//

Iphone batterij-icoon

Iphone batterij-icoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb al een tijdje een probleem met mijn iphone 3gs. namelijk elke keer als ik de telefoon aansluit op een dock, of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-11, 19:51
iFjeune iFjeune is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Question Iphone batterij-icoon

Beste mensen,

Ik heb al een tijdje een probleem met mijn iphone 3gs.
namelijk elke keer als ik de telefoon aansluit op een dock, of direct met het kabeltje om op te laden, dan laadt de telefoon wel op, maar hij trilt niet als je het kabeltje aansluit en geeft ook geen geluidje dat ie gaat opladen. ook het icoontje van de batterij rechtsboven in het scherm laat geen laadicoontje zien, maar een gewone batterij. Het vreemde is dat de iphone wel gewoon oplaad. Geen groot probleem, maar het is wel vreemd. heeft iemand misschien een idee dit op te lossen ?het ligt denk ik overigens niet aan de software heb "probleem" dit al een zeker een jaar. en is ondertussen van gewoon ge updatet naar 5.0.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
batterij, icoon, iphone, opladen, trillen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Raar icoon naast batterij ruud007 iPhone algemeen 4 19-02-10 10:10
Batterij icoon gewoonjapie iPhone algemeen 0 24-07-09 13:34
Batterij Icoon incorrect? montezume iPhone algemeen 1 29-06-09 16:44
Batterij icoon vervangen, welk mapje? superzemie Unlock [archief] 6 28-12-07 09:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:30.