//

Iphone herkent sim niet meer en activeert dus niet.

Iphone herkent sim niet meer en activeert dus niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt voor de reaktie maar ik kan het niet herstellen want elke keer gaf Itunes foutmelding 3194 aan. Er zat versie 5.1 en BB 6.15 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-05-12, 14:54
tvtje tvtje is offline
• iOS 7.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: meppel
Berichten: 53
Standaard 3gs

Bedankt voor de reaktie maar ik kan het niet herstellen want elke keer gaf Itunes foutmelding 3194 aan. Er zat versie 5.1 en BB 6.15 in
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 04-05-12, 18:49
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ook veel problemen hier maar dan op 5.1 met mijn 3GS, nooit problemen op 5.0.1 en nu Geen service/slecht bereik. Alleen buiten goed bereik
  #23  
Oud 04-05-12, 20:01
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard

Hallo allemaal,

als baseband 6.15 er al opstaat zou het moeten kunnen, hebben jullie in redsnow ook deactiveren aangevinkt en misschien nog een keer de ipad baseband geflashed, dit is bij mij bijna altijd de oplossing geweest. denk wel even na als er nog geen ipad base band opstaat dan zou het moeten gaan met ultrasnow en sam, als je de ipad base band erop zet verlies je je gps signaal.
  #24  
Oud 04-05-12, 20:54
jorrissubje jorrissubje is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 119
Standaard

inderdaad zoals tiger hierboven zegt, zo is het mij ook altijd gelukt!
  #25  
Oud 05-05-12, 07:42
tvtje tvtje is offline
• iOS 7.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: meppel
Berichten: 53
Standaard

met Redsn0w heb ik precies het zelfde gedaan zoals jullie hierboven uitgelegd hebben, na het jb gaf het aan het einde aan ERROR, hiera heb ik Just boot tetherret uitgevoerd en het ging goed, de telefoon start gewoon op normale manier, ik kan alles mee doen alleen geen service. Het ging goed dacht ik maar na elke keer uit en weer aanzetten zit de telefoon vast bij het Apple icoon en ik moest weer Just boot uitvoeren. Graag help...
  #26  
Oud 06-05-12, 01:47
Ray89 Ray89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Heb precies hetzelfde gehad. Maar dan op de 4 s. Toen mijn telfort abonnement inging viel het contact telkens weg terwijl ik met hetzelfde simkaartje goed contact had in een andere telefoon. Dus ik dacht ik voer een harde reset uit. STOM!

Kon hem niet meer activeren zowel via Wi-Fi als via iTunes . Omdat hij de sim niet kon vinden.

Telfort opgebeld en ze zouden me nieuwe sim geven. Had niet gewerk. Nogmaals gebeld en toen besloten ze om me iPhone ter reparatie op te sturen. Dit had wel gewerkt. Kon hem toen gewoon via Wi-Fi activeren.

Heb denk ik een nieuw toestel gekregen want op de bon stond iets van "iPhone 4s swap"

Had geloof ik gelezen dat jij je toestel ook ter reparatie had aangeboden? Dus ik denk als hij terug is je hem gewoon kan activeren.

Succes !!
Reageren

Labels
3gs, activatie, iphone, sim



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPhone 2g herkent de sim niet meer iPhone2GArthur KPN 5 15-06-11 23:42
HELP: Iphone herkent Sim-kaart niet meer... jeroenvrijn Archief 8 15-02-11 19:37
Help: geen netwerk / herkent sim niet meer Kale_Hollander iPhone algemeen 1 22-10-10 02:30
3G herkent SIM niet meer na update 4.1 Alexat iPhone algemeen 1 03-10-10 09:36
iPhone herkent SIM niet meer Yurena Archief 1 02-12-09 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:27.