//

iPhone 3GS batterij probleem? vdd_under in crashreport

iPhone 3GS batterij probleem? vdd_under in crashreport discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, sinds een paar maand is een collega van mij aan de sukkel met z'n iPhone 3GS. We hebben geen idee waardoor het komt, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-11, 16:24
kleindeefke kleindeefke is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Angry iPhone 3GS batterij probleem? vdd_under in crashreport

Beste lezers,
sinds een paar maand is een collega van mij aan de sukkel met z'n iPhone 3GS. We hebben geen idee waardoor het komt, en op internet is er ook weinig info te vinden. Hier een situatie-schets:
  • iPhone valt uit met batterijpercentage op ongeveer 60%. Na herstart blijft dit uitvallen gebeuren na een actie of 2-3. Als de iPhone terug wordt opgeladen tot 100%, gaat het weer. Dan terug tot een 60-70% en er terug uitval.
  • Restoren van de telefoon: geen oplossing
  • Instellen als nieuwe telefoon: geen oplossing
  • een nieuwe batterij erin gestoken (ifixed.nl): geen soelaas, nog steeds dit probleem
  • nieuwe antenne erin gestoken (ifixed.nl): ook geen oplossing.
  • ios 5 is geïnstalleerd, bracht ook geen oplossing
  • probleem bestaat helemaal niet wanneer er GEEN simkaart is ingestoken. Als er een sim in zit, is het probleem terug. Dus:andere simkaart erin gestoken van andere provider, maar ook geen oplossing; valt uit bij 60-70%.
In bijlage is er een screenshot van een crashreport die we elke keer krijgen. Enige nuttige dat ik daaruit kan zien is de rst vdd_under (reset); maar daar kan ik op internet ook niet veel van terug vinden.

Is er iemand met meer kennis van zaken, die ons hierin een antwoord zou kunnen geven (wat is vdd_under bv.).
We zijn ten einde raad. (collega heeft zelfs een WP7 aangekocht als tijdelijk lapmiddel, kun je nagaan hoe 'desperate' hij is).
De 3GS is enkel bruikbaar als iPod touch op dit moment..

Alvast bedankt!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png foto.PNG‎ (35,8 KB, 11x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-11, 16:45
vincefra vincefra is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Afhankelijk van hoe oud deze is ... gezien de historiek ... aangeven dat het een fabrieksfout is en dat er een ruil moet gedaan worden.
Reageren

Labels
3gs, batterij, crashreport, vdd_under



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 batterij probleem osj iPhone algemeen 2 13-08-10 15:45
probleem bij nieuwe batterij voor 3GS met iOS4 gijski iPhone algemeen 4 09-07-10 16:09
Iphone 3gs batterij probleem? arthurderijke iPhone algemeen 2 30-09-09 10:41
Iphone 2G batterij probleem YBinnenweg iPhone algemeen 7 29-08-09 10:45
Iphone batterij probleem homie Archief 4 24-12-08 16:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.