//

3GS blijft naar wit op zwart schakelen

3GS blijft naar wit op zwart schakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik probeer al een tijd een probleem met de 3GS van mijn vriendin op te lossen. Vanmorgen weer een tijdje aan het zoeken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-11, 12:45
ikbenpeter ikbenpeter is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard 3GS blijft naar wit op zwart schakelen

Beste forumleden,

Ik probeer al een tijd een probleem met de 3GS van mijn vriendin op te lossen. Vanmorgen weer een tijdje aan het zoeken geweest op google en fora, maar nog steeds zonder resultaat. Wel enkele mensen met soortgelijk probleem gevonden, maar geen oplossingen.

De 3GS blijft zonder regelmaat vanuit slaapstand schakelen tussen wit op zwart en normaal. Het probleem bestaat al geruime tijd en blijft ook na iedere software update. Had van de week nog de hoop dat het met iOs 5 zou verdwijnen, maar niet dus.

Heb al diverse keren hard reset uitgevoerd (home + sleep) 10 seconden tot 3 minuten inhouden, zowel los als aan iTunes gekoppeld, maar geen resultaat.
Reservekopie gemaakt en teruggezet, geen resultaat.
Fabrieksinstellingen teruggezet, geen resultaat.

Wel valt op dat in iTunes onder universele toegang soms de optie wit-op-zwart als standaard staat aangevinkt, waardoor je via toegankelijkheid juist door zwart op wit aan te zetten normaal beeld krijgt.
Na uitvinken van deze optie onder universele toegang en synchroniseren verdwijnt het vinkje onder universele toegang wel, maar blijft het probleem in de 3GS.

Vanmorgen weer in iTunes onder universele toegang de optie wit-op-zwart standaard uitgevinkt, gesynchroniseerd, in 3GS onder toegankelijkheid wit-op- zwart uitgezet, maar even later weer het probleem.
Onder toegankelijkheid stond wit-op-zwart zelfs uit, maar toch het negatieve beeld.

Ik heb inmiddels de optie wit-op-zwart geplaatst onder 3 x home toets drukken, maar dit is natuurlijk niet de oplossing.

Heb het idee dat het probleem wat dieper zit of met iTunes te maken heeft omdat de optie vanuit de 3GS toch weer in iTunes wordt doorgevoerd. Misschien een combinatie van instellingen?

Garantie is inmiddels vervallen, dus hoop zelf eerst iets softwarematig te kunnen herstellen.

3GS is niet gejailbreakt. We hebben hem een jaar geleden tweedehands gekocht. Probleem begon zo'n 3 maanden na aanschaf na een vastloper (volledig wit scherm) die met harde reset is verholpen.
Weet niet of de vorige eigenaar heeft gejailbreakt, mocht dit nog invloed kunnen hebben.

Iemand een idee??

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-11, 17:46
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Het enige wat je denk ik zou kunnen doen is hem herstellen vanuit DFU Mode!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart Frenky40 Jailbreak 2 16-08-11 21:36
iphone 4 zwart naar wit! kleinebil Koopinformatie Nederland 0 04-06-11 13:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:45.