik mijn vers gemaakte reservekopie van een half uur eerder er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-11, 03:58
windhoos windhoos is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard Na installatie iOS5 contacten weg, reserve kopie zet hij niet terug

Goedendag,

Na het instelleren van iOS 5 op mijn iphone 4 16 gb, krijg ik mijn vers gemaakte reservekopie van een half uur eerder er niet op terug.
Dit geeft hij aan na ongeveer 40% (Zie bijlage)

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Mvg
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Naamloos.jpg‎ (107,9 KB, 68x gelezen)

Laatst gewijzigd door windhoos; 14-10-11 om 12:12.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-11, 04:01
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Tja lijkt op een geinfecteerd bestand, maar heb je je virusscanner al compleet uitgeschakeld en het dan weer geprobeerd?
  #3  
Oud 14-10-11, 07:44
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Bij mij net zo iets. Na installeren iOS 5 is mijn iPhone 4 leeg. Herstelbestand van een half uur terug er op. Wordt volledig geïnstalleerd, maar ben al mijn foto's kwijt. Daar baal ik flink van.
  #4  
Oud 14-10-11, 09:45
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Zie net dat alle muziek ook weg is.
  #5  
Oud 14-10-11, 09:57
doceb doceb is offline
• iOS 11.2
• 6.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynt76 Bekijk bericht
Bij mij net zo iets. Na installeren iOS 5 is mijn iPhone 4 leeg. Herstelbestand van een half uur terug er op. Wordt volledig geïnstalleerd, maar ben al mijn foto's kwijt. Daar baal ik flink van.
Bij mij inderdaad zelfde probleem. Halve avond bezig geweest om ook alle apps weer te rangschikken etc...
  #6  
Oud 14-10-11, 10:29
remcopeeters remcopeeters is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Beste Mensen,

Probleem:

IOS 5 geinstalleerd, installatie vroeg of een backup gewenst was. ik druk ja. uiteindelijk staat alles erop op al mijn apps na ( fotos berichten contacten dus wel)
hoe krijg ik mijn apps vanuit itunes terug op mijn iphone? of moet ik ze allemaal weer stuk voor stuk downloaden via appstore?

Alvast bedankt!
  #7  
Oud 14-10-11, 10:37
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Ik heb JA gedrukt bij die vraag. Er is een backup gemaakt, maar helaas alles is weg. Als ik de backup wil gebruiken om alles terug te zetten, geeft hij aan dat dat niet mogelijk is...

Contacten heb ik nog wel. Alleen muziek en foto's.....en de foto's vind ik nog het ergst, want daar staan heel veel foto's van mijn overleden hond op....Ik dacht dat ik ze met een backup goed beschermd had, maar helaas.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 09:44 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynt76 Bekijk bericht
Ik heb JA gedrukt bij die vraag. Er is een backup gemaakt, maar helaas alles is weg. Als ik de backup wil gebruiken om alles terug te zetten, geeft hij aan dat dat niet mogelijk is...

Contacten heb ik nog wel. Alleen muziek en foto's.....en de foto's vind ik nog het ergst, want daar staan heel veel foto's van mijn overleden hond op....Ik dacht dat ik ze met een backup goed beschermd had, maar helaas.
Ik kan nl alleen een backup herstellen van de laatste reservekopie. Aangezien de Iphone bij het aansluiten direct een nieuwe reservekopie maat, heb ik dus geen van voor de firmware update.

Als iemand daar een oplossing voor heeft.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 10:56 ----------

Ik heb ws mazzel. Ik heb in augustus een nieuwe laptop gekocht en zie net dat op mijn oude laptop nog een backup staat van 7 augustus.
Wel oud, maar dan heb ik in ieder geval mijn foto's ws weer terug.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 11:13 ----------

Update.
Backup terug gezet. GEEN foto's en GEEN muziek.......
  #8  
Oud 14-10-11, 12:17
windhoos windhoos is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e Bekijk bericht
Tja lijkt op een geinfecteerd bestand, maar heb je je virusscanner al compleet uitgeschakeld en het dan weer geprobeerd?
Na dit te doen werkt het inderdaad, tot aan het eind van de reservekopie terug zetten.

Dan geeft hij aan dat de reservekopie niet compatible is!

ik zou zo graag mn contacten terug willen ,de rest is niet zo boeiend
  #9  
Oud 18-10-11, 18:16
plock plock is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard contacten weer terug/apps opnieuw geinstalleerd

Mijn 4G gaf een foutmelding na de upgrade naar IOS5 en wilde geen contact meer maken met mijn itunes. Kon alleen herstellen naar fabrieksinstellingen. Was mijn contactgegevens, foto's, muziek en alle apps kwijt....echter.....

Nadat ik zowel mijn telefoon als Itunes opnieuw opgestart had (de telefoon alle stappen die nodig waren voor installatie IOS5) was het mogelijk de reservekopie terug te zetten, waardoor ik alle adressen en foto's weer terug had.

