//

Geluid oorspeaker geblokkeerd? iphone 4

Geluid oorspeaker geblokkeerd? iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen. Ik heb een iphone 4 gekocht. En nu is het gekke dat de iphone als ik bel heel zacht klinkt. Tenminste als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-11, 23:13
Titooo Titooo is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 20
Standaard Geluid oorspeaker geblokkeerd? iphone 4

Hallo mensen.

Ik heb een iphone 4 gekocht. En nu is het gekke dat de iphone als ik bel heel zacht klinkt. Tenminste als ik hem aan mijn oor hang. Er komt bijna geen geluid uit. Als je ik de iphone van mij af houd hoor ik wel iemand verstaanbaar praten, zegmaar alsof je langs iemand zit die zijn speaker volopen heeft waardoor jij kunt horen wat ie vanavond gaat eten als ik mijn oor aan de achterkany rust hoor ik net zo veel als voren. Zit het gaasje soms verstopt of iets dergelijks? Het is er vervelend en ik moet als ik in een omgeving met normale achtergrondgeluiden zit meteen op handsfree bellen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-11, 13:37
Titooo Titooo is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 20
Standaard

Ik heb net de telefoon doorgeblazen met een compressor en het geluid lijkt beter te worden. Zou het kunnen dat. Het scherm ooit vervangen is en er nog folie aan de binnenzijde zit?
  #3  
Oud 27-10-11, 13:37
Titooo Titooo is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 20
Standaard

Ik heb het gemaakt. Voor de mensen die er ook last van hebben, pak een papierclip. Maak hier een vlijmscherpe (echt scherp) punt aan met een wetsteen ofzo. Dan ga je met dat puntje heel voorzichtig door het orriginele gaasje heen prikken. Als dit moeizaam gaat weer bijslijpen zodat je geen grote gaten krijg maar minuscuule gaatjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
iPhone 4 oorspeaker probleem? Nipje iPhone algemeen 4 07-11-10 00:28
Iphone 4 oorspeaker probleem PindaPowerrr iPhone algemeen 2 23-10-10 10:26
iPhone 4 geen geluid door oorspeaker Buzz iPhone algemeen 3 14-08-10 23:25
geen geluid uit oorspeaker mitchel Unlock [archief] 16 16-05-08 14:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.