//

Verwijderen krassen op iphone

Verwijderen krassen op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mikeytjee geen idee kep iphone.. .... Lees me sign..... heb er 2... punt van je reactie dus??? 0,00000000 post waarde.......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 03-05-08, 22:58
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikeytjee Bekijk bericht
geen idee kep iphone..
.... Lees me sign.....
heb er 2... punt van je reactie dus???
0,00000000 post waarde....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 01-06-08, 19:28
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Vanmorgen wakker geworden vanuit pinkpop en tot de ontdekking gekomen dat ik een diepe lelijke kras heb aan de zijkant van mijn scherm. Gelukkig niet te zien met het gebruiken van mijn iPhone maar bijzonder storend als hij in standby staat of wanneer ik hem in de zon gebruik.

Eerlijk gezegd ben ik er ziek van, zeker nu ik na twee uur zoeken nog steeds geen goede oplossing gevonden heb.

Ik heb maar gelijk een screen protector van Belkin aangeschaft in de hoop dat het de kras maskeert, ben bang van niet maar in iedergeval zijn toekomstige krassen hiermee verholpen.

Vind het iets te veel om voor 175 euro een nieuw scherm aan te schaffen, dan wacht ik wel op de 3G iPhone en koop een nieuwe. Blegh.. Dacht echt dat het scherm krasbestendig was.
  #63  
Oud 01-06-08, 22:13
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

het scherm is redelijk kras bestendig, als je daar al een diepe kras inmaakt, moet er al iets serieus mee gebeurt zijn, mijne iphone steekt bij mijn sleutels etc, nog geen kras op scherm, wel op cover, ma die word toch veranderd, als k andere cover heb, gaat er een invisible fullbody screenguard erop.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #64  
Oud 02-06-08, 09:50
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door croiman Bekijk bericht
het scherm is redelijk kras bestendig, als je daar al een diepe kras inmaakt, moet er al iets serieus mee gebeurt zijn, mijne iphone steekt bij mijn sleutels etc, nog geen kras op scherm, wel op cover, ma die word toch veranderd, als k andere cover heb, gaat er een invisible fullbody screenguard erop.
Dat weet ik, ik heb mijn iPhone ook al enkele maanden zonder dat er ook maar één krasje op zat. Dit terwijl ik geen body of skin eromheen heb.

Het gebeurde zomaar in mijn zak, niks laten vallen of iets. Ik sta ook nog steeds perplex dat het zomaar gebeurde. Vermoed dat het iets met mijn aansteker te maken had.
  #65  
Oud 02-06-08, 22:08
Biatelli Biatelli is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 56
Standaard

ik heb een hoesje gekocht in de apple store in amerika voor 50 dollar duur ding maar het beschermt mijn iphone voor 90% alleen de zijkantjes niet maar dat neem ik dan maar voor lief.
ook heeft het een klepje zodat het schermpje ook "beschermd"is en natuurlijk heb ik nog een anti kraslaagje op mijn glasschermpje zelf
  #66  
Oud 02-06-08, 23:58
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biatelli Bekijk bericht
ik heb een hoesje gekocht in de apple store in amerika voor 50 dollar duur ding maar het beschermt mijn iphone voor 90% alleen de zijkantjes niet maar dat neem ik dan maar voor lief.
ook heeft het een klepje zodat het schermpje ook "beschermd"is en natuurlijk heb ik nog een anti kraslaagje op mijn glasschermpje zelf
Zonde van het Apple design, een anti-kraslaag en voorzichtige omgang moet genoeg zijn om de iPhone te beschermen. Ik ben alleen (stom) vergeten een mooi anti-kras stickertje te kopen.

Spijt van, maar kan inmiddels met het krasje leven. Eind september hoop ik een nieuwe te kopen (3G). Alleen de verkoop waarde van deze iPhone is wel flink gedaald..
  #67  
Oud 06-08-08, 17:11
meziekfriek meziekfriek is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Politur 'Displex' in gebruiksaanwijzing staat dat je er geen touchscreens mee mag behandelen. iphone 3G dus ook niet ? Wie heeft er al ervaring mee ?
  #68  
Oud 23-12-08, 20:43
Berten.. Berten.. is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Wuustwezel
Berichten: 48
Standaard

Ik heb een belgische iphone 3G tegen een mooie prijs kunnen overkopen van iemand, maar er staan toch redelijk wat kleine krasjes op het scherm (niet in het midden maar op het zwarte gedeelte). Nu is mijn vraag hoe ik deze het beste kan verwijderen.

Ik was van plan zowiezo een bodyguardz erop te kleven. Kuif zegt dat na het aanbrengen van een invisibleSHIELD zijn krassen waren verdwenen, hebben nog mensen deze ervaring?

Daarnaast hebben we Displex, heeft er iemand hier ervaring mee?
  #69  
Oud 12-03-09, 16:15
mikeytjee's schermafbeelding
mikeytjee mikeytjee is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 80
Stuur een bericht via MSN naar mikeytjee
Standaard

Ik heb net een Bodyguardz aangebracht en alle ik zeg alle krassen zijn weg ook de diepe!
Dus als je krassen hebt een bodyguardz of InvisibleShield kopen!
__________________
1 Aug 3G S!
  #70  
Oud 03-10-09, 12:57
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ik zou ook wel Displex willen hebben, heb krassen op de achterkant van me 3GS.
Op die site kun je helaas niet bestellen volgens mij...
Weet iemand waar je het wel kan bestellen \ halen?
Ow en helpt een banaan eigenlijk of niet?
  #71  
Oud 03-10-09, 13:24
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Iphone 2G en 3G gehad, altijd los in mn zak, op tafel en nooit een kras op het scherm en nu al 2 op mn 3GS waar ik net weer iets zuiniger op ben??
Inmiddels een invisibleshield besteld en de krassen vallen niet meer op. Super spul.
Voelt wel een beetje raar aan op het scherm, maar irriteer me nu niet meer aan de krassen ;-)
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #72  
Oud 03-10-09, 13:56
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ik had hiervoor een zwarte 3G, altijd een Invisible Shield op gehad. Had daar de randjes eraf gehaald, omdat die tog log gaan zitten meestal na een tijdje. Dus had alleen het platte gedeelte zeg maar, zag je eigenlijk niks van op mijn zwarte 3G.
Heb nu een witte 3GS. Had weer een IS erop gedaan, maar (ik iig) zie m heel goed zitten op een witte iphone. Wordt gelig En omdat ik die randjes niet goed krijg, haal ik die er dus af, mja ziet er niet uit op een witte iphone helaas :s

EDIT: Nou ik heb Displex online besteld
Wordt vd week thuis bezorgd.
Gewoon flink poetsen met een microfiber doekje dus?

Laatst gewijzigd door Shorty007; 03-10-09 om 14:12.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krassen op iPad 2 gundamangel iPad algemeen 7 26-07-11 16:57
Krassen op camera NLjorn iPhone algemeen 0 16-05-11 22:56
Krassen iphone 3gs achterkant Upodtouch iPhone algemeen 6 29-11-10 21:12
Krassen oplossing? Fjerpje iPhone algemeen 18 07-08-09 01:08
Blijkbaar wél krassen op iphone ! AngryM0nkey iPhone algemeen 2 10-02-08 18:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.