//

iPhone 4 (iOS5) internet tethering VF

iPhone 4 (iOS5) internet tethering VF discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Voor mijn niet- gejailbreakte iPhone 4 met iOS5 wil ik graag weten hoe ik mijn telefoon kan instellen als hotspot via internet-tethering, om zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-11, 15:00
ipepping ipepping is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard iPhone 4 (iOS5) internet tethering VF

Hallo,

Voor mijn niet-gejailbreakte iPhone 4 met iOS5 wil ik graag weten hoe ik mijn telefoon kan instellen als hotspot via internet-tethering, om zo nu en dan met mijn MBpro te kunnen internetten als ik niet in bereik ben van een Wi-Fi netwerk.

Iemand tips? Bij instellingen > algemeen > netwerk > configureer persoonlijke hotspot... krijg ik de melding contact op te nemen met Vodafone NL. Kan ik dit omzeilen zonder de telefoon te jailbreaken? Weet iemand wat de voorwaarden/kosten van Vodafone zijn om dit via de normale weg voor elkaar te krijgen?

Thnx!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-11, 15:11
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

kan je alleen omzeilen door te jailbreaken, OF inderdaad contact op te nemen met vodafone, er zal dan een extra toeslag op je abbo komen ben ik bang.
dus jailbreaken en voor minder dan 20 dollar heb je een leuke app die dit zelf doet namelijk mywi.
  #3  
Oud 26-10-11, 15:17
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Of TetherMe voor enkele dollars. Maargoed, dat wilde TS niet (jailbreaken). Idd Vodafone bellen, kost ong 10 euro per maand extra. Je kan ook de blox 'Telefoon als modem' aanzetten op My Vodafone, geloof ik.
  #4  
Oud 26-10-11, 15:43
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipepping Bekijk bericht
Hallo,

Voor mijn niet-gejailbreakte iPhone 4 met iOS5 wil ik graag weten hoe ik mijn telefoon kan instellen als hotspot via internet-tethering, om zo nu en dan met mijn MBpro te kunnen internetten als ik niet in bereik ben van een Wi-Fi netwerk.

Iemand tips? Bij instellingen > algemeen > netwerk > configureer persoonlijke hotspot... krijg ik de melding contact op te nemen met Vodafone NL. Kan ik dit omzeilen zonder de telefoon te jailbreaken? Weet iemand wat de voorwaarden/kosten van Vodafone zijn om dit via de normale weg voor elkaar te krijgen?

Thnx!
Instellingen -> persoonlijke hotspot aan of uit zetten.
Bij je instellingen: mobiel datanetwerk, moeten wel je gegevens van je internetprovider staan. (helemaal beneden)
  #5  
Oud 26-10-11, 15:57
akkermansm akkermansm is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 16
Standaard

Deze oplossing heeft voor mij gewerkt, iPhone 4 met iOS5;
http://forum.iculture.nl/f18/bellen-...4-2-1-a-6.html

Oftewel gebruik de zoekfunctie eens
Reageren

Labels
hotspot, internettethering, ios5, iphone4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tethering telfort ios5 caslauwen KPN 0 24-10-11 15:51
Internet trager door ios5 iPhone 4 Erhan iPhone algemeen 0 15-10-11 00:34
Iphone 3g blijft naar internet tethering zoeken Seline91 iPhone algemeen 0 21-05-11 22:51
iPad internet dmv iPhone tethering celeronm iPad algemeen 31 12-04-11 00:58
Internet tethering iPhone OS 3.0 met Windows XP ringojim Archief 7 23-06-09 21:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.