Uiteindelijk heb ik via Itunes ook alle apps kunnen vinden die ik ooit op de Iphone gezet had (er zit een knopje op het menu waarbij je alle apps te zien krijgt), en kon ze dmv herselectie weer installeren op mijn telefoon. Dit neemt wat tijd in beslag en je bent de folderstructuur kwijt, maar de namen en foto's waren voor mij het belangrijkste!
  #10  
Oud 21-10-11, 16:17
heydan heydan is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 14
Standaard

Het werkte bij mij toen ik mijn computer opnieuw machtigde in itunes
  #11  
Oud 24-10-11, 00:13
vrouwholle vrouwholle is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 3
Standaard Alle contacten weg

Ik ben na een update naar iOS5 al mijn contacten kwijt. Heb geprobeert te herstellen, maar dat werkt niet. Heb nog een backup van mei 2011 staan, maar kan deze niet terug plaatsen. De sms-jes staan er nog wel in, maar alleen met het tel.nr. en niet met de namen. Wat heb je nu aan een reservekopie met iOS4 als je die niet terug kan plaatsen. ( heb ik te laat gelezen op apple-forum. Je kunt geen kopieen terug plaatsen van een oudere versie van iOS) Weet iemand een oplossing.
  #12  
Oud 24-10-11, 06:21
Cyruz Cyruz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Oosterhout
Berichten: 1
Standaard

Zojuist een update gedaan van 4.3 naar 5.0. Voor de zekerheid alle media handmatig opgeslagen.

Updaten verliep vlekkeloos na het kiezen van "backup maken". Alle contacten, media en apps terug en ook nog eens waar het allemaal stond. (na keuze "backup terugplaatsen").
  #13  
Oud 25-10-11, 00:41
Lucianne Lucianne is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb een update gedaan naar 5.0. Na veel gedoe alles terug kunnen zetten. Ook op iCloud een reserve kopie gemaakt. Bij contactpersonen kon ik geen nieuwe contacten aanmaken. Knop + ontbrak. Reserve kopie nogmaals geplaatst en nu ben ik alles kwijt, contactpersonen, gegevens WhatsApp weg, alle Apps "leeg".
Het gaat mij vooral om de contacten en de WhatsApp gegevens, daar zaten veel foto's in.
M.a.w. zowel van mijn computer als van iclouds is de reservekopie niet compleet terug te zetten. Wie kan mij helpen om e.e.a. terug te zetten.
  #14  
Oud 25-10-11, 22:05
janssentom janssentom is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik ben dus contacten, berichten, foto´s en alles kwijt. Apps staan helemaal door elkaar. De reservekopie staat gewoon op de computer en ik zou deze gewoon terug moeten kunnen zetten, maar als ik hiermee helemaal klaar ben geeft ie aan dat herstel niet klaar was en of ik daarmee verder wil gaan. Als ik dan aangeef dat ik verder wil gaan met herstellen geeft ie aan dat dat niet kan(foutmelding -50?). Weet iemand hier nu eindelijk een oplossing voor?
  #15  
Oud 25-10-11, 23:42
Lucianne Lucianne is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Zelfs de reserve kopie op iCloud werkt niet volledig.
  #16  
Oud 15-11-11, 18:28
Bas12 Bas12 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb het zelfde, alle gegevens weg.....MAAARRRRR. als ik wat verder kijk, is mijn 32 GB Iphone ineens nog maar 13 GB. En laat nu het verschil tussen die twee ongeveer de hoeveelheid data zijn die ik aan muziek en foto´s had.. Als ik de Iphone via mijn PC benader (windows) kan ik zien dat de HD nog maar 13 GB is... Het lijkt wel of er een nieuwe partitie is aan gemaakt... Is er nog hoop voor mijn geliefde foto´s ??
  #17  
Oud 10-12-11, 00:17
MelanieBB MelanieBB is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Zo te zien ben ik niet de enige met dit 'probleem'....
ik ben ook al mn foto's en contacten kwijt... bah, baal het meest van foto's kwijt! Stonden nog zoveel op van mn usa avontuur.... baal baal...
  #18  
Oud 10-12-11, 15:19
macnikipi macnikipi is offline
• iOS 14.6
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 10
Standaard

Zelfde prob gehad ... usb-stekker uit en opnieuw in , reservekopie werd dan toch geïnstalleerd ; misschien geluk ...
  #19  
Oud 11-01-12, 20:46
eyazbahar eyazbahar is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Nou ik schiet echt niets op jongens.. ik heb alles terug gelezen maar is er nou niet iemand die iets kan vertellen, wat we allemaal iets aan hebben?

is het bekend bij itunes dit probleem???

Graag hoor ik een oplossing ben mijn contacten kwijt dat is waar ik om baal.
  #20  
Oud 11-01-12, 21:24
Gerard1971 Gerard1971 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Same here, misschien gewoon wachten op een update of zo?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na installatie iOS5 contacten weg, geen reservekopie ninie7777777 iPhone algemeen 3 21-10-11 18:40
reserve kopie zet geen apps terug dirky94 iPhone Apps 5 17-05-11 17:47
reserve kopie, ook contacten, agenda etc? vonneke Archief 1 14-11-09 10:22
Windows: Reserve kopie terug zetten nicosomers iTunes 9 22-10-08 13:08
versie 1 en 2.0 itunes blijft vragen om terug naar reserve kopie pauljas iTunes 8 08-08-08 15:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:43.