//

Kan geen contacten toevoegen na IOS 5 update.

Kan geen contacten toevoegen na IOS 5 update. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik merk sinds 2 dagen dat ik het plus teken kwijt ben in me contactenlijst om contacten toe te voegen. Heeft iemand dat ook? Dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-10-11, 01:17
eugje eugje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 80
Standaard Kan geen contacten toevoegen na IOS 5 update.

Ik merk sinds 2 dagen dat ik het plus teken kwijt ben in me contactenlijst om contacten toe te voegen. Heeft iemand dat ook? Dit zie ik nadat ik mijn iPhone 3GS heb geüpdate. Ik kan alleen een contact toevoegen van uit het toetsenscherm, maar niet vanuit de contactenlijst er is ook geen mogelijkheid om een contact te delete of te wijzigen.

Wie herkent dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-11, 09:10
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

zie hier..
  #3  
Oud 29-10-11, 12:52
mazhilmar mazhilmar is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Hier hetzelfde probleem, mijn vrouw heeft de 3gs en na de update kan ze geen contacten meer toevoegen en ook in de standaard agenda kan ze geen afspraken meer toevoegen. Wat nu??
  #4  
Oud 29-02-12, 11:01
ShwIphone ShwIphone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard

Gewoon ff bij instellingen --> Icloud --> contacten & agenda aanzetten. Plusteken zou moeten terug zijn dan...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na IOS 5 wel contacten maar niet meer kunnen wijzigen en toevoegen?? Loa64 iPhone algemeen 14 31-10-11 15:40
Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda victorcharlycharly iPhone algemeen 0 21-03-11 22:41
kan geen sources toevoegen cydia stefaaaan Jailbreak apps en thema's 7 27-02-11 17:14
Kan geen Contacten meer toevoegen. Help! marco1976 iPhone algemeen 0 21-08-10 21:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:25.