//

instellingen - contacten - mijn info

instellingen - contacten - mijn info discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) IPhone 4 - Windows - instellingen -email, contacten, agenda's - contacten - mijn info --> daar staat het nummer van mijn broertje ingevuld!? Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-11, 14:41
kimmd kimmd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard instellingen - contacten - mijn info

IPhone 4 - Windows
- instellingen -email, contacten, agenda's
- contacten
- mijn info --> daar staat het nummer van mijn broertje ingevuld!? Als ik 'doorklik' kom ik in mijn adresboek. Moet ik mezelf daar inzetten om daar mijn eigen info te krijgen? En waar is die 'mijn info' eigenlijk voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-11, 01:19
pääsiäismuna's schermafbeelding
pääsiäismuna pääsiäismuna is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 21
Standaard

Same, maar dan met m'n zus. Iemand een idee wat dit is?
  #3  
Oud 30-10-11, 01:30
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Bij mij staat "geen", dus ik denk dat je gewoon je eigen gegevens ik kan gaan vullen.
  #4  
Oud 06-01-12, 12:50
Wilders4ever Wilders4ever is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Bij mij staat "geen", dus ik denk dat je gewoon je eigen gegevens ik kan gaan vullen.
Moet je wel jezelf in je contactenlijst hebben staan. En waarom zou je dit hebben? Om jezelf op te bellen? LOL

Wat de bedoeling hier van is is mij ook onduidelijk, want je kan niks handmatig instellen.
  #5  
Oud 06-01-12, 13:10
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Standaard

Volgensmij is dit bijvoorbeeld voor Siri (al heb je dit natuurlijk niet op je iPhone4), zal voor nog wel voor meer toepassingen gebruikt worden (email ofzo?) maar daar durf ik geen uitspraak over te doen. Je kunt hiervoor gewoon jezelf in je adresboek zetten en dan jezelf selecteren.
  #6  
Oud 06-01-12, 13:45
Wilders4ever Wilders4ever is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Bij mij staat "geen", dus ik denk dat je gewoon je eigen gegevens ik kan gaan vullen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPimp Bekijk bericht
Volgensmij is dit bijvoorbeeld voor Siri (al heb je dit natuurlijk niet op je iPhone4), zal voor nog wel voor meer toepassingen gebruikt worden (email ofzo?) maar daar durf ik geen uitspraak over te doen. Je kunt hiervoor gewoon jezelf in je adresboek zetten en dan jezelf selecteren.

Dit heeft echt 0,0 met Siri te maken. Zoveel is wel zeker.
  #7  
Oud 06-01-12, 14:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wilders4ever Bekijk bericht
En waarom zou je dit hebben? Om jezelf op te bellen? LOL
Bijvoorbeeld om een vCard van jezelf naar een contact te e-mailen. Dan moet die persoon niet al jouw gegevens manueel intokkelen
  #8  
Oud 06-01-12, 18:13
Iphone4lover Iphone4lover is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 14
Standaard Elke smartphone

Hey, elke smartphone heeft de optie om eigen gegevens te vermelden zelfs mijn oude samsung 600ghs van 5 jaar geleden. Is verder niet van belang om er iets in te vullen. Het kan inderdaad makkelijk zijn met het versturen van mail. Stel je wilt een mailtje bewaren dan kan je het bijvoorbeeld naar je hotmail sturen waar je wel de mogelijkheid hebt om bij accounts je mappen te beheren. Dit komt doordat dit een imap configuratie is en niet een pop3.

Je kunt echter ook een maal je emailadres intypen en je telefoon onthoud het adres vanzelf wanneer je weer een mail naar jezelf wilt sturen.

Niks om je druk over te maken.
  #9  
Oud 06-01-12, 20:08
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wilders4ever Bekijk bericht
Dit heeft echt 0,0 met Siri te maken. Zoveel is wel zeker.
Helemaal niks (0,0) is ook niet helemaal waar. Als je namelijk personen aan Siri wil toevoegen worden deze toegevoegd in het contact waar de 'mijn info' bij staat. Als je je broertje bijvoorbeeld wil bellen zal Siri de eerste vragen wie je broertje is en voegt dit toe in je eigen contact.
  #10  
Oud 07-01-12, 10:42
Rawish Rawish is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 46
Standaard

Het heeft sowieso wel wat met Siri te maken want zodra je jezelf hebt toegevoegd daar gebruikt Siri je naam. Als je bijvoorbeeld vraagt "How are you?" krijg ik nu het antwoord "I am well, Rawish".

En je kunt Siri nu om je contactinformatie vragen en bijvoorbeeld zeggen "Call me".
__________________
Finally Iphone again
  #11  
Oud 07-01-12, 12:23
Wilders4ever Wilders4ever is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 60
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rawish Bekijk bericht
Het heeft sowieso wel wat met Siri te maken want zodra je jezelf hebt toegevoegd daar gebruikt Siri je naam. Als je bijvoorbeeld vraagt "How are you?" krijg ik nu het antwoord "I am well, Rawish".

En je kunt Siri nu om je contactinformatie vragen en bijvoorbeeld zeggen "Call me".

Er zit geen Siri op mijn iphone 4. Dus het heeft 0,000000000 met Siri te maken. Zo simpel is het.

Er zit toch ook geen microfoon op mijn keyboard die ik niet kan gebruiken? Siri logica gaat niet op hier. Op een 3Gs zit bijvoorbeeld toch ook geen flash light optie die je kan aanzetten in je camerasettings? Make no sense.

Als je tegen Siri zegt "call me" The King (or whatever) Dan geef je een naam op die Siri in de toekomst zal gebruiken om jou mee aan te spreken. Dit staat helemaal los van "mijn info" settings in iPhone.

Ok, genoeg bullshit. Het is een iCloud functie waarmee je kan aangeven MET WIE jij jouw iCloud info wil delen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda victorcharlycharly iPhone algemeen 0 21-03-11 23:41
Instellingen > Telefoon > Mijn nummer > Onbekend ?! lvc iPhone algemeen 3 26-04-10 18:45
Kan bij mijn instellingen niet op Wi-Fi moimoimoi Wi-Fi 16 20-04-10 01:39
Kan mijn contacten niet in mijn Iphone krijgen, xajonara Archief 1 03-05-08 20:28
Iphone vergeet mijn instellingen.. steur00 Unlock [archief] 4 06-04-08 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:12.