//

Batterij laadt niet op

Batterij laadt niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) de mijne werkt ondertussen terug perfect, heb hem via itunes hersteld en terug ziphone download helemaal opnieuw gedaan. gegevens zaten er nog allemaal in want ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-04-08, 15:05
elske elske is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

de mijne werkt ondertussen terug perfect, heb hem via itunes hersteld en terug ziphone download helemaal opnieuw gedaan. gegevens zaten er nog allemaal in want itunes maakt eerst een backup

enige probleem dat ik nu af en toe heb is dat alles op internet marcheert behalve mijn installer, die blijft zoeken en regelmatig hangen...

iemand dit al meegemaakt ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-04-08, 19:08
ragious ragious is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard Geen batterij en geen usb connectie

sorry double post, nog ff wennen

Laatst gewijzigd door ragious; 08-04-08 om 19:14.
  #23  
Oud 08-04-08, 19:10
ragious ragious is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ds210 Bekijk bericht
Collega's wie van jullie kan mij helpen woon zelf in Merksem
heb enkele weken geleden een iphone gekocht supper echt heel blij
tot vandaag wil ineens niet meer opladen en geen connectie meer maken met mijn computer

Hoe kan ik dit oplossen of is er iemand die tot bij mij kan komen zodat deze terug kan werken heb mijn telefoon alle dagen nodig
en de batterij is nu op dit moment rood nog 20 percent heb ik
hopelijk kunnen we dit oplossen

Hoe kan ik deze hardware formatteren of kan dit niet niet

groetjes

Dirk

Hallo allemaal, dit is mijn eerste post en helaas ook gelijk een probleem. Allereerst moet ik zeggen dat ik de iPhone een fantastisch apparaat vind, en na net teruggekomen te zijn uit de States heel blij ben dat er hier in NL al zoveel expertise is in vorm van dit forum. Cool!

Het ding werkte aanvankelijk prima en snel, wat me wel tegen viel is dat mijn verse bluetooth stereo koptelefoon niet kan worden gebruikt voor afspelen van itunes. Werkt op mijn macbook (al) wel. Verder een topding.
Gisterochtend heb ik op het werk ook iTunes geinstalleerd op zodoende mijn contacts kan syncen met Outlook. Tijdens het syncen ging er blijkbaar iets fout (geen melding gezien of zo), maar in ieder geval toen ik weer keek was het iphone icoon uit iTunes verdwenen. Omdat iTunes opnieuw opstarten niet hielp, maar even het macbookje gepakt en daar aangehangen. Wat blijkt: de iPhone wordt helemaal niet meer als USB device herkend! Meedere PC's geprobeerd, maar geen soelaas. Zou ik de stekker (nu al: drie dagen oud) gesloopt hebben? Thuis nog even de separate oplader eraan gehangen, en daar niet vrolijker van geworden: het vertrouwde batterij laad icoon komt NIET in beeld. Ik realiseer me dus nu dat ik een paar dagen de tijd heb om (als het software is) dit probleem op te lossen tot de accu leeg is, anders doet het ding helemaal niets meer (zoals andere users in dit topic heben omschreven).
Nog wel even (om de connector te checken) de video out kabel geprobeerd: deze werkt WEL. Verder had ik een reserve opladertje (met extra USB snoertje), dus aan kabeltje of oplader kan het ook niet liggen.

Het valt op dat het gebeurde tijdens het syncen met een net vers gedownloade itunes, daarom denk ik (en hoop ik) toch aan een software probleem . Zou dit soms een 'pesterijtje' van Apple zijn tegen mijn geunlockede iPhone?
Afijn dankzij dit forum heb ik een paar mogelijkheden om te proberen, dus dat ga ik dan nu maar es doen.

<edit 1>
De gewone restore methode werkt alvast niet, na inhouden van de twee buttons en opstarten volgt op de iphone een plaatje van een stekkerjte en een muzieknootje. Blijkbaar vind ie dat ik de stekker er moet in stoppen, maar die zit er dus al in. Hmm. DFU dan maar proberen?

<edit 2>
Tja en DFU mode werkt ook niet. Nadat de iphone uitgaat gebeurt er in iTunes niets. Verschillende malen geprobeerd.Het beeld op de iPhone blijft zwart. aan uit schakelaar werkt ook niet meer. Omdat er niet omschreven staat hoe je een iphone UIT DFU mode moet krijgen: gewoon weer beide buttons ingedrukt houden, dan krijg je vanzelf weer het appeltje te zien (oef). Maar het toont de zwakke plek van de iphone: heb je geen usb verbinding meer, houdt ALLES op...

