//

Iphone gaat aan en dan weer uit

Iphone gaat aan en dan weer uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hallo gisteren wou ik mijn iphone herstellen omdat hij raar deed. Hij liep steeds vast enzo. Maar toen het herstellen klaar was, gaat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-11, 14:34
ibrahimbenyahya ibrahimbenyahya is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard Iphone gaat aan en dan weer uit

Hallo,

Hallo gisteren wou ik mijn iphone herstellen omdat hij raar deed. Hij liep steeds vast enzo. Maar toen het herstellen klaar was, gaat de iphone uit voor 1 seconden, dan verschijnt het apple logo weer (hij gaat dus weer aan), maar na minder dan een seconde gaat hij weer uit. En dit herhaalt zich nu al voor 4 uurtjes. Hij gaat de hele tijd aan en uit.

Ik ben radeloss.

Alvast bedankt

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 13:51 ----------

Dit is wat er gebeurt:

1. het apple logo verschijnt
2. na ong. een seconde verdwijnt het applelogo
3. direct hierna wordt het beeldscherm helemaal wit

Daarna herhaalt zich het proces weer en weer. Om gek van te worden. Ik denk dat hij gecrasht is of iets dergelijks.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps starten op, maar gaan dan weer uit hholwerda iPhone Apps 1 22-08-10 21:59
Bleutooth gaat na uitzetten vanzelf weer aan P@t iPhone algemeen 5 14-09-09 17:07
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 04-08-08 00:16
Als ik op de mail icon druk dan gaat hij even open en valt weer weg!? scorpioking Archief 2 06-05-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.