//

Batterij iphone 4 bij ios 5

Batterij iphone 4 bij ios 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door eiFoonvier Dag patricia, Ik kan na ios 5 drie dagen gebruikt te hebben meedelen dat mijn batterij iets sneller leeg gaat. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-10-11, 10:09
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eiFoonvier Bekijk bericht
Dag patricia,

Ik kan na ios 5 drie dagen gebruikt te hebben meedelen dat mijn batterij iets sneller leeg gaat. Dit valt vooral in sleepmode op, bv 's nachts. En 's nachts ben ik thuis en wanneer ik thuis ben heb ik een Wi-Fiverbinding. En wanneer je met iOS 5 een Wi-Fiverbinding hebt, zoekt hij automatisch contact met de cloud en maakt hij continue reservekopies wanneer je iets veranderd.
Beetje raar verhaal volgens mij, want dan moet hij wel aan een voedingsbron hangen. Het risico dat er een corrupted backup wordt opgeslagen vanwege een lege batterij is vele malen groter op deze manier.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-10-11, 10:32
MacDennis MacDennis is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Dacht gisteren dat het door het zonnetje kwam, maar vind nu eigenlijk ook dat mijn batterij warmer wordt dan voorheen... En de procenten vliegen er nog steeds af, ondanks dat ik mij iPhone een keer heb hersteld.
  #23  
Oud 17-10-11, 10:50
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Ik heb geen enkel probleem met mijn batterij. Vrijdagavond was ie 100%, alleen zaterdagochtend heeft ie 2x 20minuten in de auto aan de lader gehangen (gewoonte) en voor de rest het weekend wat gebeld, een paar foto's, mail, Wordfeud, SMS/iMessages verstuurd. Nu, maandagochtend staat ie op 25%.
Wi-Fi staat aan, bluetooth ook standaard aan, iCloud staat aan.

Ik vindt het best netjes zo; zeker voor een apparaatje van iets meer dan een jaar oud en waarvan de batterij dus al enigszins 'versleten' is..

Op de iPad2 zie ik ook geen probleem. Ook vrijdagavond opgeladen en best veel gebruikt in het weekend. Internet, iCloud, spelen met instellingen, spelletjes, zaterdagkrant gelezen, TV bedienen, net nog de krant downloaden en nu, maandagochtend, nog op 45%..

Overigens geen Whatsapp of dergelijke time-sinks (WF is al erg genoeg) en Push email staat uit op beide devices; 1x per uur controleren voor mail; is vaak zat, misschien zelfs al te vaak...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 10:05 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Beetje raar verhaal volgens mij, want dan moet hij wel aan een voedingsbron hangen. Het risico dat er een corrupted backup wordt opgeslagen vanwege een lege batterij is vele malen groter op deze manier.
Klopt, iCloud backup wordt alleen gemaakt als het device gelockt is én aan een oplader hangt.
Heb toevallig net een geweldige uitleg over de hele iCloud gevonden op MacWorld.
Link staat in deze thread:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post718748
  #24  
Oud 17-10-11, 12:10
discoverrr discoverrr is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 25
Standaard

Vrijdagavond heb ik iOS 5 geinstalleerd op mijn iPhone 3GS. Zonder problemen gelukkig.
Alles doet het gewoon en geen gegevens kwijt.

Alleen gaat mijn batterij veel sneller dan voorheen!
Het weekend heb ik op Wi-Fi gezeten.
's Nachts een daling van 10% ongeveer, normaal (zonder Wi-Fi, maar ook zonder 3G) zo'n 3 á 4%.
Aan het eind van de dag (amper iets mee gedaan) nog 77% over., normaal zou mijn iPhone nog zo'n 85 a 90% overhebben.

iCloud gebruik ik niet en staat dus ook uitgeschakeld.
Locatievoorzieningen staat bij sommige apps aan, maar ik sluit mijn apps af na gebruik.

Vandaag staat mijn Wi-Fi uit en heb ik een 3G verbinding.
Na zo'n 3 uur staat mijn batterij op 80% na een beetje gebruik (whatsapp, twitter en heel even wordfeud).
Normaal zou mijn batterij nog niet op de 90% staan.

Heeft iemand tips waardoor mijn batterij langer mee zou gaan?
Ik ben bang dat als ik mijn telefoon 'normaal' ga gebruiken, hij de dag niet haalt.
  #25  
Oud 17-10-11, 12:33
eiFoonvier eiFoonvier is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 20
Standaard

Yzord,

Ik lees het inderdaad.. Dan klopt mijn verhaal waarschijnlijk niet. Maar dat neemt niet weg dat sinds ik het schuifje omgezet hebt, zodat er geen reserve kopie gemaakt wordt, mijn batterij van mijn iPhone 4 weer zoals vanouds (iOS 4X) mee gaat. Raar verhaal dus?! Ik ga is uitzoeken of ik niet stiekem ook nog iets
anders gedaan heb.

Mvg,

Roy

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 11:40 ----------

Aanvulling op mijn vorige bericht:

Ik kom er net echter dat ik bij beperkingen ook Ping had uitgeschakeld. Dit had ik een soort van automatisch/onbewust gedaan. De ping functionaliteit gebruik ik verders nooit en veroorzaakte toen ik nog iOS 4X draaide een grote mate van batterij verlies. Dit kan voor iOS 5 misschien ook wel de oplossing zijn?

Mvg,

Roy
  #26  
Oud 17-10-11, 12:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discoverrr Bekijk bericht
Vrijdagavond heb ik iOS 5 geinstalleerd op mijn iPhone 3GS. Zonder problemen gelukkig.
Alles doet het gewoon en geen gegevens kwijt.

Alleen gaat mijn batterij veel sneller dan voorheen!
Het weekend heb ik op Wi-Fi gezeten.
's Nachts een daling van 10% ongeveer, normaal (zonder Wi-Fi, maar ook zonder 3G) zo'n 3 á 4%.
Aan het eind van de dag (amper iets mee gedaan) nog 77% over., normaal zou mijn iPhone nog zo'n 85 a 90% overhebben.

iCloud gebruik ik niet en staat dus ook uitgeschakeld.
Locatievoorzieningen staat bij sommige apps aan, maar ik sluit mijn apps af na gebruik.

Vandaag staat mijn Wi-Fi uit en heb ik een 3G verbinding.
Na zo'n 3 uur staat mijn batterij op 80% na een beetje gebruik (whatsapp, twitter en heel even wordfeud).
Normaal zou mijn batterij nog niet op de 90% staan.

Heeft iemand tips waardoor mijn batterij langer mee zou gaan?
Ik ben bang dat als ik mijn telefoon 'normaal' ga gebruiken, hij de dag niet haalt.
Bij mijn iphone 4s gaat de batterij nog sneller naar beneden dan bij u ( bij mij staat wel alles aan).
En ik heb dan nog niet eens gefilmd of foto's getrokken en niet gamed, wat gaat dat zijn als ik dat eens ga doen? Een ramp dus.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
percentage batterij zichtbaar krijgen bij iphone bassie008 iPhone algemeen 5 26-10-12 17:18
IOS 4.3.3 batterij duur johanneslol iPhone algemeen 26 11-05-11 19:49
iPhone 4 batterij (door iOS 4.2.1 ?) Sehla38 iPhone algemeen 3 26-01-11 14:50
iPhone 3Gs met IOS 4.0.1: batterij eerder leeg? Raymond1975 iPhone algemeen 14 15-08-10 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:50.