Het lijkt dan toch echt een connector probleem te zijn, dat zou toch echt niet mogen!
Als iemand tips heeft hoor ik dat uiteraard graag, ik ben toch een klein beetje zuur nu al een (vrij dure) boekenlegger te hebben zo kort na de aanschaf....

Cheers,
Ragious

Laatst gewijzigd door ragious; 08-04-08 om 19:37.
  #24  
Oud 17-07-08, 15:23
segers909's schermafbeelding
segers909 segers909 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hasselt, Belgie
Berichten: 145
Standaard

ik heb net hetzelfde probleem..
Bij mij is het defect echter opgetreden nadat ik de iphone liet vallen..
As het hardwarematig is, welk onderdeel zou ik dan moeten vervangen?
hier staat meer info over die van mij..
  #25  
Oud 13-09-08, 22:29
dusun dusun is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

Mijn Iphone wordt dus ook niet meer herkend, het is een Iphone 1e generatie 16GB import USA met custom firmware 2.02. Van de een op de andere dag (gisteren, vrijdag) wordt hij nergens meer herkend en kan ik hem ook niet meer opladen, ook niet via de netsnoer. Ik kan niet in DFU mode komen en hem ook niet resetten. De batterij is momenteel leeg en geeft alleen nog maar aan dat hij opgeladen moet worden. Iemand suggesties?
  #26  
Oud 14-09-08, 11:06
dusun dusun is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

Nog niemand met 1 of andere tip/suggestie....
  #27  
Oud 14-09-08, 22:30
dusun dusun is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

Is er echt niemand die mij kan helpen met dit probleem? Heb nu weer mijn oude K750i in gebruik maar mis toch wel de functionaliteit van de Iphone, helemaal het email ophalen...
  #28  
Oud 16-09-08, 11:30
dusun dusun is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

Toch maar een klein "kickje" om het topic onder de aandacht te brengen in de hoop dat iemand een oplossing voor mijn probleem heeft.
  #29  
Oud 19-09-08, 12:41
DynamicNL DynamicNL is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 26
Standaard

Lijkt erop dat mij zus hetzelfde probleem heeft. Batterij helemaal leeg en niet meer herkend in iTunes. Zijn er al oplossingen?
  #30  
Oud 19-09-08, 13:05
dusun dusun is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik heb die van mij gisteren gebacht naar http://www.ipod-service.nl en ik krijg vandaag of maandag reactie wat de reparatiekosten zullen zijn.
  #31  
Oud 19-09-08, 14:22
DynamicNL DynamicNL is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 26
Standaard

Okay. Ben benieuwd. Hoop nog steeds dat die van mijn zus zelf weer tot leven zal komen als ie een tijdje aan de lader heeft gehangen, maar ik ben er bang voor...

Zou je me op de hoogte willen houden van de eventuele reparatie kosten?

Alexander
  #32  
Oud 23-09-08, 13:52
dusun dusun is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

De reparatie kosten zijn 165,50 Euro. Ik ben nog aan het twijfelen of dat ik de iPhone wel moet laten repareren... hij heeft me nieuw 370 Euro gekost (import USA) en dan nu nog 165,50 Euro erbij... wordt toch wel erg duur op deze manier. Als ik hem laat maken kan ik hem misschien voor 300 Euro verkopen en heb ik in totaal 235 euro verlies... Nu heb ik 370 Euro verlies... hmmm misschien toch maar de phone laten repareren....
  #33  
Oud 23-09-08, 14:08
DynamicNL DynamicNL is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 26
Standaard

Damn, dat is effe een tegenvaller... Hebben ze gezegd wat er precies aan de was en waarom het zo duur is?
  #34  
Oud 23-09-08, 14:25
dusun dusun is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

Reparatie van het communicatie board + vervanging van dockconnector assembly + inbouwen.
  #35  
Oud 23-09-08, 17:26
ChopSuey ChopSuey is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

Heb hier dus nu ook hetzelfde probleem :S

Iphone wordt niet herkend in Itunes, kan hem nog wel laden via zowel de computer als de usb stroomadapter. Betreft een tmobile versie met 2.1 software. Heb eingelijk alles al geprobeerd. Ben nu zover dat hij weer terug is bij fabrieksinstellingen en nog steeds niet gezien word op zowel mijn computers als op mijn mac.

Ik kan hem ook niet vinden met Ziphone. Met geen enkele optie, DFU of Restore mode of gewone modus. Had mijn iphone niet gejailbreaked en geen andere softwarepogingen gedaan, oftwel hij was nog helemaal origineel. Na contact te hebben gehad met zowel T-mobile als de zaak waar ik hem weg heb, komen ze beide met de melding dat ik hem op moet sturen. Nadeel daar weer van is dat ik hem dan 6 weken kwijt ben. En aangezien ik hem nog maar een week heb, ben ik het daar niet helemaal mee eens. Zijn hier meer mensen die ervaring hebben met deze problemen?

