//

iPhone 4s New York

iPhone 4s New York discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Een vriend van mij gaat volgende week naar NY. Is er reeds een unlocked versie van de 4s verkrijgbaar? Iemand ervaring? Op Apple website ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-11, 07:55
kallikles kallikles is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard iPhone 4s New York

Hoi,
Een vriend van mij gaat volgende week naar NY. Is er reeds een unlocked versie van de 4s verkrijgbaar? Iemand ervaring? Op Apple website staat dat deze verkrijgbaar zou zijn in November. Ook nog, kunnen we als Europeaan de AT&T versie aanschaffen of moeten we eerst contract tekenen?, anders overweeg ik deze te kopen en gok ik op een latere unlock van het dev team.

Weet er iemand het emailadres van Apple fifth avenue store?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-11, 08:08
Sjaakafhaak Sjaakafhaak is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: 050
Berichten: 194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kallikles Bekijk bericht
Hoi,
Een vriend van mij gaat volgende week naar NY. Is er reeds een unlocked versie van de 4s verkrijgbaar? Iemand ervaring? Op Apple website staat dat deze verkrijgbaar zou zijn in November. Ook nog, kunnen we als Europeaan de AT&T versie aanschaffen of moeten we eerst contract tekenen?, anders overweeg ik deze te kopen en gok ik op een latere unlock van het dev team.

Weet er iemand het emailadres van Apple fifth avenue store?

Alvast bedankt!
mss wel dure gok, er zijn nog steeds ip4 waar je niet van kan unlocken... dure ipod
  #3  
Oud 27-10-11, 08:44
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ik zou die gok ook maar niet maken....en de 4S is pas eind november unlocked te krijgen.
  #4  
Oud 27-10-11, 09:23
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Kun je beter nu in Nederland bestellen. Levertijd is 1-2 weken en dan weet je zeker dat je een unlocked toestel hebt. Als je vriend pas volgende week gaat moet je toch wachten totdat hij terug is, of totdat de post je toestel heeft geleverd. Ik weet niet hoe lang hij weg blijft, maar het is wellicht sneller om gewoon hier te bestellen.
Door de wisselkoers ben je hier dan wel iets duurder uit, het gaat sneller en je weet zeker dat je een unlocked toestel hebt.
  #5  
Oud 27-10-11, 09:30
Roel71 Roel71 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 17
Standaard

Al iemand een statusupdate van de iphone 4s bestelling bij de Applestore online NL?
  #6  
Oud 27-10-11, 09:42
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roel71 Bekijk bericht
Al iemand een statusupdate van de iphone 4s bestelling bij de Applestore online NL?
Dat is hier off-topic. Bovendien is er al een topic over: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-apple-nl.html
  #7  
Oud 27-10-11, 09:43
Roel71 Roel71 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Bekijk bericht
Dat is hier off-topic. Bovendien is er al een topic over: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-apple-nl.html

Sorry...;-( niet gezien
  #8  
Oud 27-10-11, 13:00
kallikles kallikles is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard

Eerst en vooral bedankt voor jullie reacties. Reden waarom ik hem in de US zou kopen is vooral vanwege de prijs. Verschil tussen US en België voor ungelockte versie is bijna 200 euro, daarvoor kan ik gerust een weekje wachten. Nuja, dan moet hij wel beschikbaar zijn en daar lijkt het dus niet op. Ik laat het hem natuurlijk wel proberen. Anders zal ik hem hier moeten kopen en zal ik eventjes moeten wegkijken en pincode intoetsen ;-)

Verder over die gelockte AT&T versie. Die kan dus zonder probleem gekocht worden zonder contract te tekenen? Dus gewoon betalen en meenemen? Indien zo dan zou ik het toch misschien wagen om een iphone 4 van 99 dollar mee te laten brengen voor mijn vriendin. *Die unlock komt er ooit wel eens van of niet? Eerlijk gezegd niet meer mee met de laatste jailbreak methodes en mogelijkheden.
  #9  
Oud 27-10-11, 13:27
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

De huidige US prijzen, zoals die 99 dollar voor de iPhone 4 en 200-300 dollar ofzo voor de 4S zijn de prijs inclusief contract. Je zit dan dus wel degelijk aan een contract vast. Of AT&T of een andere provider de toestellen ook "los" verkoopt weet ik niet.
  #10  
Oud 27-10-11, 13:56
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Mijn glazen bol zegt ;dat vanaf 14 november de iphone 4s unlock te koop is in de states.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s kopen in New York? Greenfield82 iPhone algemeen 2 16-11-11 21:20
Iphone Amerika New York Randyamsterdam Koopinformatie USA 15 15-10-09 22:03
Verkrijgbaarheid Iphone New York fjbrands Koopinformatie USA 1 11-06-08 13:43
Iphone kopen in New york zitronix84 Archief 1 24-01-08 18:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:50.