//

iPhone 4 camera verticale strepen

iPhone 4 camera verticale strepen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een geruime tijd een iPhone 4 in gebruik en nu valt mij het volgende op. Wanneer ik de default camera applicatie open, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-11, 09:54
WTFoX WTFoX is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 25
Standaard iPhone 4 camera verticale strepen

Ik heb al een geruime tijd een iPhone 4 in gebruik en nu valt mij het volgende op. Wanneer ik de default camera applicatie open, dan gaat hij autofocussen. Wanneer het een donkere ruimte bevat (kan ook met licht zijn). Dan zie ik in het begin verticale donkere strepen van rechts naar links door het beeld heen. Meestal als de camera kan focussen, verdwijnen deze strepen en wordt het beeld wel scherp. Hoe meer licht in de omgeving hoe beter en sneller dit fenomeen weg is.

Ik heb geupgrade naar iOS5, maar hiervoor had ik het ook al. Nu weet ik niet of het altijd geweest is, maar is dit een bekend fenomeen?

Ik hoor het graag en alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
scherm laat soms verticale gekleurde strepen zien joostboshuizen iPhone algemeen 17 18-05-10 13:35
Iphone zwarte strepen maassluis iPhone algemeen 14 07-01-10 16:34
scherm verticale streep en witte balk onder arnoldve iPhone algemeen 9 30-09-09 12:42
iPhone groene strepen Blaster iPhone algemeen 6 16-11-08 15:46
Camera geeft strepen! ramsay iPhone algemeen 1 12-04-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:19.