Alvast bedankt,

Groeten Arjan
  #36  
Oud 07-10-08, 12:12
ELGREG ELGREG is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Mechelen België
Berichten: 9
Exclamation batterij laad niet op van 2weken nieuwe Iphone

Hallo,

Ik heb nu twee weken mijn Iphone(waar ik aardig heb voor moeten sparen), nu sinds dit weekend laad hij totaal niet meer op, ik heb alle mogelijke hestellingen geprobeerd die ik zelf mag uitvoeren maar niets bracht soelaas.
Uiteindelijk ben ik er wel achtergekomen dat er iets met de batterij scheelt en niets met de Iphone zelf
Dus uit angs om mijn garatie te verliezen ben ik toch maat terug naar de shop gestapt(dit is mobistar in Belgie).
Daar deden ze enkele nutteloze testjes met een andere lader en noem maar op (ik had deze testen al allemaal uitgevoerd) maarja...
Uiteindelijk zijn ze tot de oplossing gekomen dat ze mij Iphone dienen op te sturen naar Gent waar het 2 weken zal duren voor is mijn Iphone terugheb.
vervangtoestel? ja dat kreeg ik maar met deze mobieltjes liep ik tien jaar geleden mee rond dus nee thanx ik heb het simkaartje dan maar terug voorlopig in mijn Qtek gestoken.
Ik vraag me nu echt af hoelang ik mijn Ipone zal moeten missen, en of ik mij aangekochte programaatjes die ik via de appstore heb gekocht terug zal moeten aanschaffen.
Ik hou jullie op de hoogte
blij dat ik mijn zegje even heb kunnen doen

Laatst gewijzigd door ELGREG; 07-10-08 om 12:13. Reden: foutieve tittel
  #37  
Oud 13-10-08, 18:55
sup1366 sup1366 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Heb hetzelfde probleem. Iphone heeft twee maanden gewerkt, geen jailbreak of wat dan ook erop, batterij indicator blijft op een rode streep staan. Diverse malen geprobeerd. Kan het hardware matig zijn? Grt Kees
  #38  
Oud 16-10-08, 11:21
ELGREG ELGREG is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Mechelen België
Berichten: 9
Question ???

Blijkbaar zouden er problemen zijn met de batterijen in het algemeen ze zijn nog aan het overleggen of ze ze zullen terugroepen of gewoon laten de batterij vervangen.
  #39  
Oud 16-10-08, 16:55
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

over dat je batterij niet voller word. Ik heb dit ook een paar keer gehad en heb ontdekt waar het aan ligt. Als je veel apps hebt, dan is het mogelijk dat je batterij icoon blijft hangen. Als je batterij dan bijv. 100 % is in werkelijkheid dan geeft die een klein rood balkje aan, wat niet minder of meer word. Dit kan helaas ook omgekeerd en dan blijft het icoontje altijd op 75 tot 100% staan. Dit vind ik zelf vervelender. Wat moet je er nu aan doen? Nou dit: Laad je batterij helemaal op ( dus gewoon 2 uur aan de lader ). Nadat je dit hebt gedaan ga je ongeveer je 5 laatst geinstalleerde apps verwijderen. Weet je niet meer welke apps je als laatste hebt geinstalleerd dan verwijder je willikeurig wat apps. Het beste kan je, indien van toepassing beginnen met het verwijderen van wat apps van installer en cydia, omdat deze vaker voor het probleem zorgen. Van de ene op de anderen verwijderde app zal je batterij zomaar omhoogschieten naar groen, rond de 100%. Nadat het weer werkt kan je alle apps die je hebt verwijderd 1 voor 1 weer installeren. Nu zal er geen probleem meer zijn en zal alles weer werken.
  #40  
Oud 16-10-08, 19:01
ELGREG ELGREG is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Mechelen België
Berichten: 9
Standaard

dat had ik idd nog even kunnen proberen maar heb hem ondertussen al teruggebracht naar het Mobistar center en zijn zouden hem opsturen en dan beslissen of ik een nieuwe zou krijgen.
jou oplossing lijkt wel een logische oplossing voor als ik dat nog eens voorheb. ik had idd veel apps geinstalleerd. kan je deze terug installeren als je ze hebt weggedaan zonder opnieuw te betalen?
Reageren

Labels
batterij



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij laadt niet volledig op. Pl4y0r iPhone algemeen 2 10-01-11 10:13
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
Iphone laadt niet op el.pasta iPhone algemeen 0 04-01-10 08:17
Laadt niet meer op Kermi iPhone algemeen 3 31-12-09 09:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:42.