//

Winterboard issue (achtergronden)

Winterboard issue (achtergronden) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeeee Dit zal misschien een nogal oudbollig topic worden nu iedereen het over de iPhone 4s heeft, maar ik heb een vraagje over mijn 2G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-11, 23:56
Arjen1 Arjen1 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 14
Standaard Winterboard issue (achtergronden)

Heeeee

Dit zal misschien een nogal oudbollig topic worden nu iedereen het over de iPhone 4s heeft, maar ik heb een vraagje over mijn 2G (en iOS 3.1.3).
Die heb ik laten maken en hij doet het weer prima.

Ik heb 1 vraagje: ik had vroeger een app waarmee ik m'n Springboard achtergrond kon veranderen en dergelijke. Ik weet dat het via Winterboard moet, maar vroeger had ik ook de optie om een verschillende achtergronden te doen op het springboard en het lock-screen. Dus afbeelding A op het lockscreen en afbeelding B op Springboard. Dat kon doordat er bij de optie instellingen --> achtergrond bij elke afbeelding twee i's stonden in de linker en rechterbovenhoek.

Ik heb al gezocht in zoekfunctie en dergelijke, ook al 'user lock background' aan en uit gezet . Heb op het internet al wat gezien met SSH of iets dergelijks? Geen idee hoe dit werkt.

Iemand enig idee?


EDIT: AL OPGELOST!

Laatst gewijzigd door Arjen1; 26-10-11 om 14:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone achtergronden luc2000 Ringtones en Wallpapers 11 23-09-12 14:23
Achtergronden iPhone 4 rberkers iPhone Apps 1 26-07-11 18:29
Bewegende achtergronden Cherrim Jailbreak apps en thema's 6 13-05-10 15:41
[winterboard] 2 verschillende achtergronden xandyx Jailbreak apps en thema's 7 27-03-09 17:31
Bewegende achtergronden doen raar hummel Jailbreak apps en thema's 0 14-09-08 01:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.