//

[HELP] iPod Geblokkeerd [HELP]

[HELP] iPod Geblokkeerd [HELP] discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPod is geblokkeerd voor 1 uur. Het komt misschien over of ik deze iPod heb gestolen omdat dit mijn eerste post op dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-11, 16:41
Dyon15
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard [HELP] iPod Geblokkeerd [HELP]

Hallo,
Mijn iPod is geblokkeerd voor 1 uur.

Het komt misschien over of ik deze iPod heb gestolen omdat dit mijn eerste post op dit forum is enzo. En omdat mijn eerste vraag is hoe ik de code kan kraken... Maar hij is gewoon van mij.

Gister avond, zat ik in mijn bed in de instellingen van mijn iPod te "spelen", ik vond het ook eens tijd voor een nieuw wachtwoord, dus ik veranderde het. Toen ik wakker werd vanochtend probeerde ik mijn nieuwe wachtwoord (8765) maar dat werkte niet, mijn oude wachtwoord heb ik ook al een paar keer geprobeerd, maar dat werkte ook niet, ik heb al heel veel mogelijk heden geprobeerd van wat het wel zal kunnen zijn. Het rare is wel dat ik het gisteravond in bed 2× achterelkaar goed heb ingetoetst (voor verificatie).
Ik heb ookal geprobeerd de "keychain-2.db" te verwijderen en "com.apple.springboard.plist" maar dat hielp niet.

Ik zou heel graag mijn iPod terug willen zonder dat ik hem moet herstellen via iTunes.

Weet iemand een manier om de code te kraken, te resetten of te veranderen (het liefst door middel van iPhoneBrowser)?

Ik heb een iPod Touch 2de generatie (ge-jailbreaked), 8GB en gebruik iPhoneBrowser om in mijn iPod te komen om dingen te verwijderen.

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen.

Ik weet niet of dit het goede topic is om dit te posten, aangezien ik nieuw ben.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-11, 23:02
Dyon15
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb opgegeven om mijn eigen code te kraken. Ik denk dat ik mijn iPod maar moet herstellen, wat is de beste manier om backups te maken van alles in Cydia, Winterboard en al mijn Apps?
  #3  
Oud 21-10-11, 08:58
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

Aptbackup, alleen daar kun je niet bij aanezien hij gelockt is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch 2G geblokkeerd, Power Button defect pposthoorn iPhone algemeen 0 01-07-11 14:38
iPhone 3GS: Geblokkeerd lisettebruins Unlock 21 16-11-10 17:48
Ipod geblokkeerd??? necarten iPhone algemeen 54 10-08-10 14:03
iPhone 1e gen.: geblokkeerd larsvthullenaar Unlock 2 08-02-10 00:06
Geblokkeerd scheersje iPhone algemeen 3 20-01-09 17:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:50.